Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fotografie cursus

<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 22 Jun 2016 16:52

Fotografie cursus

Ik zou graag een fotografie cursus willen volgen.
Zelf maak ik best veel foto's. Maar bijna altijd op de automatische stand.
En zou hier wel wat meer mee willen spelen.

Wie heeft een leuke ervaring met een fotograaf die dit verzorgd in Noord Nederland? En heb je hier ook echt wat aan gehad?
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Anoniem237

Bericht 22 Jun 2016 16:55

Re: Fotografie cursus

Ik ben al maanden (ook in het noorden) op zoek naar een goede cursus maar helaas nog niet gevonden. Ik lees dus even mee. :)
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 22 Jun 2016 16:56

Re: Fotografie cursus

Ik heb ook al een aantal keer gegooled. Maar nog niet gedacht: dit is het.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 22 Jun 2016 20:05

Re: Fotografie cursus

Charles komt overal in Nederland. Maar volgens mij zijn dat wel wat cursussen voor gevorderden. Zij is wel heel goed!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers