Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 13 Jun 2016 19:09

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Hoorde het vanmorgen de radio, echt een bizar verhaal.
Lees nu net dat het stel op 1 juni is getrouwd en foto's hebben gemaakt in park Clingendeal. Het zelfde park waar wij vier jaar geleden ook op onze trouwdag op 1 juni foto's maakte, bizar.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem170

Bericht 13 Jun 2016 20:13

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Echt vreselijk! Maar ik zou denken aan iets anders dan voedselvergiftiging? Je zou eerder denken dat in het geval van een voedselvergiftiging je heel erg ziek wordt, maar overlijden..
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 13 Jun 2016 20:28

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Ik heb ook wel eens zulke verhalen gelezen over Thailand en toen werd geloof ik gedacht aan giftige insecticide. Maar dan nog is het bizar. Wat de oorzaak ook is, het is een verschrikkelijk verhaal.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 13 Jun 2016 20:33

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Vreselijk nieuws!

Een week geleden las ik ook iets over een pasgetrouwd stel dat op Bali overleed na een vloedgolf. http://www.rtlnieuws.nl/opmerkelijk/huw ... -vloedgolf
2012 & 2016
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 13 Jun 2016 21:21

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Heel heftig, zag net ook de bruidsfoto. Lijkt me verschrikkelijk voor de familie.

Ben wel benieuwd naar de oorzaak, vind het maar eng dat je er binnen een paar uur niet meer bent en nieman iets heeft kunnen doen.
<<

anoniem224

Bericht 14 Jun 2016 01:49

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Heel bizar vind ik dit. Allebei zo ongeveer tegelijk overleden, ik ben benieuwd wat de doodsoorzaak is.
<<

Claire***

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 16 Mei 2016 07:36

Bericht 14 Jun 2016 08:38

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Ik heb weleens gehoord van iemand die overleden is nav voedselvergiftiging, maar dit was echt pas dagen/weken nadat diegene was opgenomen in het ziekenhuis. Uiteindelijk overlijd je omdat je organen het begeven vanwege uitdroging (geloof ik), dus dat duurt wel even.

Was er een aantal jaren geleden niet (jaartje of 5-10) dat er een aantal reizigers in Azie overleden door het drinken van cocktails waar eigen gemaakte rijstewijn in zat die niet goed bleek te zijn? Die overleden ook best rap na ziek worden, maar werden pas na uren/dagen ziek. Volgens mij ging het onder andere over een Nederlands meisje in Indonesie. Zo'n soort verhaal: http://www.ad.nl/buitenland/toeriste-bl ... ~a599094d/
Dit was het eerste waar ik aan dacht.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 21 Jun 2016 15:36

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Iemand van mijn oude koor is overleden na dat ze waarschijnlijk bedorven voedsel had gegeten. Daar zat een bacterie in die vervolgens in een rap tempo al haar organen het deed begeven. Ze was ook in een ontzettend snel tempo overleden en ze moesten haar met spoed begraven omdat die bacterie gewoon doorging naar haar overlijden. Dat was gewoon in Nederland, waarschijnlijk na het eten van een broodje ossenworst.

Er is verder niets meer in het nieuws geweest hierover toch? Ik moest weer aan het stel denken, jeetje wat verschrikkelijk verdrietig vind ik zo'n verhaal. Hoewel ik dan ergens wel weer 'blij' ben dat er geen kinderen in het spel zijn en ze elkaar niet hoeven te missen.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 21 Jun 2016 17:17

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Hé bah Pompoen.

Dat uit je laatste stukje zei ik van de week ook tegen mijn man.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 21 Jun 2016 17:27

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Ik moet daar nog vaak aan denken Pompoen en eet niet zo graag osseworst meer door dat verhaal. Zo verdrietig!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 21 Jun 2016 21:14

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

http://www.rtlnieuws.nl/nederland/doods ... jft-geheim

We zullen de reden van het overlijden nooit te weten komen.
<<

Anoniem236

Bericht 21 Jun 2016 21:20

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Wat zou hun overweging zijn om het geheim te houden?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 21 Jun 2016 21:23

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Dat is best wel vreemd toch? Het belangrijkste is dat de familie het weet en er berusting in kan vinden.
L2014 & H2017
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 21 Jun 2016 21:24

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Vreemd.
Doordat de familie het geheim wilt houden ga je toch denken dat er iets niet helemaal klopt.

Laatst las ik wel ergens dat de autoriteiten voedsel vergiftiging uitsloten, omdat er niemand anders ziek was geworden van die excursie of in het hotel. Maar dat ze wel waren onderzocht voor de zekerheid.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

anoniem213

Bericht 21 Jun 2016 21:29

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Ik geloof dat ik als familie ook niet zou zitten te wachten op publiciteit.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 21 Jun 2016 21:33

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Nee, maar dan hadden ze beter dit bericht helemaal niet kunnen plaatsen. Ik denk niet dat er nog heel veel mensen mee bezig waren, of van plan om te vragen 'hé, hoe zit het nou met dat autopsierapport van dat stel?'. Juist door er de nadruk op te leggen dat je het geheim wil houden, trek je de aandacht, al wil je dat misschien niet, en gaan mensen speculeren. Als het geheim is dan denk ik sneller dat het zelfmoord of zoiets dergelijks is dan dat ze zijn overleden aan een voedselvergiftiging of een insectenbeet, want dat is daar nou zo geheim aan?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

anoniem213

Bericht 21 Jun 2016 21:35

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Ik denk dat media vragen stellen en zij het niet willen delen. Het is ook logisch dat zij dat bericht toch plaatsen. Lekker sensationeel.
<<

Anoniem336

Bericht 21 Jun 2016 21:35

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Ik denk niet dat de familie dit uit eigen initiatief richting de media communiceert.
Meer dat de media dit proces volgt, en nu voor een dichte deur staan, omdat de familie kennelijk die keuze heeft gemaakt.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 21 Jun 2016 21:38

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Lotus schreef:Wat zou hun overweging zijn om het geheim te houden?



Ik denk drugs of zoiets. Het voedsel in de restaurants en op die excursies zijn veilig. En de rest van de excursie had niemand wat.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jun 2016 21:43

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Toch wel apart.

Zelfmoord kwam weer in me op, maar wat Susan al eerder zei, dan ga je niet naar de arts. En duizenden euro's uitgeven aan je bruiloft van te voren is dan ook een beetje zonde. Tenzij je je geld wilt opmaken.

Nou ik vind het maar vreemd. Helemaal nu dat het geheim moet blijven.
<<

Anoniem205

Bericht 21 Jun 2016 22:02

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Ik zal mijn oren in het dorp eens te luisteren leggen ;)

Nee zonder dollen: ik snap het enerzijds wel, maar aan de andere kant ook niet. Er was zoveel aandacht en ongeloof, dat ik het denk ik toch naar buiten zou willen brengen.

Mijn gedachten sloegen trouwens op hol: misschien zijn ze helemaal niet overleden, maar zijn ze ondergedoken (ja, ik heb teveel CSI, Castle en Criminal Minds gekeken :)) en is hun dood in scene gezet
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 21 Jun 2016 22:15

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Als het iets met het eten of een insectenbeet zou zijn zou ik het juist naar buiten brengen om anderen te behoeden voor dit drama.
Daarom denk ik ook dat er wat anders aan de hand is. Verder vind ik dit bericht ook apart, en ben ik het eens met Susan.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 21 Jun 2016 22:16

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Yadira schreef:Toch wel apart.

Zelfmoord kwam weer in me op, maar wat Susan al eerder zei, dan ga je niet naar de arts. En duizenden euro's uitgeven aan je bruiloft van te voren is dan ook een beetje zonde. Tenzij je je geld wilt opmaken.

Nou ik vind het maar vreemd. Helemaal nu dat het geheim moet blijven.


O ja, die arts was ik even vergeten.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem304

Bericht 21 Jun 2016 22:16

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Misschien toch onder het mom van YOLO een of ander goedje geprobeerd samen. Het is wel sneu hoor. Jeetje.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 21 Jun 2016 23:23

Re: Pasgetrouwd stel overlijdt op huwelijksreis

Best raar dat ze niets naar buiten willen brengen, waardoor je toch ook in andere richtingen gaat denken dan pure pech.
Anyway, het is vreselijk voor de nabestaanden, wat de oorzaak ook is.
Laatst gewijzigd door Chaos op 26 Jun 2016 08:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding

I & N juni 2010
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers