Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagje Vlieland

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 13 Jun 2016 20:24

Dagje Vlieland

Mijn broertje en ik hebben mijn ouders een dagje Vlieland met het gezin, cadeau gedaan toen ze 30 jaar getrouwd waren.

Dus dat gaan we binnenkort doen.
Maar wie heeft er leuke tips?
Waar kun je lekker eten, wat moet je echt gedaan of gezien hebben? We zijn met 5 volwassenen een bijna kleuter en een baby. Misschien nog de twee honden, maar die kunnen ook thuis blijven.
Mijn ouders zijn niet heel sportief en we kunnen ook niet fietsen met een baby erbij.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 15 Jun 2016 21:11

Re: Dagje Vlieland

Niemand tips?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 15 Jun 2016 22:18

Re: Dagje Vlieland

De vliehors expres is leuk! Een soort bustocht over het strand, geschikt voor jong en oud. Google maar even!
Edit: dit dus http://www.vliehorsexpres.nl

Qua eten en drinken weet ik niet meer wat leuk is.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 15 Jun 2016 22:47

Re: Dagje Vlieland

Misschien kun je Guus een Pm sturen :)

Vliehors vond ik vroeger ook heel tof idd! Er was toen ook een awesome strandjuttersmuseumpje op het strand maar dat is er geloof ik niet meer. Ik vind beetje struinen door het dorp ook altijd gewoon heel leuk, beetje de (superdure) winkeltjes in enzo :) wij maken verder altijd een wandeling om de Kaap (weet eigenlijk niet of dat echt zo heet of dat mijn moeder dat gewoon altijd zegt haha!!) over het strand. En over het dijkje wandelen is ook leuk! Kortom, gewoon lekker wandelen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers