Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tip: wishbonebike

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 11 Jun 2016 17:17

Tip: wishbonebike

Mijn ex en ik hebben vandaag voor J zijn verjaardagscadeau gekocht. Een wishbonebike. Nu vertelde de verkoper dat de prijs vanaf 15 juni met 10% omhoog gaat.
2015 💙
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Jun 2016 21:18

Re: Tip: wishbonebike

Tjeempie, want de prijs was al niet hoog...

Wij hebben de wishbone-bike van mijn oma gekregen. Echt superfijn ding, al kon Lu. er echt nog niet op rond zijn eerste verjaardag. Maar dat maakt niet uit. Hij gebruikt hem nu heel veel, gaat er mee naar de opvang ook. 't is wel een poeperd die zoon van mij, hij is 3 maar hij vind het met twee wielen echt nog veel te eng, dan stopt hij er gewoon mee en probeert het ook niet meer, hij is zo bang om te vallen. Dus hij staat nog in de 3-wielerstand.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 11 Jun 2016 22:15

Re: Tip: wishbonebike

Ja idd, was ook echt blij dat wij dus net op tijd waren zeg maar. J kan net met z'n voeten bij de grond als hij helemaal op z'n tenen staat zeg maar. Maar hij heeft een lol op dat ding. Zo lief om te zien. En hij snapt ook al hoe hij er mee vooruit komt.
2015 💙
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 12 Jun 2016 08:24

Re: Tip: wishbonebike

Duur ding inderdaad, maar wel heel leuk! Mijn dochter heeft hem ook op haar eerste verjaardag gekregen. We hebben hem eerst zonder zadel gebruikt, zodat ze gelijk bij de grond kon. Sinds begin dit jaar rijdt ze met twee wielen, ze ging zo hard met drie! Met twee gaat ze nog heel voorzichtig, dat vindt ze nog erg spannend.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers