Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Antivirus MacBook air

<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 18:28

Bericht 13 Jun 2016 14:49

Antivirus MacBook air

Ik heb voor mijn werk een macbook aan moeten schaffen, heb gekozen voor de air omdat ik hem veel mee moet nemen en deze lekker licht is. Naast een iPhone en een iPad is dit mijn eerste MacBook, ik heb altijd een Sony Vaio gehad dus gewend aan Windows. Nu las ik op verschillende Apple fora's dat de MacBook een soort van eigen ingebouwde virusscanner had, maar vind het toch eng, ik wilde gister een serie streamen en daar komt altijd veel spam op af, dus vroeg ik me af, toch maar een antivirus erop gooien? En welke dan?

Willen de MacBookers hier deze noob helpen :laughcry:
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

anoniem213

Bericht 13 Jun 2016 14:50

Re: Antivirus MacBook air

Apple adverteert toch juist met dat dat niet nodig is?
<<

Anoniem304

Bericht 13 Jun 2016 14:52

Re: Antivirus MacBook air

Ik gebruik een Windows computer zonder antivirus om series te streamen. Nooit problemen gehad.

Gebruik wel altijd Google Chrome. Nooit Internet Explorer. Toen ik dat een keer per ongeluk deed kon ik m`n laptop wel opgeven.

Maargoed, Apple heeft het idd ingebouwd en ik heb geen idee wat anders opties zijn. Nutteloos antwoord dit.
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 18:28

Bericht 13 Jun 2016 14:58

Re: Antivirus MacBook air

@ Yadira, ik krijg altijd zoveel spam bij de sites waar ik stream, vandaar. Ik gebruik op de sony vaio ook altijd chrome, vind ik ook veel sneller dan IE, maar op de macbook gebruik ik safari.

@ June, klopt inderdaad, maar ik dacht, vraag het toch even na aan mensen die meer verstand hebben van macbooks en me aanraden om wel nog een antivirus erop te zetten.
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Jun 2016 15:06

Re: Antivirus MacBook air

Ja ik ook, maar dat klik ik gewoon weg. Heb er nog nooit een virus van gekregen *afkloppen*.
<<

Anoniem237

Bericht 13 Jun 2016 15:51

Re: Antivirus MacBook air

Heb je niet nodig. :)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Jun 2016 18:07

Re: Antivirus MacBook air

Heb je inderdaad niet nodig! Lange leve Apple :hulde:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 18:28

Bericht 13 Jun 2016 22:55

Re: Antivirus MacBook air

Thnx all!!
Sometimes, it takes balls to be a woman.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers