Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Poef

<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 06 Jun 2016 19:59

Re: Ik kan wel schieten!

Studiebol schreef:Ik vind het echt knap dat sommige meiden zich hier totaal niet druk om kunnen maken.
Ik zou ook echt zwaar geïrriteerd zijn en dat zal mijn vriend ook echt te horen krijgen ook. Kan ik wel een leuke vent hebben maar dat wil niet zeggen dat een bijna kaal hoofd leuk staat of mijn smaak is.


Dus jouw vriend heeft zich maar te houden aan wat jij leuk vindt? :P
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jun 2016 20:00

Re: Ik kan wel schieten!

Studiebol schreef:
Elliot schreef:Maar studie, zou je het hem ook verbieden als hij serieus een kale kop zou willen? Ik bedoel, het is toch zijn hoofd? Ik geloof niet dat ik naar mijn man zou luisteren als hij mij zoiets zou verbieden hoor. Mijn lijf, mijn regels.


Verbieden niet nee,volgens mij kan ik een volwassen vent ook niks verbieden, maar ik zou hem wel zeggen dat ik het echt niet mooi vind en dat ik er niet blij van word. Daarna moet hij het zelf maar weten. Maar hij hoeft geen enthousiaste reactie van mijn kant te verwachten dan.

Nou inderdaad. Mijn vriend zegt ook wel eens voor de grap dat hij z`n hoofd wel eens kaal wil. No way!

Verbieden wil ik het niet noemen, maar ik wil dat echt niet haha.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jun 2016 20:01

Re: Ik kan wel schieten!

Sawadee schreef:
Studiebol schreef:Ik vind het echt knap dat sommige meiden zich hier totaal niet druk om kunnen maken.
Ik zou ook echt zwaar geïrriteerd zijn en dat zal mijn vriend ook echt te horen krijgen ook. Kan ik wel een leuke vent hebben maar dat wil niet zeggen dat een bijna kaal hoofd leuk staat of mijn smaak is.


Dus jouw vriend heeft zich maar te houden aan wat jij leuk vindt? :P

Geven en nemen toch? :P
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 06 Jun 2016 20:01

Re: Ik kan wel schieten!

Sawadee schreef:
Studiebol schreef:Ik vind het echt knap dat sommige meiden zich hier totaal niet druk om kunnen maken.
Ik zou ook echt zwaar geïrriteerd zijn en dat zal mijn vriend ook echt te horen krijgen ook. Kan ik wel een leuke vent hebben maar dat wil niet zeggen dat een bijna kaal hoofd leuk staat of mijn smaak is.


Dus jouw vriend heeft zich maar te houden aan wat jij leuk vindt? :P


Volgens mij zeg ik dat niet... maar ik ga echt niet zeggen Ja hoor schat hartstikke leuk als ik dat niet vind. Dat is toch niet zo raar? Als je een relatie hebt mag je toch wel zeggen wat je niet leuk vind aan elkaar, net zo goed als je zegt wat je wel leuk vind.
Nou zo'n weddenschap zou ik niet leuk vinden, en dan nog heeft TO gevraagd dan even te wachten, dat is ook niet gedaan. Dus ja dan zou ik mijn vriend duidelijk maken dat ik het niet leuk vind.. dat staat volgens mij los van het feit dat hij zich daar maar aan te houden heeft.
:heart: :heart: 2011
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 06 Jun 2016 20:03

Re: Ik kan wel schieten!

Maar het niet leuk vinden en dat normaal zeggen en het dan voorbij laten gaan, is toch heel anders als wat jij in je eerste post zei? Dat je zwaar geïrriteerd zou zijn en dat ook zeker aan je vriend zou laten merken?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 06 Jun 2016 20:10

Re: Ik kan wel schieten!

Sawadee schreef:Maar het niet leuk vinden en dat normaal zeggen en het dan voorbij laten gaan, is toch heel anders als wat jij in je eerste post zei? Dat je zwaar geïrriteerd zou zijn en dat ook zeker aan je vriend zou laten merken?


Is absoluut heel anders.. maar jij stelt dat mijn vriend zich maar te houden heeft aan wat ik leuk vind. En dat is ook niet wat ik zeg.

Dus ja ik zou echt geïrriteerd zijn niet meer een niet minder. En ja mijn vriend krijgt dat ook zeker te horen. Daarom geef ik ook aan dat ik het knap vinden dat er meiden zijn die er totaal niet op reageren of heel makkelijk zeggen, Tja jammer dan. Zo zou ik niet kunnen reageren. Dat is wat ik zeg, jij maakt er iets anders van door aan te geven dat mijn vriend zich dan maar moet houden aan wat ik leuk vind. Volgens mij zitten wij in een relatie en dan houd je rekening met elkaar.
:heart: :heart: 2011
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 06 Jun 2016 20:39

Re: Ik kan wel schieten!

Yadira schreef:
Studiebol schreef:
Elliot schreef:Maar studie, zou je het hem ook verbieden als hij serieus een kale kop zou willen? Ik bedoel, het is toch zijn hoofd? Ik geloof niet dat ik naar mijn man zou luisteren als hij mij zoiets zou verbieden hoor. Mijn lijf, mijn regels.


Verbieden niet nee,volgens mij kan ik een volwassen vent ook niks verbieden, maar ik zou hem wel zeggen dat ik het echt niet mooi vind en dat ik er niet blij van word. Daarna moet hij het zelf maar weten. Maar hij hoeft geen enthousiaste reactie van mijn kant te verwachten dan.

Nou inderdaad. Mijn vriend zegt ook wel eens voor de grap dat hij z`n hoofd wel eens kaal wil. No way!

Verbieden wil ik het niet noemen, maar ik wil dat echt niet haha.


Precies dit, R. heeft ook een tijdje zijn hoofd kaal geschoren omdat hij dat wel mooi vond maar ik vond het afschuwelijk. Nu zegt hij het nog wel eens voor de grap (tenminste dat hoop ik :ja: ).

Oh en ik zou trouwens echt wel even boos zijn als hij dat als weddenschap net doet voordat we een feestje hebben. Maar goed ik kan hem niets verbieden en hij vind het ook altijd prima als ik mijn haar lichter/donkerder verf dus buiten om een keer benoemen zou ik het verder laten voor wat het is.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem185

Bericht 06 Jun 2016 21:37

Re: Ik kan wel schieten!

Oh ik zou ook boos worden als vriend zijn hoofd kaal zou scheren hoor. Hij piept al als ik meer dan 5 cm van mijn haar af knip, wat dan alsnog tot over mijn schouders valt.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 06 Jun 2016 21:51

Re: Ik kan wel schieten!

Ja maar zeggen dat je het niet leuk vindt, vind ik iets heel anders dan serieus pissig worden als hij het wel doet. Ik heb ook tegen mijn man gezegd dat ik een kale kop niet mooi vind. Als hij zijn haar zou af scheren zou ik dat niet mooi vinden, maar ik zou daar niet boos om worden.

♥♥
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 06 Jun 2016 21:52

Re: Ik kan wel schieten!

Studiebol schreef:Ik vind het echt knap dat sommige meiden zich hier totaal niet druk om kunnen maken.
Ik zou ook echt zwaar geïrriteerd zijn en dat zal mijn vriend ook echt te horen krijgen ook. Kan ik wel een leuke vent hebben maar dat wil niet zeggen dat een bijna kaal hoofd leuk staat of mijn smaak is.


Ik ben heel erg van het iemand zelf laten beslissen wat 'ie doet en hoe hij er uit ziet, maar ik moet bekennen dat ik toch wel een beetje aan het twijfelen werd gebracht toen Studiebol over 'smaak' begon. Ik val eigenlijk altijd op mannen met lang haar (liefst zelfs een mat), en als mijn vriend dan ineens gemillimeterd haar zou hebben past 'ie niet meer in het plaatje zoals ik 'mijn type' zou omschrijven. Uiteraard zou het geen dealbreaker zijn, maar ik kan niet ontkennen dat ik er flink van zou balen - vooral met zo'n speciale dag met fotomoment in het vooruitzicht.
<<

Anoniem161

Bericht 07 Jun 2016 21:53

Re: Ik kan wel schieten!

Eens met studie en Yadira. Ik zou het ook echt niet waarderen als mijn man dat zou doen. Zou hem heel lelijk staan en ik knap daar op af. Ik hou van een bos haar.
<<

Anoniem250

Bericht 07 Jun 2016 22:41

Re: Ik kan wel schieten!

Het zou mij dus echt niks uitmaken. Haar groeit weer aan. Dan maar even tijdelijk iets minder knap. Zolang mijn haar niet betrokken wordt bij een weddenschap. En andersom als ik iets met mijn haar zou willen doen en ik zou weten dat mijn partner het niks zou vinden, zou ik het toch doen. Vrijheid van haar staat bij mij blijkbaar hoog in het vaandel.
<<

Anoniem244

Bericht 07 Jun 2016 22:49

Re: Ik kan wel schieten!

Elliot schreef:Ja maar zeggen dat je het niet leuk vindt, vind ik iets heel anders dan serieus pissig worden als hij het wel doet. Ik heb ook tegen mijn man gezegd dat ik een kale kop niet mooi vind. Als hij zijn haar zou af scheren zou ik dat niet mooi vinden, maar ik zou daar niet boos om worden.


Ik zou het toch niet heel tof vinden als hij dat zou doen vlak voor een bruiloft, zeker niet als ik gevraagd zou hebben of hij tot na de bruiloft zou willen wachten.
Daar zou ik best even boos over zijn en daar van balen
Als we niks feestelijks zouden hebben zou ik er ook niet boos om zijn, ik zou het niet heel leuk vinden maar het groeit wel weer aan. Maar voor een bruiloft zou ik het geen geslaagd plan vinden
<<

Anoniem168

Bericht 07 Jun 2016 23:24

Re: Ik kan wel schieten!

/
Laatst gewijzigd door Anoniem168 op 29 Aug 2016 19:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 08 Jun 2016 14:16

Re: Ik kan wel schieten!

HollyGolightly schreef:Het zou mij dus echt niks uitmaken. Haar groeit weer aan. Dan maar even tijdelijk iets minder knap. Zolang mijn haar niet betrokken wordt bij een weddenschap. En andersom als ik iets met mijn haar zou willen doen en ik zou weten dat mijn partner het niks zou vinden, zou ik het toch doen. Vrijheid van haar staat bij mij blijkbaar hoog in het vaandel.


Precies. Vrijheid = blijheid!

Zonder grappen: je kan toch ook gewoon normaal zeggen 'nou sorry, dat had van mij niet gehoeven' ipv een regelrechte draak te worden?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 10 Jun 2016 04:47

Re: Ik kan wel schieten!

Als we iets afspreken, maakt niet uit wat, vind ik het niet zo cool als mijn man dat even snel veranderd, zonder overleg. Dat is in algemeen. Ik ben sowieso niet zolang vantevoren bezig met een bruiloft voor mezelf, laat staan met hoe mijn man eruit ziet - dat zal me een worst zijn (zelfs bij onze bruiloft was ik niet 1 seconde met zijn haar bezig). Ik zou bij alle anderen, in mijn ogen wel belangrijke onderwerpen, wel aangeven dat ik het niet zo tof vind en dan erbij laten. En een weddenschap verliezen, ik hou er wel van als iemand mans genoeg is om het verlies te nemen. Hij had best even paar dagen kunnen wachten, maar het is haar waar je een drama om staat te schoppen...
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem159

Bericht 10 Jun 2016 08:37

Re: Ik kan wel schieten!

Bruiloft is inmiddels voorbij en ik vind het nog steeds niet mooi maar het drama is inmiddels wel over hoor.

Bedankt voor alle diverse reacties.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers