Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een meerijplankje ja of nee

<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 20 Jun 2016 12:45

Re: Een meerijplankje ja of nee

We hebben een duowagen (easywalker) aangeschaft vanwege 18 maanden leeftijdsverschil als de baby is geboren. Nu blijkt dat de duowagen niet past door de deur van het schoolgebouw waar de oudste sinds een week naar school gaat. Heel handig.. We hadden al een plankje voor de Bugaboo en we gaan er een stoeltje op kopen voor de middelste. Ze loopt al sinds haar eerste verjaardag, maar piept er snel tussenuit. Ik hoop dus dat ze erop blijft zitten. We hebben ook een draagdoek, dus we zouden baby in de doek kunnen vervoeren en de middelste in de bugaboo. De tijd zal leren wat voor ons het beste werkt! Het is gelukkig maar een paar honderd meter naar school!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 20 Jun 2016 18:34

Re: Een meerijplankje ja of nee

Nog geen ervaring, maar wij hebben er wel eentje gekocht om binnenkort te gaan gebruiken. Onze dochter zal ongeveer 27 maanden zijn als de baby geboren wordt maar loopt nog niet zo lang. Het is een meerijdplankje van Bugaboo en je kunt kiezen om er een zitje op te doen of niet. We hebben er al even mee gelopen en dat ging prima!
2014 2016 2019
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1952

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 20 Jun 2016 19:28

Re: Een meerijplankje ja of nee

Mijn zoon was 18 maanden toen mijn dochter geboren werd. Ik vond hem nog te klein voor een meerijdplankje. Wij hebben toen op marktplaats een duowagen gekocht. Deze wagen vond ik ideaal voor de langere stukken als ik alleen was.
2011 2012 2017
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Jun 2016 09:37

Re: Een meerijplankje ja of nee

sophiee schreef:We hebben een duowagen (easywalker) aangeschaft vanwege 18 maanden leeftijdsverschil als de baby is geboren. Nu blijkt dat de duowagen niet past door de deur van het schoolgebouw waar de oudste sinds een week naar school gaat. Heel handig.. We hadden al een plankje voor de Bugaboo en we gaan er een stoeltje op kopen voor de middelste. Ze loopt al sinds haar eerste verjaardag, maar piept er snel tussenuit. Ik hoop dus dat ze erop blijft zitten. We hebben ook een draagdoek, dus we zouden baby in de doek kunnen vervoeren en de middelste in de bugaboo. De tijd zal leren wat voor ons het beste werkt! Het is gelukkig maar een paar honderd meter naar school!


Dan heeft school wel echt een kleine deur... en volgens mij past een rolstoel er dan ook niet door.
Ik heb ook een duowagen van easywalker gehad en met deuren heb ik eigenlijk nooit echt problemen gehad. Vervelend zeg!
:heart: :heart: 2011
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 21 Jun 2016 21:27

Re: Een meerijplankje ja of nee

Ik heb er even over getwijfeld maar heb er geen gekocht. Vind het een groot nadeel dat je geen luiertas meer aan de wagen kunt hangen. Bovendien is mijn dochter erg lang. We hebben het in de winkel wel even geprobeerd maar het leek net of ze klem stond/zat. Lijkt me niet comfortabel. Ze loopt sinds oktober en ze loopt dus heel goed. Ze heeft alleen niet altijd zin om te lopen maar ze zal er toch aan moeten wennen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 21 Jun 2016 21:34

Re: Een meerijplankje ja of nee

Ik heb echt geen zin om als een schapenherder de hele tijd te moeten mopperen dat R moet doorlopen. Hij loopt alle kanten op en treuzelt zo erg. Ben echt blij dat ik hem straks op het plankje kan parkeren en weer eens ergens zonder stress heen moet rennen met een traag kind.
R. 2013
D. 2016
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 21 Jun 2016 21:40

Re: Een meerijplankje ja of nee

Ik had bij beide kinderen een meerijdplankje. Vond het ideaal, als ze moe werden konden ze daar op staan. Werkte goed! Ik kon er ook nog wel een tas aan hangen trouwens. Ja het loopt wel wat minder prettig maar je went er wel aan.
2010 2012 2015 2017
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 22 Jun 2016 08:11

Re: Een meerijplankje ja of nee

Studiebol schreef:
sophiee schreef:We hebben een duowagen (easywalker) aangeschaft vanwege 18 maanden leeftijdsverschil als de baby is geboren. Nu blijkt dat de duowagen niet past door de deur van het schoolgebouw waar de oudste sinds een week naar school gaat. Heel handig.. We hadden al een plankje voor de Bugaboo en we gaan er een stoeltje op kopen voor de middelste. Ze loopt al sinds haar eerste verjaardag, maar piept er snel tussenuit. Ik hoop dus dat ze erop blijft zitten. We hebben ook een draagdoek, dus we zouden baby in de doek kunnen vervoeren en de middelste in de bugaboo. De tijd zal leren wat voor ons het beste werkt! Het is gelukkig maar een paar honderd meter naar school!


Dan heeft school wel echt een kleine deur... en volgens mij past een rolstoel er dan ook niet door.
Ik heb ook een duowagen van easywalker gehad en met deuren heb ik eigenlijk nooit echt problemen gehad. Vervelend zeg!


Klopt! Het gaat wel om de lokaaldeur. Het is een heel oud gebouw en ook de gangen zijn erg smal. Met al die krioelende mensen 's ochtends krijg ik zelfs de Bugaboo nauwelijks ergens geparkeerd. Zowel niet op de gang als in het lokaal. Laat staan de Easywalker.. Echt vervelend!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem236

Bericht 22 Jun 2016 08:26

Re: Een meerijplankje ja of nee

Wij hebben er geen, omdat er drie jaar leeftijdsverschil tussen de kinderen zit en de oudste prima kan lopen. Meestal gaat hij op de loopfiets mee. Maar soms zou het wel handig zijn geweest, dan begint hij toch te mopperen dat hij moe is. Vooral een middagje centrum ofzo, waar een loopfiets niet kan of dierentuin/pretpark
<<

Anoniem 179

Bericht 22 Jun 2016 08:52

Re: Een meerijplankje ja of nee

Sophie, Mag de wagen wel mee naar binnen? Bij ons op school mag dat niet, juist vanwege de drukte.

Ik heb een duowagen gehad, nooit een plankje. Had niet zonder gekund (bij 1,5 en 2,5 Jr verschil).
<<

Anoniem161

Bericht 22 Jun 2016 09:13

Re: Een meerijplankje ja of nee

Wij hebben bewust de joolz geo gekocht omdat deze omgebouwd kan worden tot een duo wagen. Wij wilden namelijk niet teveel tijd er tussen. Misschien niet zo gezellig omdat de baby onder komt te liggen maar wel praktisch. Een bredere wagen kan niet want dan kan ik bv niet meer naar de kruidvat en een paar andere winkels hier in het dorp. Kom ik met deze wagen amper binnen. Stomme winkel!
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 30 Jun 2016 14:03

Re: Een meerijplankje ja of nee

Lucy schreef:Sophie, Mag de wagen wel mee naar binnen? Bij ons op school mag dat niet, juist vanwege de drukte.

Ik heb een duowagen gehad, nooit een plankje. Had niet zonder gekund (bij 1,5 en 2,5 Jr verschil).


Geen idee eigenlijk, ik heb er nooit iets van gehoord in ieder geval! Ik denk dat ik de baby in de wandelwagenbak meeneem en op de gang laat staan. Middelste kan op het plankje mee en mee het lokaal in. Hoop dat het gaat werken!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers