Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snoep

<<

Anoniem161

Bericht 21 Jun 2016 13:35

Snoep

Eet jij veel snoep en heb je het standaard in huis?
Wat vind jij het lekkerste snoep?

Ik heb zin in een snoepje maar weet niet welke. Heb ook niets in huis dus dat schiet goed op. Maar welk snoep is dus lekker? Er ligt zoveel in de winkel maar weet niet wat lekker is.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 21 Jun 2016 14:00

Re: Snoep

Als ik het in huis heb, eet ik echt. Heel veel snoep. Daarom haal ik het ook nooit in huis.
Vooral gumibeertjes van haribo vind ik echt heeerlijk. En salminak lollies zijn lekker, kersen en kikkertjes zijn ook heerlijk. En eigenlijk alle soorten drop.
Ik lust eigenlijk alle snoep wel.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Jun 2016 14:15

Re: Snoep

Nee, ik ben niet zo'n fan van snoep. Haal het ook nooit in huis. Het enige snoep wat hier ligt, hebben we gekregen.
2012 & 2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Jun 2016 14:20

Re: Snoep

Ik eet eigenlijk nooit snoep. Onder snoep versta ik gekleurde dingetjes. Chocola eet ik namelijk wel :)
Wij hadden ook nooit snoep in huis. Wel dropjes. Nu ligt er nog wat snoep achterin de kast van een verjaardag/traktatie. M'n zoontje vindt het wel heel lekker maar zeurt er gelukkig niet om. Doordeweeks eet hij geen snoep/koek/chocola, maar in het weekend doen we dat wel.
#teammaple🍁
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Jun 2016 14:21

Re: Snoep

Ik versta chocola overigens ook niet onder snoep. Ik vind snoep echt van die zuurtjes en dingetjes van haribo etc.
2012 & 2016
<<

Anoniem170

Bericht 21 Jun 2016 14:22

Re: Snoep

Nee eigenlijk koop ik bijna nooit snoep.
Koekjes wel :D
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Jun 2016 14:25

Re: Snoep

Op m'n werk hebben we veel en vaak snoep. Als het er is, eet ik het wel maar koop het zelf bijna nooit. Ik vind cola flesjes en maoam lekker. En van die drop fruit duo's.
Thuis heb ik echt nooit snoep.

Van de week op werk hadden we deze gigantische pot snoep staan. Hij was binnen twee dagen leeg. Echt niet normaal.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 21 Jun 2016 14:26

Re: Snoep

Ik eet alleen dropjes, het liefst gemixte drop. Verder houd ik niet zo van snoep.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem193

Bericht 21 Jun 2016 14:39

Re: Snoep

Snoep eet ik zo goed als niet. Chocola daarentegen :palm:
We hebben wel snoep in huis, meestal van traktaties en soms koopt mijn man bij het boodschappen doen een zak met van alles en nog wat, wat in de trommel gaat.
De kinderen krijgen in het weekend 1 of 2 snoepjes, door de week zo goed als niet, of er moet iets bijzonders zijn.

Oh als ik trouwens snoep eet, dan zijn het schoolkrijtjes. Al zou dat wel onder dropjes vallen.
<<

Anoniem250

Bericht 21 Jun 2016 14:42

Re: Snoep

Ik eet nooit snoep. Omdat ik het niet in huis heb. Ik vind het namelijk niet eens echt lekker, maar als het voor me staat eet ik aan een stuk door en word ik misselijk. Chocolade vind ik geen snoep. In de auto vind ik drop lekker.
<<

Anoniem222

Bericht 21 Jun 2016 14:49

Re: Snoep

Ik hou niet zo van snoep. Wel van chips en chocola :D.
Heel af en toe als iemand anders het neemt neem ik één snoepje maar ik koop het zelf nooit.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 21 Jun 2016 14:51

Re: Snoep

Ohja, ik hou van snoepjes, Haribo, Katja, Redband, eigenlijk alles wel ;-)
Momenteel zijn zure snoepjes in trek, normaal vooral 'fruit'dingen, zoals banaantjes, kersjes, aarbeien, perzikken.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 21 Jun 2016 14:54

Re: Snoep

Ik eet dus ook nooit snoep. Geef er ook niks om. We hebben momenteel zon zak met van die mini dingen in huis: mini fruittela's, lollies etc voor de kinderen maar die krijgen er één per dag. De jongste vraagt er wel meer om, maar ze krijgen er echt maar één per dag. De rest mag worden aangevuld met fruit en heel soms een bakje chips.

Maar zelf kan die zak daar prima liggen en ik maal er niet om. Chocolade daarentegen.. Ik ben tegenwoordig erg van die donkere van de AH excellent met zeezout. Daar mag ik dan één blokje van in de avond.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Jun 2016 14:55

Re: Snoep

Ik houd niet heel erg van snoep, alleen van haribo perziken en die cola driehoeken van red band.
Met Pasen en Sinterklaas eet ik ook wel eens schuimpjes, die vind ik ook lekker. Maar ik haal het zelf niet in huis. Mijn man is wel een snoepkont, die haalt regelmatig autodrop of winegums ofzo. Ik pik er dan wel eens eentje, maar eigenlijk vind ik het niet lekker. Geef mij maar chocola of koekjes. Al haal ik ook nooit koekjes in huis eigenlijk.

♥♥
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 21 Jun 2016 14:57

Re: Snoep

Ik snoep niet vaak omdat ik er vaak last van krijg maar als ik snoep dan zijn het winegums, daar kan ik wel een hele zak van op. Snoep is hier eigenlijk altijd wel in huis omdat de kinderen een snoepje mogen als ze uit school komen maar het verschilt eigenlijk altijd wat ik in huis heb, net ook waar ze die week zin in denken te hebben.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 21 Jun 2016 16:20

Re: Snoep

Ik ben ook niet zo erg van het snoep, heb liever chips of chocolade. we hebben het eigenlijk niet vaak in huis. Als we het wel in huis hebben, kan ik me heel goed inhouden. Ik gooi alles in een pot, en eet misschien een keer per week een snoepje of zo. Maar dat gebeurt bijna nooit meer.
We hebben wel meestal een zak snoepjes in de auto liggen. Als ik een lange afstand moet rijden eet ik dan wel eens een snoepje. Meestal zijn dat zo'n 5-6 snoepjes per week. Dat zijn meestal winegums of iets soortgelijks.
Drop vind ik heel vies trouwens. Ik hou meer van winegum-achtige snoepjes, of bijvoorbeeld gummiebeertjes, roze varkentjes etc. Van die perziken vind ik heel af en toe ook wel lekker.
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 21 Jun 2016 16:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 21 Jun 2016 16:23

Re: Snoep

Schuimblokken, zure matten en zure zuurtjes. Maar heksenhielen en zwart-witjes kan ik mij ook misselijk aan eten.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

anoniem213

Bericht 21 Jun 2016 17:14

Re: Snoep

Snoep en koek hebben we eigenlijk zelden in huis. Als mijn vriend het haalt, eet hij het ook meteen op :laughcry:. Chocolade telt ik even niet mee. Dat hebben we wel altijd in huis, maar ligt er altijd heel lang, omdat we dat ook zelden eten. Ik geef dat als iemand ineens koffie komt drinken. Ik houd wel heel erg van chips en dat is precies de reden dat we dat niet zo vaak in huis halen (wel te vaak, maar dan ligt het er dus ook niet lang).

En wat ik nog wel lekker vind van snoep is drop trouwens.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Jun 2016 17:30

Re: Snoep

Ik at tot vorige maand elke avond een reep chocola op samen met m'n man. Elke avond. Man man man. Dat hebben we zeker een jaar lang gedaan. Nu is het afgelopen, nergens voor nodig.
Alleen in het weekend doen we dat nog :)
#teammaple🍁
<<

anoniem213

Bericht 21 Jun 2016 17:42

Re: Snoep

Oh, elke avond chips zou mij ook lukken. Geen probleem. Maar ik denk ook dat 90% van de kilo's die ik niet wil, veroorzaakt is door chips.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Jun 2016 18:18

Re: Snoep

June schreef:Oh, elke avond chips zou mij ook lukken. Geen probleem. Maar ik denk ook dat 90% van de kilo's die ik niet wil, veroorzaakt is door chips.


Dit.. en chocola :cry:
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 21 Jun 2016 18:45

Re: Snoep

Ik neem altijd drop en gekleurde autodrop oid mee naar mijn werk. Ik eet er zelf amper van maar is jaren geleden begonnen als gewoonte om als iemand een bepaald iets inleverde bij me (voor het werk) dat ze dan een dropje mochten pakken. Idee van het stickertjes beloning systeem op school maar dan voor mijn collega's. Ik heb het altijd laten staan, staat er nu als zoethoudertje, beloning ed. Vul het om de paar dagen bij. Ik neem er zelf eigenlijk nooit van.

Ik heb thuis verder eigenlijk geen snoep, eet het toch niet op. Wel heb ik standaard pepermunt of een rol mentos mee in mijn tassen voor het geval ik kriebelhoest, hoestbij oid krijg in het theater. In het theater neem ik eigenlijk standaard aan het begin van de voorstelling een pepermuntje om kuchen, hoesten ed te voorkomen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Jun 2016 19:45

Re: Snoep

Elke avond chips en/of chocola zou mij ook prima lukken, maar ik doe het toch maar niet haha.
2012 & 2016
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 21 Jun 2016 20:08

Re: Snoep

Ik hou niet van snoep en heb het ook niet in huis. Op m'n werk deels een van de cliënten wel eens van die banaantjes uit, die vind ik wel lekker!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 21 Jun 2016 21:31

Re: Snoep

Ik koop bijna nooit snoep, maar lust wel bijna alle snoep die hier genoemd word.
Soms als ik een lange autorit ga maken, dan koop ik autodrop of haribo. Maar ik eet dan veel te veel en krijg zo'n vies,vol gevoel dus dan heb ik weer even genoeg snoep gehad.
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers