Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jullie eerste vakantie samen

<<

Anoniem185

Bericht 06 Jun 2016 23:29

Re: Jullie eerste vakantie samen

Oh my god dat jullie dat allemaal nog weten. Ik weet het echt niet meer. Ik denk dat we voor het eerst een midweek naar Centerparcs zijn geweest, maar hoe lang we toen samen waren geen idee.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 07 Jun 2016 07:21

Re: Jullie eerste vakantie samen

Wij hebben elkaar ontmoet op vakantie. Dit was op Texel. Hier gaan we nog wel eens naar terug om herinneringen op te halen. Na een half jaar zijn we samen een lang weekend weg geweest op een vakantiepark. De zomer erop naar Mallorca geweest. Het jaar erop naar Tenerife. En het jaar daarop hebben we in de buurt van Den Haag een maand op de camping gestaan met de vouwwagen. Oefenen om samen te wonen haha. De maand erop kregen we ons huurhuis.
Afbeelding
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jun 2016 08:28

Re: Jullie eerste vakantie samen

Onze eerste vakantie samen was een week in Noord Holland. Wij hadden alle 2 geen auto. We waren daar gebracht en hadden alleen een fiets. Het heeft bijna de hele week geregend :(. Wij waren daar met de tent.
2014 2016
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jun 2016 09:31

Re: Jullie eerste vakantie samen

Spencer schreef:We zijn vrijwel gelijk samen gaan wonen dus op vakantie was niet zo spannend.

En dat haha. Binnen 2 weken woonden we eigenlijk samen.
<<

Anoniem222

Bericht 07 Jun 2016 11:08

Re: Jullie eerste vakantie samen

Ik vind samen op vakantie wel echt wat anders dan samenwonen haha!

Ons eerste weekendje weg was naar Brussel (2 maanden samen) en daarna zijn we 5 dagen naar Madrid (7 maanden samen) geweest. De eerste echte vakantie was kamperen in Frankrijk (9/10 maanden samen). Brussel was leuk maar de stad vonden we niet zo leuk, dat we samen waren was wel leuk. Madrid en dat kamperen was echt fantastisch. We hebben allebei dezelfde reisinstelling; lekker eten, marktjes, cultuur, kerkjes, musea, terrasjes maar ook een boek lezen en lekker relaxen. De ene keer gaan we binnen Europa en de andere keer verder weg. We proberen sowieso 1x per jaar een verre reis te maken, 1x binnen Europa op vakantie (kan ook wintersport zijn) en wat korte tripjes.
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 18 Jun 2016 17:46

Re: Jullie eerste vakantie samen

Onze eerste vakantie was vijf dagen Ameland. Heel primitief. Met twee persoons tent, onze fietsen en wat bagage. Een goede test. Samen de tent opzetten :smile: . ik kijk er met veel plezier op terug!
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 18 Jun 2016 18:39

Re: Jullie eerste vakantie samen

Wij zijn nog nooit samen op vakantie geweest.... Heb niet echt de behoefte om op vakantie te gaan. Zijn niet van die reislustige types :)
<<

Anoniem184

Bericht 18 Jun 2016 18:48

Re: Jullie eerste vakantie samen

Onze eerste échte vakantie samen komt pas dit najaar, naar Florida. We zijn dan ruim 4,5 jaar samen. We zijn wel vaker weekendjes/midweekjes weg geweest in eigen land, maar dat voelt toch minder als vakantie.
Laatst gewijzigd door Anoniem184 op 18 Jun 2016 19:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Biancos

Noob

Berichten: 59

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:45

Bericht 18 Jun 2016 19:04

Re: Jullie eerste vakantie samen

Onze eerste vakantie samen was 10 dagen Tenerife. Wij waren 9maanden samen.
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 18 Jun 2016 19:23

Re: Jullie eerste vakantie samen

Toen we anderhalf jaar samen waren, zijn we een dag of 8 naar Corsica geweest. We gingen met een jongerenreis (gogo ofzo), dus alles was grotendeels al geregeld.
<<

Katniss

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 266

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:53

Bericht 18 Jun 2016 19:25

Re: Jullie eerste vakantie samen

Onze eerste vakantie samen was naar Noorwegen, zo'n 20 dagen geloof ik. Mijn vriend wilde graag kamperen, het liefst in het wild (dat kan op heel veel plekken in Noorwegen). Ik had nog nooit gekampeerd, laat staan zomaar in de natuur, dus kon niet zo goed inschatten of dat iets voor mij zou zijn. Maar uiteindelijk was het echt super leuk, echt een avontuur. We gingen met de auto, hadden zo'n klein opwerptentje bij ons en heel veel zooi mee. Elke nacht sliepen we ergens anders, aan fjorden, meren, watervallen etc. Echt heel erg leuk! We hebben veel gelopen en gezien. En ik bleek prima back-to-basic vakantie te kunnen houden.
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 18 Jun 2016 22:06

Re: Jullie eerste vakantie samen

Wij hebben elkaar eind mei leren kennen en halverwege juli zijn we spontaan een weekje op de bonnefooi door Frankrijk gereden met een vw camper busje van mijn ouders. Echt een geweldig week gehad.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 19 Jun 2016 08:44

Re: Jullie eerste vakantie samen

Wij zijn een weekje naar Drenthe geweest met de caravan van mijn schoonouders. We waren nog geen twee maanden samen. Ging prima. Zonder dat we eerst gesproken hebben over verwachtingen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem245

Bericht 19 Jun 2016 08:51

Re: Jullie eerste vakantie samen

Wij gaan twee nachten naar de camping, bij mijn ouders op visite als zij op vakantie zijn. Wel een eigen plekje met onze eigen tent. Dan zijn we bijna 11 maanden samen tegen die tijd.
<<

Anoniem335

Bericht 19 Jun 2016 12:59

Re: Jullie eerste vakantie samen

Ik denk dat onze vakantie een wintersport samen was...... :) ging hartstikke goed.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Jun 2016 16:12

Re: Jullie eerste vakantie samen

De eerste keer samen weg was een weekendje Vlissingen, toen waren we een half jaar samen. Twee of drie maanden daarna gingen we voor het eerst echt op vakantie, een week (of 10 dagen? ik weet het niet meer) naar Italië.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 19 Jun 2016 19:52

Re: Jullie eerste vakantie samen

Toen wij 5 maanden samen waren gingen we 2 weken naar frankrijk met zijn broers/zus.
Doodeng, maar heb het overleefd haha ;-)
Verwachtingen waren er niet, ja ontspannen en dat hebben we zeker gedaan.
Activiteiten doen maar ook geregeld gewoon lekker op het strand even bijkomen.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers