Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een nieuwe keuken, hoe duur?

<<

Anoniem201

Bericht 14 Jun 2016 10:21

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Ik snap de marge ook niet zo. Ook wij hebben flink ons best moeten doen met onderhandelen en uiteindelijk zijn we van 15000 naar 10.400 kunnen zakken.
Wij hebben een Smeg gasfornuis en op internet waren ze dik 1000 euro goedkoper dan bij de keukenzaak. Echter het nadeel was dan wel dat we hem tot de deur geleverd kregen en gezien dat ding zo'n 140 kilo weegt :palm:
Omdat we toch een mooi bedrag van de prijs af hadden gekregen hebben we ons gasfornuis toch via de keukenzaak besteld. Dan was hij tenminste verzekerd bij de levering en plaatsen.
<<

Anoniem273

Bericht 14 Jun 2016 12:35

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Ik heb de Smeg apparatuur gewoon voor de goedkoopste internetprijs gekregen :smile: Anders hoefde ik ze niet.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 14 Jun 2016 20:12

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Wij hebben voor onze nieuwe keuken incl apparatuur tussen de 4000-4500 betaald. Dan heb ik het over kastjes, deurtjes, nieuwe afzuigkap, nieuwe oven en een inductie kookplaats en een stenen blad.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jun 2016 20:07

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Nou we gaan hoogstwaarschijnlijk een keuken laten maken. Nu komt het er op aan qua kastruimte bedenken haha. Zo lastig!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12146

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Jun 2016 20:16

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

kan je niet eerst een tekening laten maken bij een keukenzaak? Zij hebben vaak wel leuke ideeën
Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 29 Jun 2016 20:45

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Ik zou idd ook gaan shoppen voor ideeën bij een keukenzaak ;)
Laat je het door een meubelmaker doen of zelf? Ben wel benieuwd, kan mij er niet zo goed wat bij voorstellen, alleen dat op maat gemaakt knetterduur is!
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem304

Bericht 29 Jun 2016 22:11

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Onze klusjesman is meubelmaker. Hij heeft de keuken van m`n schoonouders ook gedaan, die is heel groot, super super mooi en was niet duur, dus dat zit wel goed.

Ik heb net zelf een tekening gemaakt en als m`n vriend het goedkeurt dan gaat het plan de deur uit :D
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 30 Jun 2016 22:54

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Ideaal de juiste connecties! En wat vond je vriend er van? :)
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2016 16:36

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Een goed idee, want vanavond worden de plannen definitief gemaakt. :P
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12146

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Jul 2016 18:10

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

wat fijn. Goed gelukt met de tekening. En is het nu ook een stuk goedkoper?
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2016 18:14

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Geen idee, vanavond wordt alles ingemeten en krijgen we direct een prijsopgave.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2016 22:15

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Haha nou m`n vriend wil het geld dus wel laten rollen. Hij is gek geworden. Maar ik klaag niet :P.

We zijn straks ongeveer €9.000 kwijt voor een parallel keuken van gerookt eikenhout (dus aan 2 kanten kastjes met een aanrechtblad van natuursteen), wat kastjes met een aparte indeling, gootsteen/kraan, inbouwkoelkast, combi magnetron, afzuigkap, kookplaat, vaatwasser, verleggen van elektra en extra stopcontacten, tegels, 2 nieuwe deuren van hetzelfde eikenhout (die bevinden zich in die ruimte, dus wel zo mooi als het erbij past) en afwerking.

We zijn de afgelopen tijd bij verschillende keukenzaken geweest en dan kwamen we uit op ongeveer €20.000 (zonder afdingen) tot €13.000 (met afdingen). Maar dan zou het binnenwerk van MDF worden en dat wordt nu multiplex (dat is duurder) want dat vindt m`n vriend beter. En dat was allemaal niet echt met A-merk inbouwapparatuur en dat wil ik dan wel weer graag.

Dit wordt ongeveer de stijl;

Afbeelding
<<

Anoniem167

Bericht 05 Jul 2016 22:44

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Gave stijl!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Jul 2016 23:20

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Gaaf! Die kleurstelling hebben wij ook ongeveer en ik ben er nog steeds heel blij mee.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem193

Bericht 06 Jul 2016 07:03

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Heel gaaf! Weet je het zeker die combi magnetron? Dat is het enige wat ik nooit meer wil. Een cake/taart bakken in zo'n ding is drama. Bij mij, bij mijn oma, bij vrienden. Ik ken volgens mij niemand die er wel tevreden over is.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12146

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Jul 2016 07:03

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Mooie stijl.
Afbeelding
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 06 Jul 2016 07:35

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Heel mooi! En persoonlijk vind ik €9000 een koopje voor zo'n keuken hoor.

Alibi, ik ben juist heel tevreden over mijn combimagnetron. Over m'n vorige niet, dat was Pelgrim dus budget. Maar heb nu een duurdere van AEG en die is top!
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jul 2016 08:09

Re: Een nieuwe keuken, hoe duur?

Alibi schreef:Heel gaaf! Weet je het zeker die combi magnetron? Dat is het enige wat ik nooit meer wil. Een cake/taart bakken in zo'n ding is drama. Bij mij, bij mijn oma, bij vrienden. Ik ken volgens mij niemand die er wel tevreden over is.

We hebben al jaren een combi magnetron en wil nooit meer anders. En zoals je weet bak ik vaak haha :P
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers