Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boekentips gezocht!

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 12 Jun 2016 09:18

Re: Boekentips gezocht!

Mariette Middelbeek vind ik zelf ook erg leuk schrijven!
Leest lekker vlot weg.
<<

Anoniem187

Bericht 13 Jun 2016 17:44

Re: Boekentips gezocht!

Bueno schreef:Even m'n eigen lijstje doorgekeken. Voor chicklits kan ik je Jojo Moyes aanraden maar die ken je vast al. Daarnaast was ik helemaal weg van de boeken van Charlotte de Monchy. Ook Gillian King,Marijke van den Elsen, Anne West en Astrid Harrewijn schrijven wel vermakelijke boeken. Oh en Dani Atkins met Versplinterd vond ik ook wel erg goed.


Charlotte de Monchy, Marijke van den Elsen, Anne West en Dani Atkins kende ik niet. Heb van alle 4 de schrijfsters gekeken wat ze hebben geschreven, klinkt allemaal leuk! Ga zo meteen krijgen wat ik (legaal!) kan downloaden van ze :D

Bedankt!!
<<

Anoniem187

Bericht 13 Jun 2016 17:46

Re: Boekentips gezocht!

Serendipity schreef:
Kiatu schreef:Judith Visser :yes:


Die ken ik geloof ik niet, thanks!


Ik heb gekeken naar de boeken van Judith Visser, ze spraken me niet zo aan. Klopt het dat dit zij meer thrillerachtige boeken schrijft?
<<

Anoniem187

Bericht 13 Jun 2016 17:46

Re: Boekentips gezocht!

Catoo schreef:Ik heb best wat verschillende chicklit als epub bestand wil ze wel doorsturen naar je, kan je kijken of er wat tussen zit.


Ja, graag! Ik stuur je even een PM. Lief van je!
<<

Anoniem187

Bericht 13 Jun 2016 17:49

Re: Boekentips gezocht!

Rose. schreef:Ik weet eigenlijk niet of ze als e-book verschenen zijn, maar de boeken van Lisette Jonkman! :) Super veel humor!


Ja, die zijn leuk hè! Ik heb ze (helaas) al gelezen :(
<<

Anoniem187

Bericht 13 Jun 2016 17:52

Re: Boekentips gezocht!

Monte schreef:Katie Fforde
Julia Stagg
Joanne Harris

Vind ik alle 3 een hoop leuke boeken hebben.


De boeken van Katie Fforde spraken me direct aan, ga zo direct kijken wat ik kan downloaden van haar. Julia Stagg en Joanne Harris spreken me niet aan, kan er alleen even niet de vinger opleggen waarom ze mij niet aanspreken.

Bedankt voor de tips!
<<

Anoniem187

Bericht 13 Jun 2016 17:53

Re: Boekentips gezocht!

Uffe schreef:
Serendipity schreef:
Uffe schreef:Ken je Sophie Kinsella?

Ja, daar heb ik alles al van gelezen :)


Ik bedoelde eigenlijk Katie Fforde haha sukkel ben ik!


Hahaha, niet erg! Katie Fforde kan ik vaag. Ooit 1 boek van gelezen maar eigenlijk nooit gekeken of ze nog meer boeken had, stom! Ze klinken allemaal erg leuk dus ik hoop dat ik er nog meer van kan downloaden :D
<<

Anoniem187

Bericht 13 Jun 2016 17:55

Re: Boekentips gezocht!

Sawadee schreef:PAAZ en UP! Weet zo ff de schrijfster niet maar zijn waargebeurd.

Van Myrthe van der Meer zijn ze, heb ze net even opgezocht. Deze wil ik héél graag lezen, spreekt me echt aan. Thanks!
<<

Anoniem187

Bericht 13 Jun 2016 17:58

Re: Boekentips gezocht!

Sam schreef:Astrid Harrewijn, Emily Giffin, Pippa Write, Marian Keyes, Jojo Moyes.


Oh ja, Emily Giffin en Pippa Wright!
Laatst gewijzigd door Anoniem187 op 13 Jun 2016 17:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem187

Bericht 13 Jun 2016 17:58

Re: Boekentips gezocht!

Winegum schreef:Mariette Middelbeek vind ik zelf ook erg leuk schrijven!
Leest lekker vlot weg.


Die lezen heerlijk inderdaad! Ze heeft alleen al tijdje geen nieuw boek meer uitgebracht :(
<<

Anoniem168

Bericht 13 Jun 2016 19:40

Re: Boekentips gezocht!

Serendipity schreef:
Serendipity schreef:
Kiatu schreef:Judith Visser :yes:


Die ken ik geloof ik niet, thanks!


Ik heb gekeken naar de boeken van Judith Visser, ze spraken me niet zo aan. Klopt het dat dit zij meer thrillerachtige boeken schrijft?


Ja, was het zelf alweer een beetje vergeten (al heel lang geen boek meer aangeraakt helaas), maar ze zijn wel wat thrillerachtig ja. Maar niet thriller-thriller zeg maar, haha. Niet te vergelijken met Stephen King ofzo.
<<

Anoniem187

Bericht 14 Jun 2016 11:34

Re: Boekentips gezocht!

Ik heb nu 115 boeken op mijn iPad staan, ik red me geloof ik wel in Mallorca :banaan:
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 21 Jun 2016 09:55

Re: Boekentips gezocht!

Er zitten vast wel wat dubbele schrijvers tussen, maar ik lees van deze mensen vaak boeken:

Mariette Middelbeek
Erica James
Jojo Moyes
Jodi Picoult
Nicholas Sparks
Jennifer Weiner
Lauren Weisberger
Cecelia Ahern
Katie Fforde

Zelf niet gelezen, maar hoor ik ook veel positieve verhalen over: Santa Montefiore
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 21 Jun 2016 11:11

Re: Boekentips gezocht!

Serendipity schreef:
Sawadee schreef:PAAZ en UP! Weet zo ff de schrijfster niet maar zijn waargebeurd.

Van Myrthe van der Meer zijn ze, heb ze net even opgezocht. Deze wil ik héél graag lezen, spreekt me echt aan. Thanks!


Als je nog de ebooks zoekt moet je maar even een PM sturen!
<<

Anoniem187

Bericht 26 Jun 2016 09:46

Re: Boekentips gezocht!

Catoo schreef:Ik heb best wat verschillende chicklit als epub bestand wil ze wel doorsturen naar je, kan je kijken of er wat tussen zit.



Zou je ze mij nogmaals willen sturen? Ik heb per abuis alle boeken verwijderd van mij ipad :( Nu lig ik in Mallorca zonder boeken, niet leuk!
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:21

Bericht 26 Jun 2016 17:14

Re: Boekentips gezocht!

Als het goed is heb je ze weer. Fijne vakantie.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 27 Jun 2016 11:33

Re: Boekentips gezocht!

Als je mij je mailadres geeft dan kan ik je wel katie fforde boeken sturen!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem187

Bericht 16 Aug 2016 19:51

Re: Boekentips gezocht!

Catoo schreef:Als het goed is heb je ze weer. Fijne vakantie.


Ik had hier helemaal niet meer op gereageerd maar ik heb je e-mails goed ontvangen, thanks!
<<

Anoniem187

Bericht 16 Aug 2016 19:52

Re: Boekentips gezocht!

Uffe schreef:Als je mij je mailadres geeft dan kan ik je wel katie fforde boeken sturen!


Staat dit aanbod nog? :)
<<

Anoniem187

Bericht 16 Aug 2016 19:53

Re: Boekentips gezocht!

Even dit topic uppen.. Nog boekentips? Ik ga vrijdag 4 dagen naar Frankrijk dus ik heb weer flink wat te lezen nodig. Ook nu het (eindelijk!) wat lekkerder weer is, zit ik graag 's avonds buiten met een boek. Dus kom maar door met die tips!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers