Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag over inloggen in 2 Gmail-accounts

<<

Anoniem238

Bericht 22 Jun 2016 20:15

Vraag over inloggen in 2 Gmail-accounts

Op dit moment heb ik 2 Gmail-adressen (eentje voor mijn vrijwilligerswerk en 1 privé email).
Als ik mijn Gmail open, logt hij automatisch in, in de account van mijn vrijwilligerswerk
Ik wil dus dat mijn privé email eerst opent, maar ik kan het niet vinden in de instellingen waar ik dat moet instellen.
Wie kan mij helpen?
<<

anoniem213

Bericht 22 Jun 2016 20:16

Re: Vraag over inloggen in 2 Gmail-accounts

Op wat? Je computer, telefoon, fax, postduif?
<<

Anoniem184

Bericht 22 Jun 2016 20:31

Re: Vraag over inloggen in 2 Gmail-accounts

Ik heb twee mailadressen van gmail en heb beiden gewoon gekoppeld aan de standaard mailapp op iPad en iPhone.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Jun 2016 20:34

Re: Vraag over inloggen in 2 Gmail-accounts

Op de computer kan je vrij makkelijk wisselen tussen accounts.

Ga naar het logootje rechts boven met jouw profielfoto/naam en klik op Add Account. Degene die je als laatste hebt gekozen zal ie als suggestie geven de volgende keer.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem238

Bericht 22 Jun 2016 20:50

Re: Vraag over inloggen in 2 Gmail-accounts

Bedankt voor de reacties!

Dat wisselen tussen accounts snap ik wel, maar ik wil dat als ik Gmail open mijn privé email als eerste opent en niet de email van mijn vrijwilligerswerk.

Als ik op het logo klik staat er achter het emailadres van mijn vrijwilligerswerk 'standaard'. Hoe kan ik dat omschakelen naar mijn privé emailadres?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Jun 2016 20:54

Re: Vraag over inloggen in 2 Gmail-accounts

Door uit te loggen en opnieuw in te loggen op je privé mail. Dan wordt dat de standaard. Eventueel kun je ook voor nu even je andere email 'vergeten', zoiets je ook aanklikken.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem238

Bericht 22 Jun 2016 20:57

Re: Vraag over inloggen in 2 Gmail-accounts

Marin schreef:Door uit te loggen en opnieuw in te loggen op je privé mail. Dan wordt dat de standaard. Eventueel kun je ook voor nu even je andere email 'vergeten', zoiets je ook aanklikken.


En dat was de oplossing..bedankt! Lastig als je de handleiding niet snapt :palm:, wel fijn dat dit forum er dan is!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers