Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

<<

Anoniem187

Bericht 03 Jun 2016 16:52

Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?
<<

Anoniem185

Bericht 03 Jun 2016 17:46

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Mijn eigen verhaal voorlezen tijdens een rechtszaak tegen een pedofiel, waarmee ik heel mijn 'familie' ben kwijtgeraakt.
<<

dream

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 161

Geregistreerd: 04 Sep 2013 16:43

Bericht 04 Jun 2016 12:51

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Aan het bed zitten van mijn stervende zus die 23 jarige was.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 04 Jun 2016 14:02

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Wow, wat een heftige dingen zeg!

Daar valt die van mij een beetje bij in het niet. Maar toch wel verhuizen naar de andere kant van het land voor een nieuwe baan. Is meteen ook van de beste dingen geweest die ik ooit heb gedaan!
<<

Anoniem177

Bericht 04 Jun 2016 14:27

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Afscheid nemen van mijn vader en stiefvader in een zeer korte tijd. Ze waren beide vader voor mij.
<<

anoniem203

Bericht 04 Jun 2016 17:10

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Mijn kat in moeten slapen. Echt wat een rot beslissing was dat. Ik wist gewoon niet wat 'goed' was. Met hulp van andere heb ik de knoop toen doorgehakt.

Bob, Dream en Bambina wat een verschrikkelijk iets :hug:

Mizz_S ben je nu inmiddels blij/tevreden met je beslissing van toen?
<<

Anoniem328

Bericht 04 Jun 2016 17:14

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Aan mijn vriend vertellen dat ik suïcidale gedachten had en dus dringend hulp nodig had vanwege een postpartum depressie.

Bob wat een vreselijk heftige ervaring.
Dream en bambina :hug:
<<

Anoniem258

Bericht 04 Jun 2016 17:21

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem258 op 04 Jun 2016 23:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem328

Bericht 04 Jun 2016 17:23

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Meggy wat vreselijk! Hoe gaat het nu met haar?
<<

Anoniem258

Bericht 04 Jun 2016 17:28

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Gaat gelukkig heel goed met haar. Ze redt zich ook prima maar het is heftig om mee te moeten maken. Bij haar zal dat besef later pas komen. Ze was nog maar 2 dus weet er zelf weinig van.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 04 Jun 2016 20:55

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Ava schreef:Mijn kat in moeten slapen. Echt wat een rot beslissing was dat. Ik wist gewoon niet wat 'goed' was. Met hulp van andere heb ik de knoop toen doorgehakt.

Bob, Dream en Bambina wat een verschrikkelijk iets :hug:

Mizz_S ben je nu inmiddels blij/tevreden met je beslissing van toen?


Ja zeker! Maar volgens mij liet ik dat in mijn post ook al wel blijken. :wink:
<<

Anoniem189

Bericht 04 Jun 2016 21:11

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Ik vond het moeilijk en verdrietig om mijn vorige hond te moeten laten inslapen. Ik heb het daar toen erg moeilijk mee gehad.
<<

anoniem203

Bericht 04 Jun 2016 21:29

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Mizz_S schreef:
Ava schreef:Mijn kat in moeten slapen. Echt wat een rot beslissing was dat. Ik wist gewoon niet wat 'goed' was. Met hulp van andere heb ik de knoop toen doorgehakt.

Bob, Dream en Bambina wat een verschrikkelijk iets :hug:

Mizz_S ben je nu inmiddels blij/tevreden met je beslissing van toen?


Ja zeker! Maar volgens mij liet ik dat in mijn post ook al wel blijken. :wink:


Oh sorry heb ik overheen gelezen. Maar fijn dat het een goede beslissing is geweest! :thumbup:
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 07 Jun 2016 10:19

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Het doorgaan en het verwerken na/van seksueel misbruik. Gelukkig al weer heeel lang geleden en kan ik zeggen dat ik het volledig verwerkt heb.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 07 Jun 2016 10:21

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Wat een heftige dingen komen er voorbij!

Bij mij is het de combinatie kiezen om te stoppen met studie en het verbreken van mijn vorige relatie geweest. Tezamen met het inslapen van de hond waren dat een paar heftige dagen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 07 Jun 2016 10:34

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Aangeven aan mijn dierbaren dat het erg slecht mentaal met mij ging en hiervoor hulp zoeken.

Mijn vader face to face vertellen dat ik hem nooit meer wilde zien.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 07 Jun 2016 10:41

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Ik denk toch dat dat het afscheid nemen van mijn vader is geweest. Hem te zien doodgaan. Maar de verzorging aan het einde was ook heel erg zwaar maar daarvan heb ik delen geblokt. De ooit zo slimme man, mijn papa, die altijd alle antwoorden had en die je opeens hoort hallucineren. Daarna waarbij je gewoon zijn mooie ogen gevuld ziet met geel vocht van zijn lever: dat waren oprecht alle zware moeilijke maar kleine dingen.

De scheiding daarna was anders, maar ook moeilijk. Daar ben ik beter uitgekomen. Het afscheid van mijn vader niet. Dat went nooit.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 07 Jun 2016 10:50

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Wat een vreselijke dingen komen hier voorbij, word er verdrietig van..

Voor mij was het een vriendin bijstaan terwijl haar pasgeboren kind overleed in haar armen. Vreselijk.
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 18:28

Bericht 07 Jun 2016 12:45

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Mijn vader toelaten in mijn leven nadat hij me 30 jaar lang niet als zijn dochter erkende, en opeens de goede vader uit wil hangen, ik doe het puur voor mijn zoon, maar moeilijk vond/vind ik het wel.
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 07 Jun 2016 14:08

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Jeetje, ik weet het niet zo goed.
Bij mijn man op de intensive care staan na een grote openhartoperatie, wetende dat die niet erg goed was verlopen, naar hem kijken en je realiseren dat hij in leven wordt gehouden door machines. Dat was heel erg moeilijk.
Mijn baby dag na dag achterlaten op de couveuse-afdeling en niet bij hem kunnen zijn. Dat was vreselijk, maar had een mooi randje, want hij was zo lief en mooi.
Mijn man overleden aantreffen achter zijn bureau en vervolgens de uitvaart regelen. Ik snap nog steeds niet hoe ik het gedaan heb. Ik denk dat dat veruit het moeilijkste was, ik ben er ook niet geheel ongeschonden uitgekomen. Ik heb PTSS ontwikkeld omdat het hem zo vinden erg traumatisch was.
<<

Rosalie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 194

Geregistreerd: 03 Mei 2016 22:24

Bericht 07 Jun 2016 15:38

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Ik word er verdrietig van als ik lees hoeveel vrouwen zulke verschrikkelijke dingen hebben meegemaakt.

Het zwaarste wat ik ooit gedaan heb is 1,5 jaar lang revalideren na een ernstig ongeluk.
<<

Anoniem221

Bericht 07 Jun 2016 15:53

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

De ziekte van mijn vriend is de moeilijkste periode in mijn leven. Elke dag wordt er van mij verwacht dat ik er voor hem sta en ondanks dat ik het met liefde en zonder veel moeite doe, is het ontzettend eng. Want wat als er op een dag slecht nieuws wordt verteld en hij zal overlijden? We weten verstandelijk dat het niet beter kan met zijn gezondheid dan het nu is, maar de angst zit erin dat het ook opeens weer slechter gaat.
<<

Anoniem211

Bericht 07 Jun 2016 17:33

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Ik snap heel goed dat je daar PTSS door hebt ontwikkeld, Pompoen.

Bob, wat erg dat je daardoor veel mensen bent verloren. Bizar! Terwijl het juist zo krachtig van je was denk ik dat je dit kon.

Bij mij was het mijn scheiding en het enorme faalgevoel tegenover mijn kinderen. Mijn ex had een dubbelleven en ging er vandoor toen mijn jongste net was geboren. En het afscheid nemen van mijn moeder met borderline. Niet dat ze overleden is, maar in haar buien maakte ze me voor alles en nog wat uit. Dat deed ze al jaren, maar dit jaar besloot ik dat ik niet meer kon dus we hebben geen contact meer.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 07 Jun 2016 23:18

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Wat een heftige dingen staan ertussen zeg. Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft :hug:
Ik zat bijna 10 jaar geleden zo ontzettend met mijzelf in de knoop dat ik aan zelfmoord dacht. Het hardop uitspreken daarvan, was wel heel moeilijk, maar ik heb daardoor wel de juiste hulp gekregen.
Ook vond ik het erg moeilijk om mijn hondje te laten inslapen, maar hij was helaas niet meer te redden.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Odil

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 120

Geregistreerd: 17 Nov 2015 22:31

Bericht 07 Jun 2016 23:20

Re: Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan?

Mijn jongste dochter naar de OK brengen waarop ze 20% kans op overlijden had tijdens de OK.
Wisper words of wishdom, let it be.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers