Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jun 2016 15:33

Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

A.s. woensdag is het 5 weken voordat mijn contract afloopt en mijn leidinggevende zei dat ik het 5 weken van te voren hoor wat gek is aangezien het 4 horen te zijn. Zal wel te maken hebben met vakantie. Vandaag is dat dus over 6 weken. Ik slaap er slecht door wat ik pukkels resulteert. Ik wil het vandaag gaan vragen of hij al wat weet. Is dat slim of niet? Mijn man zegt dat hij dan zegt dat hij toch niks weet.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 22 Jun 2016 15:37

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Officieel is aanzeggen van verlenging of niet van een contract een maand vooraf, dus dat is iets meer dan vier weken. Waarschijnlijk kiezen ze daarom voor vijf weken.

Je kunt nu gerust informeren bij je leidinggevende of er al iets bekend is. Wees dan alleen niet teleurgesteld als er nog niets bekend is, want dat kan nog een week op zich laten wachten.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Burgemeester Saar

Bericht 22 Jun 2016 15:40

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Ik ga je nu voor de vijfde keer vragen of je topics in de juiste pijler wilt openen. Zou je hier alsjeblieft gehoor aan willen geven?
Weet dat ik in overleg ben met de andere Burgemeesters om hier consequenties aan te verbinden, want het is echt ontzettend vervelend dat jij telkens alles in Algemeen opent. We blijven niet bezig met verplaatsen.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jun 2016 15:43

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Hahaha, mooi ook dat werk tussen haakjes staat en dan nog niet het kwartje valt waar dit topic hoort.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jun 2016 15:48

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Taeda schreef:Officieel is aanzeggen van verlenging of niet van een contract een maand vooraf, dus dat is iets meer dan vier weken. Waarschijnlijk kiezen ze daarom voor vijf weken.

Je kunt nu gerust informeren bij je leidinggevende of er al iets bekend is. Wees dan alleen niet teleurgesteld als er nog niets bekend is, want dat kan nog een week op zich laten wachten.


Ik vind ook dat ik het best kan vragen, maar mijn man raad het af en zegt dat hij toch niks weet (of hij weet het wel en zegt nog niks kan ook). Die 5 weken is denk ik omdat mijn leidinggevende dan op vakantie is. Een vrouw hoorde het 1 dag van te voren, maar dat zijn aannamens en dus weet ik niet of het waar is.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jun 2016 15:49

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Yadira schreef:Hahaha, mooi ook dat werk tussen haakjes staat en dan nog niet het kwartje valt waar dit topic hoort.


Lijkt me toch vrij duidelijk waar het over gaat ;).
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 22 Jun 2016 15:51

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

caribbeanlover schreef:
Yadira schreef:Hahaha, mooi ook dat werk tussen haakjes staat en dan nog niet het kwartje valt waar dit topic hoort.


Lijkt me toch vrij duidelijk waar het over gaat ;).


Dus dan kun je het vrij makkelijk in de goede pijler plaatsen, toch?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jun 2016 15:51

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

caribbeanlover schreef:
Yadira schreef:Hahaha, mooi ook dat werk tussen haakjes staat en dan nog niet het kwartje valt waar dit topic hoort.


Lijkt me toch vrij duidelijk waar het over gaat ;).

Lijkt me toch vrij duidelijk in welke pijler het hoort ;) .
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jun 2016 15:55

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Bij algemeen wordt meer gekeken heb ik ooit ook van anderen gehoord. Verder nog tips mbt mijn situatie?
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jun 2016 15:57

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Allemachtig, ik vraag me soms echt af of je ze wel alle 100 hebt.

Je hebt je 5de waarschuwing te pakken van een BM. Misschien moet je eens 'luisteren'.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jun 2016 16:06

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Ik vroeg om een tip mbt mijn situatie niet om een kruisverhoor! Hoezo 5e? Dit is de 1e keer dat ik het lees hoor!
Iemand beledigen is niet nodig, doe ik ook niet!
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jun 2016 16:08

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Als je het goed hebt gelezen, staat dat in het bericht van BM Saar.

Maar als je het wilt weten vraag je het toch gewoon?
<<

anoniem213

Bericht 22 Jun 2016 16:08

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

caribbeanlover schreef:Bij algemeen wordt meer gekeken heb ik ooit ook van anderen gehoord. Verder nog tips mbt mijn situatie?

Dan kunnen de pijlers wel opgedoekt worden als iedereen die egoïstische strategie hanteert. Ik denk trouwens dat het beter gelezen wordt bij Zwangerschap & Kinderen, want daar staan de meeste topics.

Mijn tip: ik denk dat je het best kunt vragen, maar ook dat je geen antwoord krijgt, dus dat het niet veel zin heeft.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jun 2016 16:10

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

June schreef:
caribbeanlover schreef:Bij algemeen wordt meer gekeken heb ik ooit ook van anderen gehoord. Verder nog tips mbt mijn situatie?

Dan kunnen de pijlers wel opgedoekt worden als iedereen die egoïstische strategie hanteert. Ik denk trouwens dat het beter gelezen wordt bij Zwangerschap & Kinderen, want daar staan de meeste topics.

Mijn tip: ik denk dat je het best kunt vragen, maar ook dat je geen antwoord krijgt, dus dat het niet veel zin heeft.


Nou dan schiet het toch ook niet op als ik het bij de zwangerpijler zeg, want dat is het weer niet goed!

Huh, je geeft een tip en zegt dat het geen zin heeft. Wat heb ik daaraan. Had dan alleen gezegd dat ik het best kan vragen en dan wel moet zien.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jun 2016 16:14

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Yadira schreef:Allemachtig, ik vraag me soms echt af of je ze wel alle 100 hebt.

Ik quote mezelf niet vaak, maar in dit geval...
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 22 Jun 2016 16:15

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Je kan het best vragen en dan hoor je vanzelf of hij al iets weet/er iets over zegt.
30-04-2017
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 22 Jun 2016 16:18

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Ik zou hetniet vragen, maar gewoon geduldig afwachten.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

anoniem213

Bericht 22 Jun 2016 16:19

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

caribbeanlover schreef:
June schreef:
caribbeanlover schreef:Bij algemeen wordt meer gekeken heb ik ooit ook van anderen gehoord. Verder nog tips mbt mijn situatie?

Dan kunnen de pijlers wel opgedoekt worden als iedereen die egoïstische strategie hanteert. Ik denk trouwens dat het beter gelezen wordt bij Zwangerschap & Kinderen, want daar staan de meeste topics.

Mijn tip: ik denk dat je het best kunt vragen, maar ook dat je geen antwoord krijgt, dus dat het niet veel zin heeft.


Nou dan schiet het toch ook niet op als ik het bij de zwangerpijler zeg, want dat is het weer niet goed!

Huh, je geeft een tip en zegt dat het geen zin heeft. Wat heb ik daaraan. Had dan alleen gezegd dat ik het best kan vragen en dan wel moet zien.

Je mag het ook niet in de zwangerschapspijler zetten. Dat was een grapje.

En ik bepaal zelf wel wat ik zeg. Alsjeblieft, dankjewel. Jij bepaalt of je er (n)iets mee doet.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Jun 2016 16:21

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

caribbeanlover schreef:Ik vroeg om een tip mbt mijn situatie niet om een kruisverhoor! Hoezo 5e? Dit is de 1e keer dat ik het lees hoor!
Iemand beledigen is niet nodig, doe ik ook niet!

Ik las anders laatst ook al deze waarschuwing richting jou:
over-mijn-lijk-2016-t20221-275.html#p826915

Dus het is sowieso niet de eerste keer.

Voor wat betreft je vraag: Vragen aan je leidinggevende kan altijd, je kunt daarbij ook aangeven dat je er erg nerveus over bent. De kans zit er echter dik in dat het gewoon nog niet bekend is of je wel of niet mag blijven. Mijn man zit in dezelfde situatie, hij heeft vandaag gevraagd of er al iets bekend is en toen zei zijn leidinggevende tegen hem dat hij dat pas volgende week weet, maar hij zal het wel meteen doorgeven zodra het bekend is.

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jun 2016 16:35

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

June schreef:
caribbeanlover schreef:
June schreef:
caribbeanlover schreef:Bij algemeen wordt meer gekeken heb ik ooit ook van anderen gehoord. Verder nog tips mbt mijn situatie?

Dan kunnen de pijlers wel opgedoekt worden als iedereen die egoïstische strategie hanteert. Ik denk trouwens dat het beter gelezen wordt bij Zwangerschap & Kinderen, want daar staan de meeste topics.

Mijn tip: ik denk dat je het best kunt vragen, maar ook dat je geen antwoord krijgt, dus dat het niet veel zin heeft.


Nou dan schiet het toch ook niet op als ik het bij de zwangerpijler zeg, want dat is het weer niet goed!

Huh, je geeft een tip en zegt dat het geen zin heeft. Wat heb ik daaraan. Had dan alleen gezegd dat ik het best kan vragen en dan wel moet zien.

Je mag het ook niet in de zwangerschapspijler zetten. Dat was een grapje.

En ik bepaal zelf wel wat ik zeg. Alsjeblieft, dankjewel. Jij bepaalt of je er (n)iets mee doet.


Ik zeg nergens dat jij dat niet mag bepalen, maar geef meer een tip. Wel goed lezen he!
<<

anoniem213

Bericht 22 Jun 2016 16:37

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Succes, CBL. Ik hoop voor je dat je je baan mag houden en er veel van leert.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jun 2016 16:39

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Elliot schreef:
caribbeanlover schreef:Ik vroeg om een tip mbt mijn situatie niet om een kruisverhoor! Hoezo 5e? Dit is de 1e keer dat ik het lees hoor!
Iemand beledigen is niet nodig, doe ik ook niet!

Ik las anders laatst ook al deze waarschuwing richting jou:
over-mijn-lijk-2016-t20221-275.html#p826915

Dus het is sowieso niet de eerste keer.

Voor wat betreft je vraag: Vragen aan je leidinggevende kan altijd, je kunt daarbij ook aangeven dat je er erg nerveus over bent. De kans zit er echter dik in dat het gewoon nog niet bekend is of je wel of niet mag blijven. Mijn man zit in dezelfde situatie, hij heeft vandaag gevraagd of er al iets bekend is en toen zei zijn leidinggevende tegen hem dat hij dat pas volgende week weet, maar hij zal het wel meteen doorgeven zodra het bekend is.


Da's een goede idd, want daar dacht ik ook aan iets van dat ik er slecht van slaap wat ook zo is eigenlijk. Sterkte en succes voor je man.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jun 2016 16:39

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

June schreef:Succes, CBL. Ik hoop voor je dat je je baan mag houden en er veel van leert.


Dank je. Hoe bedoel je dat ik er veel van kan/moet leren?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Jun 2016 16:40

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Lijkt me in jouw geval altijd nuttig.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jun 2016 16:43

Re: Bijna hoor ik of ik mag blijven (werk).

Pompoen schreef:Lijkt me in jouw geval altijd nuttig.


Waar slaat dat op? Waarom? Ze zijn tevreden beide leidinggevende, maar zij gaan niet over contracten.
Volgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers