Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vaderdag

<<

anoniem224

Bericht 17 Jun 2016 14:47

Re: Vaderdag

Snoes schreef:
Meneer Nilsson schreef:Een kaartje voor de Efteling.

Ja, mijn vader heeft dat ook gehad (en mijn moeder ook). Ze wilden deze zomer graag met het gezin + kleinkinderen naar de Efteling dus we hebben ze allebei een Eftelingkaartje cadeau gedaan.

Hier in België was het overigens vorige zondag Vaderdag.


Leuk! Dus je bent komende zomer misschien te spotten in de Efteling? :wink:

Mijn moeder, zus en ik hebben abonnement, alleen mijn vader niet, hij geeft daar niet zoveel om. Ik was laatst met mijn neefje in de Efteling, zegt hij ineens; 'opa ook mee naar Jokie en Jet?' En later vroeg hij ook nog aan mijn vader of hij mee ging, super schattig. Dus nu krijgt hij dat kaartje en moet hij toch een keer mee. :^^:
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jun 2016 14:54

Re: Vaderdag

Voor mijn vader iets van vlees van de slager.
Voor schoonvader nog geen idee
2014 2016
<<

Anoniem174

Bericht 17 Jun 2016 15:43

Re: Vaderdag

Ik geef m'n vader en schoonvader een bon van een plaatselijk restaurant.
Mijn man krijgt het blad Helden, een hamburgerpers en spullen voor de barbecue. En uiteraard een knutsel van onze dochter.
<<

Anoniem187

Bericht 17 Jun 2016 15:53

Re: Vaderdag

Mij cadeautje voor mijn vader is dat hij mij om 2.00 uur 's nachts naar het vliegveld mag brengen. Hij is er heeeeeel gelukkig mee ;)
<<

Anoniem245

Bericht 18 Jun 2016 12:49

Re: Vaderdag

Ik heb een fles drank voor mijn vader, en voor mijn zoon is het altijd "opa-dag" op vaderdag, die heeft dus iets moois geknutseld voor mijn vader.
Mijn vriend krijgt ook een cadeautje, zoon heeft laatst twee hele mooie schilderijtjes gemaakt bij de moeder van mijn vriend. Mijn vriend heeft toen de allermooiste ingelijst, ingepakt en met mijn zoon als moederdagcadeautje gegeven. Vriend krijgt nu de andere.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 18 Jun 2016 15:37

Re: Vaderdag

Meneer Nilsson schreef:Leuk! Dus je bent komende zomer misschien te spotten in de Efteling? :wink:

Mijn moeder, zus en ik hebben abonnement, alleen mijn vader niet, hij geeft daar niet zoveel om. Ik was laatst met mijn neefje in de Efteling, zegt hij ineens; 'opa ook mee naar Jokie en Jet?' En later vroeg hij ook nog aan mijn vader of hij mee ging, super schattig. Dus nu krijgt hij dat kaartje en moet hij toch een keer mee. :^^:
Ja, absoluut! We gaan dan met onze 2 kinderen, mijn zus met haar 2 kinderen en mijn ouders.
2012 & 2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers