Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag over check-in vliegtuig

<<

Anoniem187

Bericht 17 Jun 2016 09:51

Vraag over check-in vliegtuig

Ik wilde mezelf en een vriendin van mij inchecken voor onze vakantie, nu staat er bij het inchecken 'voornaam'.
En daar komen de twijfels.. Op mijn ID staat bij voornamen: Serendipity Pietje Puk. Vul ik nu alleen Serendipity in of Serendipity Pietje Puk?

Aaargghhh, ik háát inchecken! Ik ben altijd zo bang dat het misgaat en dat ik honderden euro's moet bij betalen om mee te mogen of dat ik helemaal niet meer mee mag.
<<

anoniem213

Bericht 17 Jun 2016 09:52

Re: Vraag over check-in vliegtuig

Serendipity schreef:Ik wilde mezelf en een vriendin van mij inchecken voor onze vakantie, nu staat er bij het inchecken 'voornaam'.
En daar komen de twijfels.. Op mijn ID staat bij voornamen: Serendipity Pietje Puk. Vul ik nu alleen Serendipity in of Serendipity Pietje Puk?

Aaargghhh, ik háát inchecken! Ik ben altijd zo bang dat het misgaat en dat ik honderden euro's moet bij betalen om mee te mogen of dat ik helemaal niet meer mee mag.

Er staat vaak bij zo'n informatieicoontje (vaak een i) wat ze precies willen weten. Vaak staat er dan eerste voornaam. Dan ben je dus Serendipity Achternaam.
<<

Anoniem187

Bericht 17 Jun 2016 09:54

Re: Vraag over check-in vliegtuig

Ja, dat staat er deze reis dus niet :cry: Ik ben dat ook gewend. Of ja, er staat wel een 'i' met informatie maar daarin zeggen ze alleen dat als je een dubbele naam hebt, je er een streepje tussen moet zetten.
<<

anoniem213

Bericht 17 Jun 2016 09:56

Re: Vraag over check-in vliegtuig

Serendipity schreef:Ja, dat staat er deze reis dus niet :cry: Ik ben dat ook gewend. Of ja, er staat wel een 'i' met informatie maar daarin zeggen ze alleen dat als je een dubbele naam hebt, je er een streepje tussen moet zetten.

Met welke maatschappij vlieg je?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jun 2016 09:57

Re: Vraag over check-in vliegtuig

Tweede naam maakt niets uit.

Hoe staat het in je boeking? Gewoon hetzelfde invoeren als je boeking. Als dat met je tweede naam is doe je dat, zonder tweede naam doe je dat.

Zolang je EERSTE naam en ACHTERNAAM maar exact zo zijn geschreven als in je paspoort. De rest (geslacht en tweede naam) maakt allemaal niets uit.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem187

Bericht 17 Jun 2016 10:21

Re: Vraag over check-in vliegtuig

June schreef:
Serendipity schreef:Ja, dat staat er deze reis dus niet :cry: Ik ben dat ook gewend. Of ja, er staat wel een 'i' met informatie maar daarin zeggen ze alleen dat als je een dubbele naam hebt, je er een streepje tussen moet zetten.

Met welke maatschappij vlieg je?


Condor.
<<

Anoniem187

Bericht 17 Jun 2016 10:21

Re: Vraag over check-in vliegtuig

Marin schreef:Tweede naam maakt niets uit.

Hoe staat het in je boeking? Gewoon hetzelfde invoeren als je boeking. Als dat met je tweede naam is doe je dat, zonder tweede naam doe je dat.

Zolang je EERSTE naam en ACHTERNAAM maar exact zo zijn geschreven als in je paspoort. De rest (geslacht en tweede naam) maakt allemaal niets uit.

Op jou hoopte ik al! Thanks! :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers