Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe tekening in Paint opslaan om later verder te werken

<<

Anoniem238

Bericht 21 Jun 2016 14:50

Hoe tekening in Paint opslaan om later verder te werken

Op dit moment ben ik bezig met een opdracht in Paint waar ik later aan wil verder werken.
Hoe moet ik het bestand opslaan zodat ik er later weer aan kan verder werken?

Als ik het volgens de standaardroute opsla, wordt het bestand een .png en als ik dat bestand open kan ik er niet meer mee verder werken.
<<

anoniem213

Bericht 21 Jun 2016 14:52

Re: Hoe tekening in Paint opslaan om later verder te werken

Open je het bestand dan wel via Paint? Dus naar Paint -> open en dan dat bestand kiezen. Ik heb het net getest en ik kan dan gewoon verder werken.
<<

Anoniem281

Bericht 21 Jun 2016 15:10

Re: Hoe tekening in Paint opslaan om later verder te werken

Je kan 'm toch veranderen? Onder de bestandsnaam kan je 'Opslaan als' selecteren en dan kan je 'm veranderen van PNG naar .JPG.
<<

anoniem213

Bericht 21 Jun 2016 15:10

Re: Hoe tekening in Paint opslaan om later verder te werken

Bazinga schreef:Je kan 'm toch veranderen? Onder de bestandsnaam kan je 'Opslaan als' selecteren en dan kan je 'm veranderen van PNG naar .JPG.

Maar is dat nodig?
<<

Anoniem281

Bericht 21 Jun 2016 15:12

Re: Hoe tekening in Paint opslaan om later verder te werken

Mijne slaat zich dan anders op. PNG kan k niet altijd terugvinden.. Maar kan ook aan mij liggen :nerd: Ik dacht dat TO zelf ook wel zou denken aan 'm weer openen via Paint..
<<

anoniem213

Bericht 21 Jun 2016 15:13

Re: Hoe tekening in Paint opslaan om later verder te werken

Bazinga schreef:Mijne slaat zich dan anders op. PNG kan k niet altijd terugvinden.. Maar kan ook aan mij liggen :nerd: Ik dacht dat TO zelf ook wel zou denken aan 'm weer openen via Paint..

Dat zou ik ook denken, maar ik heb het net geprobeerd en dat werkt in elk geval gewoon. Je kiest ook zelf de plek waar je hem opslaat en bij het openen kun je ook kiezen voor het selecteren van verschillende bestanden.
<<

Anoniem238

Bericht 21 Jun 2016 15:24

Re: Hoe tekening in Paint opslaan om later verder te werken

@ June, nee ik opende het via de Windows Verkenner.
Weer wat geleerd, dankjewel!
<<

anoniem213

Bericht 21 Jun 2016 17:41

Re: Hoe tekening in Paint opslaan om later verder te werken

:thumbup:

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers