Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Keukentextiel action

<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 16 Jun 2016 16:25

Keukentextiel action

Weet iemand of die setjes van 4 bestaands uit; 2 theedoeken, vaatdoekje handdoekje in de kleuren roze wit, zwart wit, grijs wit en blauw wit, vast assortiment is?

BVD!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 16 Jun 2016 16:37

Re: Keukentextiel action

Denk het wel want die setjes heb ik vorig jaar ook allemaal gekocht.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem161

Bericht 16 Jun 2016 17:00

Re: Keukentextiel action

Bij de action is niet veel vast. Maar je kunt het altijd vragen. Vaak weten ze ongeveer hoe lang ze het al hebben.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 16 Jun 2016 17:55

Re: Keukentextiel action

Hier wisten ze het niet en lagen er bij beiden winkels alleen de pakketen met 4 theedoeken erin. En het gaat me
Juist om die complete set. Handdoek, 2 theedoeken, vaatdoekje.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 16 Jun 2016 18:05

Re: Keukentextiel action

Mocht iemand vandaag cq morgen in

Arnhem, Deventer, of Epe komen, willen jullie mij ajb laten weten of ze ze daar nog hebben? :-)
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem221

Bericht 16 Jun 2016 18:49

Re: Keukentextiel action

De complete set heb ik nog nooit gezien. Alleen vaatdoekjes in een pakket, theedoeken in een pakket etc. Maar misschien hebben ze ze nog wel? De handdoeken zijn ook dingen die al 8 jaar in hun assortiment zitten, dus waarom keukendoeken niet?
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 16 Jun 2016 20:14

Re: Keukentextiel action

Het gaat om deze set;

Afbeelding

2 weken terug waren we dus in een ander filiaal buiten de plaats en hadden ze hier schappen vol (inmiddels niet meer dus) en wij dachten, ag ze zullen het in onze woonplaats ook wel hebben, dus niet :-( en nu baal ik er gewoon zo ontzettend veel van! Mooie kwaliteit, mooie kleurtjes, roze met wit, zwart met wit en grijs met wit, precies de kleuren in huis en onze nieuwe keuken, en nu gewoon nergens meer (heb al diverse vriendinnen ook gevraagd bij hun te kijken) & de prijs was natuurlijk helemaal mooi!
Laatst gewijzigd door fashionmommy op 17 Jun 2016 21:19, in totaal 2 keer gewijzigd.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jun 2016 20:15

Re: Keukentextiel action

Zo geweldig vind ik de kwaliteit niet. Heb 2 setjes en bij beide setjes is de handdoek al stuk. De theedoeken zijn prima.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 16 Jun 2016 20:19

Re: Keukentextiel action

Jammer Yadira :-(
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 16 Jun 2016 20:23

Re: Keukentextiel action

Mocht iemand de setjes tegen komen dan houd ik me aanbevolen om ze over te nemen incl evt verzendkosten als het niet in de buurt is. Ze konden me niet zeggen of het terug kwam en wanneer.
Want als ik google lijken de sets wel meerdere keren per jaar (voorgaande jaren) in de folder(s) hebben gestaan dus ik houd hoop.
En anders moet ik toch maar ergens anders gaan kijken. Heb zo'n tik als ik iets heb gezien en ik mijn hoofd heb dat ik dat ook dan graag wil..... :palm:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 16 Jun 2016 20:27

Re: Keukentextiel action

Welke kleur zoek je dan? Misschien wel handig om te vermelden ;) Misschien dat ik morgen langs de action kom, wil wel even kijken.
<<

Anoniem161

Bericht 16 Jun 2016 20:35

Re: Keukentextiel action

Ik ben vandaag 2 keer geweest. Maar heb dus niet gekeken. Ik heb deze al vaker gezien. Volgens mij heeft de hema ook zoiets?
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 16 Jun 2016 20:45

Re: Keukentextiel action

zwart met wit zou ik heel graag nog willen :-)
Laatst gewijzigd door fashionmommy op 17 Jun 2016 21:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 17 Jun 2016 15:55

Re: Keukentextiel action

Ik heb de roze en grijze gevonden en van beide 2 setjes mee genomen (kan ze altijd nog terug brengen). Ze waren hier bijna op.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 17 Jun 2016 21:09

Re: Keukentextiel action

Rituals wat lief van je! Helaas moet ik je teleurstellen, want ik ben inmiddels ook geslaagd voor roze en de grijze vanmiddag.
Hopelijk is het niet al te veel gedoe om ze terug te (mogen) brengen?
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jun 2016 09:15

Re: Keukentextiel action

Rituals?

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers