Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefst zonder passagiers rijden

<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 23 Jun 2016 09:36

Re: Liefst zonder passagiers rijden

Ik vind het juist fijner met passagiers te rijden, dat ze mee kunnen kijken enzo.
Doe het wel alleen, maar ben dan altijd blij als ik ergens ben aangekomen.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem222

Bericht 23 Jun 2016 10:05

Re: Liefst zonder passagiers rijden

Het maakt me niet uit of ik passagiers heb of niet. Ik rij graag en ook de auto maakt me weinig uit. In het begin vond ik het natuurlijk wel spannend maar dat was meer omdat ik toen nog moest leren, toen vond ik het alleen ook spannend haha.
<<

Anoniem161

Bericht 23 Jun 2016 18:36

Re: Liefst zonder passagiers rijden

Ik rij zonder problemen met passagiers. Ik vind het altijd fijn om te rijden en eerlijk gezegd, ik kan het beste rijden van mijn vriendinnen. Veel durven er niet in de stad te rijden, andere liever niet op de snelweg of een onbekende weg. En best veel vriendinnen kunnen niet file parkeren. Dus als we een keer weg gaan, dan ben ik degene die rijdt.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 23 Jun 2016 18:37

Re: Liefst zonder passagiers rijden

Ik rijd het liefst alleen, maar passagiers in mijn eigen auto vind ik ook prima. In andermans auto vind ik dat wel spannend.

Oh, ik had ook een keer een kennis achterin de auto, die overal commentaar op had. Hoe lang heb je je rijbewijs al? Rij je vaak? Heb je geen last van de wind? Oei, ik voel de auto wel heen en weer bewegen bij elke windvlaag! Hoe hard mag je hier? En zo maar verder. Ik werd echt knettergek van hem en hij heeft nooit weer met ons meegereden! Hij had zelf trouwens geen rijbewijs :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem167

Bericht 23 Jun 2016 19:37

Re: Liefst zonder passagiers rijden

Ik zit het liefst alleen in de auto, gewoon geen afleiding of bemoeienis. Met vriend word ik zenuwachtig want die heeft altijd commentaar haha.
<<

Geel

Bericht 23 Jun 2016 19:40

Re: Liefst zonder passagiers rijden

Ja, ik vind het wel moeilijker, omdat ik dan een gesprek gaande moet houden terwijl ik soms echt even niets kan zeggen als ik moet opletten. En dan voel ik me rot dat er dan – voor m'n gevoel – geen zinnig woord uitkomt, en dat ik niet écht luister naar wat diegene vertelt. Maar ik vermijd het niet, iedereen mag met mij meerijden.
<<

Anoniem186

Bericht 27 Jun 2016 08:45

Re: Liefst zonder passagiers rijden

Ik heb dat ook een tijd gehad. Ik rij nu sinds september ongeveer, ik had m'n rijbewijs al vanaf 2010, maar door een rijangst nooit gereden. De eerste tijd vond ik het ook niet fijn om mensen bij me te hebben. Maar inmiddels heb ik vaak cliënten naast me zitten en sindsdien vind ik het niet meer erg. Ik denk dat het gewoon een kwestie van oefenen en wennen is. En als mensen zich met mijn rijstijl bemoeien dan zeg ik gewoon dat ik daar geen behoefte aan heb, anders gaan ze maar lekker lopen haha.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 27 Jun 2016 13:15

Re: Liefst zonder passagiers rijden

Ik zit het liefst met niemand naast me in de auto.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Jun 2016 20:13

Re: Liefst zonder passagiers rijden

bij mij is afgelopen weekend duidelijk geworden waarom ik er een hekel aan heb als er iemand naast me zit. We hebben sinds vrijdag een andere auto en we gingen een stukje rijden ik ook even. En mijn man zat de hele tijd te zeuren. Je mag hier wel harden je kan die bocht ook makkelijk met 60 rijden je mocht er 50 en ze zijn hier overal met de weg bezig en elke week is het weer anders hoe je moet rijden. Zo irritant
Afbeelding
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers