Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Jun 2016 17:32

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Yadira schreef:Egghh, wat zijn dat voor kantoren waar maandverband aan de toiletdeur zit? Gatver, je wilt als vrouw de keer daarna toch ook weer fris zitten?


Ik heb ook wel eens op kantoor gewerkt en daar werd serieus poep aan de buren gesmeerd :wtf: Ik snap ook niet wat sommige mensen bezielt.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 16 Jun 2016 17:43

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Bliss schreef:
Yadira schreef:Egghh, wat zijn dat voor kantoren waar maandverband aan de toiletdeur zit? Gatver, je wilt als vrouw de keer daarna toch ook weer fris zitten?


Ik heb ook wel eens op kantoor gewerkt en daar werd serieus poep aan de buren gesmeerd :wtf: Ik snap ook niet wat sommige mensen bezielt.

:good:
Wat hadden die buren gedaan dan?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Jun 2016 17:52

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Hahaha oeps.
❤ 7 juni 2018
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 16 Jun 2016 18:02

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Sommige mensen zijn gewoon echt ranzig.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 16 Jun 2016 18:23

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Een keertje een ochtendje via een uitzendbureau meegeholpen aan een huisvuilonderzoek. Daarbij werden in de gehele regio op diverse plaatsen willekeurige vuilniszakken gepakt die voor ons klaarstonden. Deze moest je dan opscheuren en vervolgens de inhoud gaan sorteren. Was echt ranzig wat je allemaal tegen kwam. Oa etensresten die aan het ontbinden zijn. Bij een afvalbak van een huisarts zaten spuiten etc (die kon een fikse boeten tegemoet zien). Maar het meest bizarre was dat ik een zak tegen kwam van een leeftijdsgenoot die ik ken (hij had een bankafschrift weggegooid). In die zak kwam ik condooms tegen waar niets in zat. Aangezien het een kneusje is vond ik dat raar. Later op MSN of zo heb ik toen aan hem gevraagd wat die condooms in die zak te betekenen hadden. Zei hij dat ie aan het oefenen was met ze aan te brengen omdat ie net een vriendin had. Ik moest er zelf hard om lachen achter de pc.
<<

Anoniem184

Bericht 16 Jun 2016 18:42

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Oh Fred, wat vreselijk onbeschoft en respectloos dat je hem dat gevraagd hebt.

Over poep aan de muren gesproken trouwens, ik heb ooit op een peutergroep gewerkt en daar had een jongetje in de slaapkamer z'n poepluier uitgetrokken en de inhoud over de (structuurverf)muur uitgesmeerd :palm: Nooit meer echt schoon gekregen, de muur is uiteindelijk opnieuw gesausd omdat je een bruinige waas bleef zien.
Maar rare (bij)banen heb ik niet echt gehad.
<<

anoniem213

Bericht 16 Jun 2016 18:44

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Wow. Wat intens onaardig, Fred.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 16 Jun 2016 18:54

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Nou echt he! Waar bemoei je je mee!
R. 2013
D. 2016
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 16 Jun 2016 19:21

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Ik had toen ik het vroeg aan hem niet verwacht dat ie er serieus op in zou gaan. Dat ik een serieuze reactie terug krijgt zegt toch ook iets over hem. Neem nou van mij aan dat het echt een aparte jongen is. Erg onverzorgd en vrij oude kleding. Zelfs nu nog als ik hem soms zie.
<<

Anoniem184

Bericht 16 Jun 2016 19:27

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

het interesseert me niet of hij nou wel of niet verzorgd was, dat vráág je toch niet. Over een professionele werkhouding beschikte je toen in elk geval sowieso niet. Ookal waren het 'maar' vuilniszakken. Dit zegt meer over jou dan over hem, hoor.
<<

Rosalie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 194

Geregistreerd: 03 Mei 2016 21:24

Bericht 16 Jun 2016 21:56

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Fred schreef:. Maar het meest bizarre was dat ik een zak tegen kwam van een leeftijdsgenoot die ik ken (hij had een bankafschrift weggegooid). In die zak kwam ik condooms tegen waar niets in zat. Aangezien het een kneusje is vond ik dat raar. Later op MSN of zo heb ik toen aan hem gevraagd wat die condooms in die zak te betekenen hadden. Zei hij dat ie aan het oefenen was met ze aan te brengen omdat ie net een vriendin had. Ik moest er zelf hard om lachen achter de pc.


Niet om onaardig te doen hoor. Maar ik vraag mij af wie hier het kneusje is.
<<

anoniem213

Bericht 16 Jun 2016 21:58

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Fred schreef:Ik had toen ik het vroeg aan hem niet verwacht dat ie er serieus op in zou gaan. Dat ik een serieuze reactie terug krijgt zegt toch ook iets over hem. Neem nou van mij aan dat het echt een aparte jongen is. Erg onverzorgd en vrij oude kleding. Zelfs nu nog als ik hem soms zie.

Het zegt in elk geval vooral heel veel over jou dat jij zoiets aan hem vraagt. Wat had je dan verwacht? Dat hij het zou negeren? Ik vind het echt heel erg lullig (no pun intended).
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 16 Jun 2016 22:38

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Ik heb dit verhaal al meerdere keren vertelt aan met name mannelijke vrienden en die lachen er allemaal om en kunnen het bijna niet geloven dat ie er serieus op in ging. Bij een borrel doet dit verhaal het altijd goed.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 17 Jun 2016 06:16

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Wat sneu.
<<

Anoniem184

Bericht 17 Jun 2016 06:28

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Ik vind het dan wel weer grappig om te zien hoe je ons ervan probeert te overtuigen dat het heus niet zo raar is wat je hebt gedaan. Ik denk alleen dat elk dom verhaal het wel goed doet op een borrel, want dan is er drank in het spel :) Hoewel ik me afvraag of ik het dan wel ineens een hi-la-risch verhaal zou vinden. Denk het niet. Voor nu vind ik het alleen maar sneu voor die jongen, en vind ik jou een hork.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jun 2016 06:33

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Fred schreef:Ik had toen ik het vroeg aan hem niet verwacht dat ie er serieus op in zou gaan. Dat ik een serieuze reactie terug krijgt zegt toch ook iets over hem. Neem nou van mij aan dat het echt een aparte jongen is. Erg onverzorgd en vrij oude kleding. Zelfs nu nog als ik hem soms zie.


Nou en? Hebben die geen recht op een vriendin? Of om met condooms te oefenen zodat ie ten minste veilige seks met z'n vriendin kan hebben?

Je bent zelf een aparte jongen (dat je dit checkt en dan ook nog eens gaat vragen).
Let's discover the world together.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 17 Jun 2016 06:44

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Marin schreef:
Fred schreef:Ik had toen ik het vroeg aan hem niet verwacht dat ie er serieus op in zou gaan. Dat ik een serieuze reactie terug krijgt zegt toch ook iets over hem. Neem nou van mij aan dat het echt een aparte jongen is. Erg onverzorgd en vrij oude kleding. Zelfs nu nog als ik hem soms zie.


Nou en? Hebben die geen recht op een vriendin? Of om met condooms te oefenen zodat ie ten minste veilige seks met z'n vriendin kan hebben?

Je bent zelf een aparte jongen (dat je dit checkt en dan ook nog eens gaat vragen).


Eens... echt triest dat je zoiets gaat vragen. Tja en als verhaal gebruiken op een borrel als je niets beters te vertellen hebt. Zegt meer over jou dan over de jongen die jij zo'n kneusje vond.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 17 Jun 2016 06:48

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Hier trouwens geen gekke bijbanen. Heb op terras gewerkt en in een motorzaak wat administratief, telefoontjes aannemen, onderdelen verzenden. Maar even gedaan want het voordat ik 17 startte ik mijn 2e leerjaar verpleegkunde bij de GGZ.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Jun 2016 08:09

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Ohh Fred toch. Het zegt meer over jou en je mannelijke matties dat die om zon jongen gaan lachen. Triest.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Jun 2016 08:10

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Marin schreef:
Fred schreef:Ik had toen ik het vroeg aan hem niet verwacht dat ie er serieus op in zou gaan. Dat ik een serieuze reactie terug krijgt zegt toch ook iets over hem. Neem nou van mij aan dat het echt een aparte jongen is. Erg onverzorgd en vrij oude kleding. Zelfs nu nog als ik hem soms zie.


Nou en? Hebben die geen recht op een vriendin? Of om met condooms te oefenen zodat ie ten minste veilige seks met z'n vriendin kan hebben?

Je bent zelf een aparte jongen (dat je dit checkt en dan ook nog eens gaat vragen).


Nou, dit inderdaad, helemaal mee eens.
En ik denk dat jij en die andere mensen op de borrel zelf gewoon kneusjes zijn als je dit grappig vindt.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 17 Jun 2016 08:28

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Ik heb op mijn 16e een zomervakantie voor een schoonmaakbedrijf gewerkt, opzich niks geks aan maar schoonmaken in de archieven van het gerechtsgebouw (met overhandiging van officieel bewijs van goed gedrag) en schoonmaken tussen de gedetineerden in het huis van bewaring was wel heel apart.

Daarna o.a. voor het bedrijf van mijn vader gewerkt en later in de supermarkt.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem288

Bericht 17 Jun 2016 08:34

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 15:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Rosalie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 194

Geregistreerd: 03 Mei 2016 21:24

Bericht 17 Jun 2016 09:29

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

Fred schreef:Ik heb dit verhaal al meerdere keren vertelt aan met name mannelijke vrienden en die lachen er allemaal om en kunnen het bijna niet geloven dat ie er serieus op in ging. Bij een borrel doet dit verhaal het altijd goed.


Ik kan er alleen maar om huilen. :palm:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jun 2016 18:36

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

mijn bijbaantjes
Worsten verkopen bij de h.ema ze hadden een karretje die dan op zaterdags buiten stond. Lekker in de winter terwijl het vriest brr
Gelukkig stond ik ook gewoon in de winkel

Schoonmaakwerk in een oud politiebureau bij mij in het dorp, ik mocht zelf de tijden indelen. Dus ging er wel in de ochtend heen en dan waren er soms maar een paar mensen in dat grote gebouw. Ik had een sleutel van het hek dus kon er zo inkomen. Was wel eng soms in het gebouw zat ook een grote kelder onder en ook de cellen waren er nog gewoon. Ze hadden dat politiebureau toen in gebruik vanwege een grote moord zaak en in 1 kamer mocht ik 1x per week komen en dan mocht ik alleen snel naar de prullenbakken lopen om die te legen en vooral niet naar de muren kijken want daar hingen allemaal foto's van verdachte dingen en van mensen die ze verdachten van die moord.

En heb een keer op een camping gewerkt. Was vooral een rare baas. Je had een oude man de grote baas daar was iedereen bang voor, en dan de zoon van de grote baas en zijn vrouw. Die waren altijd gestrest. Heb het ook niet een heel seizoen volgehouden hoe zij deden tegen het personeel was niet normaal. En je kreeg ook niet eens alle uren uitbetaald die je werkte
Afbeelding
<<

Rosalie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 194

Geregistreerd: 03 Mei 2016 21:24

Bericht 20 Jun 2016 10:13

Re: Wat is de gekste bijbaan die je ooit hebt gehad?

sarah1985 schreef:mijn bijbaantjes
Ze hadden dat politiebureau toen in gebruik vanwege een grote moord zaak en in 1 kamer mocht ik 1x per week komen en dan mocht ik alleen snel naar de prullenbakken lopen om die te legen en vooral niet naar de muren kijken want daar hingen allemaal foto's van verdachte dingen en van mensen die ze verdachten van die moord.

Wat bijzonder dat je daar gewoon rond mag lopen als schoonmaakster zijnde. Verwachten ze dan echt dat je niet kijkt naar die muur vol met foto's? Nja, ik snap dat het niet mag maar echt discreet is het niet.
VorigeVolgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers