Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoofdpijn

<<

Elle123

Bericht 20 Jun 2016 14:56

Hoofdpijn

Ik heb al een week of 2 dagelijks hoofdpijn. Nou had ik alktijd al veel hoofpijn, maar de afgelopen dagen heb ik dagelijks pijnstillers nodig gehad. Nu zit ik ook op mijn werk met mijn linkeroog zo nu en dan half dicht, omdat ik er scheel van kijk. Verder ben ik al een tijdje doodmoe. Echt zo moe dat ik er misselijk en duizelig van ben, en er soms wel van kan janken. Dus die hoofdpijn zal daar wel mee te maken hebben. Bloedonderzoek wijst uit dat is zo gezond ben als een vis, dus geen tekorten ofzo.
Vrijdag heb ik een afspraak voor lenzen controle. Wellicht zijn mijn lenzen niet meer goed en komt die hoofdpijn daar vandaan (ik heb het eigenlijk alleen op werkdagen, en op vrije dagen als ik langer dan 8 uur heb geslapen).
Herkenbaar? Waar kan ik nog meer aan denken?
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 20 Jun 2016 15:00

Re: Hoofdpijn

Ik heb ook al weken hoofdpijn, maar uit bloedonderzoek kwam bloedarmoede uit.
Hopelijk ligt het aan je lenzen! Sterkte, ik weet hoe rot het is.
<<

Patsy

Bericht 20 Jun 2016 15:00

Re: Hoofdpijn

Hoe is je houding?
<<

Anoniem316

Bericht 20 Jun 2016 15:04

Re: Hoofdpijn

Ik heb dit altijd als ik last van stress heb. Heb je daar misschien last van? En als je doodmoe bent, ben je dan misschien niet wat oververmoeid?
<<

Elle123

Bericht 20 Jun 2016 15:07

Re: Hoofdpijn

Bloedarmoede heb ik niet, ik had een B12 tekort waarvoor ik sinds een jaar of 10 spuiten krijg. Ik laat elk jaar alles even checken voor de zekerheid.
Mijn houding is op zich oke, ik let daar wel op. Maar mijn lichaam is er niet voor gemaakt om 8 uur per dag te zitten. Daar heb ik zolang ik zittend werk heb (ruim 10 jaar) al last van. De hoofdpijn is echt de laatste 2 weken niet te hebben.
Ik voel me wel oververmoeid, hoewel ik me niet kan bedenken waarvan dan precies. Ik heb het heel druk gehad, maar de laatste 2 weken ging het juist wel. Misschien komt het er daarom nu pas uit? He dit weekend bewust lekker tijd voor mezelf genomen en voelde me gisteren best wel goed en opgeladen, maar nu ik op kantoor zit voel ik me weer zo moe en slap. Niet dat ik het gevoel heb dat ik nu zou kunnen slapen, maar meer alsof mijn lichaam echt moe is.
<<

Patsy

Bericht 20 Jun 2016 16:19

Re: Hoofdpijn

Bij mij komt het er ook vaak uit wanneer ik rust krijg. Goed dat je iig op je houding let. Is er wel genoeg frisse lucht op kantoor en drink je voldoende?

Anders zou ik toch eerst afwachten wat er gebeurd wanneer je andere lenzen hebt.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers