Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mama's en Facebook.

<<

Artemis

Bericht 07 Okt 2013 21:02

Re: Mama's en Facebook.

Urban Naked schreef:
Susan schreef:
Urban Naked schreef:Klopt ik vind mijn kind maar niks :)


Dat zegt ze toch helemaal niet? Jij draait het nu om.

Klopt dat is precies wat ik doe. Ik vond dat een grapje. Maar we kunnen het ook serieus oppikken.

Ik vind jouw kind ook maar niets hoor.

En de mijne ook niet.

Kinderen zijn eigenlijk best stom.

Daarbij: als ze zo nodig op internet moeten posten ze maar vanaf hun eigen account, ze hebben die smart phone niet voor niets.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 07 Okt 2013 21:02

Re: Mama's en Facebook.

Steep schreef:Ja de poep en plas foto's snap ik ook niet helemaal..



De ergste was een drol in bad :(
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem75

Bericht 07 Okt 2013 21:05

Re: Mama's en Facebook.

Ik plaats misschien 1x in de 3 maanden een foto en ik heb gewoon een profielfoto van mezelf. Ik stoor mij eigenlijk niet vaak aan foto's die geplaatst worden van kinderen of huisdieren.
<<

Anoniem7

Bericht 07 Okt 2013 21:08

Re: Mama's en Facebook.

Ik vind al die kinderfoto's juist erg leuk. Er is maar één persoon bij wie ik me eraan erger, maar die plaatst drie keer per dag per status twintig van praktisch dezelfde foto's van d'r dochter. Grappig meisje hoor, maar foto's maken kan d'r mama niet. En en ook nog zoveel van hetzelfde.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 08 Okt 2013 00:08

Re: Mama's en Facebook.

FB heeft ook hele mooie opties om die meldingen uit te zetten op je tijdlijn ;) Ik pas die optie ook weleens toe :)

Ik post niet zo vaak wat van N. op FB eigenlijk, denk 1 keer in de 6 weken. Mijn familie in het buitenland vind het voornamelijk erg leuk om te zien, maar tegenwoordig whatsapp ik foto's en video's naar hun. Hoeft het ook niet zo nodig op fb. Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat je continu dingen van je kind(eren) kunt plaatsen op fb.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 08 Okt 2013 00:23

Re: Mama's en Facebook.

Ik bedenk me ook net wel dat ik een aantal moeders op FB heb die elke keer weer eenzelfde soort foto van hun kind plaatsen. Ik vind een foto van een leuk, grappig, trots of bijzonder moment een stuk interessanter dan elke keer een 'gewone' foto.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Okt 2013 02:10

Re: Mama's en Facebook.

Ik vind het gewoon leuk om te showen. Zelf vind ik het ook erg leuk om foto's van anderen te bekijken, baby's, paarden of uitzichten, ik vind het leuk.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem66

Bericht 08 Okt 2013 04:29

Re: Mama's en Facebook.

Ik heb mensen in mijn lijst die dus elke dag een foto van zichzelf plaatsen. Dat snap ik dan weer nooit haha. Daar stoor ik me meer aan dan aan kinderen voor zover ik me daar aan kan storen. Ik heb iemand in mijn lijst die dat deed en waarvan ik dus altijd dacht 'tjee wat ben jij veel met jezelf bezig..'. Nu heeft ze een kind en doet ze het dus nooit meer van haarzelf maar van haar kind :p

Tja, trots denk ik. Tenminste, als ik een foto plaats van mijn kind doe ik dat omdat ik trots ben.

Ik vind Cheese haar updates altijd zo leuk. Maar ook omdat ik mijn jongste heel erg herken in J. :)
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 08 Okt 2013 07:08

Re: Mama's en Facebook.

**
Laatst gewijzigd door -Ieniemienie- op 04 Nov 2014 12:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Okt 2013 09:17

Re: Mama's en Facebook.

Eens met Cheese... tot zover mijn nuttige bijdrage haha.


Het kan me echt een biet schelen wat iemand op fb plaatst. Vind ik het leuk, lees ik het. Zo niet scrol ik weer lekker verder naar de volgende.
<<

Anoniem12

Bericht 08 Okt 2013 09:22

Re: Mama's en Facebook.

Ik denk dat een ieder gewoon plaatst waar 'het hart vol van is' om het zo maar te zeggen. Of dat nou een auto, gemaakte taart, kind, poes of knutselwerk is.

Ik heb wel iemand in m`n lijst die plaatst echt 6-8 statusupdates op een dag, waarvan 90% over haar kinderen en de rest over haar nieuwe aankopen (kijk mij eens met geld smijten wat we niet hebben). Dat vind ik wel echt irritant. Zeker als het zo gaat.
Henk in de zandbak *foto* (en dat is dan echt wel een leuke, grappige foto) en dan direct er achteraan een nieuwe status met Jannie eet een banaan *foto*. Alsof ze bang is dat haar dochter minder aandacht krijgt, dus moet er ook maar een random foto van haar op. Of andersom dus. En zo gaat het de hele dag.
Ik heb haar statusupdates al gefilterd op 'alleen de belangrijkste' ofzo, maar alsnog zie ik teveel eigenlijk haha!
<<

*Lieke*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:34

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 08 Okt 2013 09:25

Re: Mama's en Facebook.

Ik ben gewoon apetrots op mijn ventjes en ja de leukste dingen die ik mee maak, zijn nou eenmaal met mijn zoontjes en mijn man. Dus de teksten en foto's gaan ook vaak over hun.

En wat geloof ik al eerder gezegd is: ik erger me meer aan al die 'like en deel ons om te winnen' berichten. Maar ook dat moet iedereen lekker zelf weten, ik scroll wel door als het me niet boeit.
Grote kanjer 3-6-9
Kleine kanjer 17-12-12
<<

Anoniem23

Bericht 08 Okt 2013 10:24

Re: Mama's en Facebook.

Ik vind foto's juist heel leuk! Van iedereen, ook van kinderen (en poezen ook), als het maar niet een overvloed is. Ik vind de kinderen van Cheese heel erg leuk dus daar kijk ik graag naar en ook als ze iets anders doet :P. Dat geldt voor iedereen in mijn facebook. Statusupdates vind ik daarentegen veel irritanter als het alleen maar hetzelfde is.
<<

Anoniem135

Bericht 08 Okt 2013 10:32

Re: Mama's en Facebook.

Ik plaatste heel af en toe een foto van dochter,maar werd het zo zat dat ik heel facebook eraf gegooid heb. Rust ;)
<<

Anoniem193

Bericht 08 Okt 2013 10:42

Re: Mama's en Facebook.

Mamzelle schreef:Ik plaatste heel af en toe een foto van dochter,maar werd het zo zat dat ik heel facebook eraf gegooid heb. Rust ;)

Er is nog steeds een fb pagina van jou te zien hoor.
<<

Anoniem135

Bericht 08 Okt 2013 10:47

Re: Mama's en Facebook.

Dan heb ik iets niet goed gedaan geloof ik,heb hem gedeactiveerd... Dacht ik .
Laatst gewijzigd door Anoniem135 op 08 Okt 2013 11:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Okt 2013 10:49

Re: Mama's en Facebook.

Mamzelle schreef:Dan heb ik iets niet goed gedaan geloof ik,heb hem gedeactiveerd... Dacht ik . Ik heb jou dus op facebook? :angel:

Nee, maar als ik op je naam zoek vind ik nog een fb pagina met een stuk of 4 statussen, je geboorteplaats, je werk en je relatie.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Okt 2013 10:50

Re: Mama's en Facebook.

Nu is hij weg ;)
<<

Anoniem135

Bericht 08 Okt 2013 10:50

Re: Mama's en Facebook.

Wat raar...
Mijn vriend zei dat inderdaad laatst ook al,maar ik geloofde hem niet haha. Heb even gekeken en als het goed is is nu alles weg incl onvindbaar profiel
<<

Anoniem135

Bericht 08 Okt 2013 10:51

Re: Mama's en Facebook.

Hah,mooi!
*
Laatst gewijzigd door Anoniem135 op 08 Okt 2013 11:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 08 Okt 2013 11:11

Re: Mama's en Facebook.

Het maakt me eigenlijk allemaal niks uit. Ik plaats eens per twee weken een foto van L. en verder heb ik het ook vaak over haar. Maar als mensen het niet interesseert, dan scrollen ze maar gewoon verder. Dat doe ik ook bij berichten die anderen plaatsen die ik niet leuk vind :D.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem135

Bericht 08 Okt 2013 11:25

Re: Mama's en Facebook.

**
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 08 Okt 2013 11:32

Re: Mama's en Facebook.

Ik probeer ook zeker wel niet altijd wat overof van mijn dochter te plaatsen. Alles wat MIJ bezig houd, of leuk lijkt om te plaatsen van vrienden t/m natuurfoto's en van mooie teksten t/m avondjes uit met mijn man komt erop. Maar zeker niet dagelijks.
Ik ben zeker wel trots op alle foto's van mijn dochter en heb deze dan wel als profielfoto,achtergrond, omslagfoto.

Verder vind ik wat als iemand dagelijks foto's/schoonmaak-to do informatie plaats wel eens onnuttig. Maar scroll dan gewoon door en erger mij er niet aan. Ieder zijn ding .
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem193

Bericht 08 Okt 2013 11:47

Re: Mama's en Facebook.

Nav dit topic mijn eigen fb pagina bekeken en ik geloof dat ik wel redelijk afwissel. Al plaats ik in het weekend wel vaak stap-selfies-met-vrienden.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 08 Okt 2013 12:16

Re: Mama's en Facebook.

Ik krijg de meeste likes als ik een foto van mijn kind plaats :nerd:
En dat vind ik fijn en leuk. Niet dat ik het alleen daarom doe hoor, en volgens mij val ik enorm mee met het plaatsen van kinderfoto's. Maar het geeft wel een 'boost' zeg maar.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers