Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als je nu je voornaam moet veranderen..

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 10 Jun 2016 10:55

Re: Als je nu je voornaam moet veranderen..

Mooi hoor Pippa! Ik was alleen 'bang' dat mensen de naam zouden gaan verkorten. Gebeurt dat bij jou ook?

Sucre, ik vind Sara/Sara/Saar ook super mooi, idd jammer dat ie zo populair is, zelfde als met Sophie.

Wat grappig Carrie, ik vind Billy en I helemaal niet in dezelfde 'namensoort' vallen. Ik vind I ook een prachtige naam trouwens.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 10 Jun 2016 11:32

Re: Als je nu je voornaam moet veranderen..

June schreef:
Suus schreef:Ik ben heel blij met mijn voornaam, maar vroeger wilde ik graag Marieke heten. Als ik mijn naam nu zou moeten veranderen zou ik er Hannah van maken :)

Is mijn naam nu niet meer goed genoeg voor je :p?


Ik had vroeger niet zo'n goede smaak :smile:

Haha, nee hoor, ik vind het nog steeds een leuke naam. Ik had vroeger een vriendinnetje dat zo heette en toen zij ging verhuizen naar de andere kant van het land wilde ik graag zo heten :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem301

Bericht 10 Jun 2016 11:35

Re: Als je nu je voornaam moet veranderen..

SoGood schreef:Mooi hoor Pippa! Ik was alleen 'bang' dat mensen de naam zouden gaan verkorten. Gebeurt dat bij jou ook?

Sucre, ik vind Sara/Sara/Saar ook super mooi, idd jammer dat ie zo populair is, zelfde als met Sophie.

Wat grappig Carrie, ik vind Billy en I helemaal niet in dezelfde 'namensoort' vallen. Ik vind I ook een prachtige naam trouwens.

Ja klopt, is inderdaad totaal anders! Heb een diverse smaak :smile:
<<

anoniem213

Bericht 10 Jun 2016 11:51

Re: Als je nu je voornaam moet veranderen..

Haha Suus! En wat een schattig verhaal.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 10 Jun 2016 13:49

Re: Als je nu je voornaam moet veranderen..

Dan zou ik wel Amélie willen heten.
Helaas wilde mijn man niet die naam voor een van onze dochters. Misschien bij een derde :smile:
04-2014
10-2015
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 10 Jun 2016 15:48

Re: Als je nu je voornaam moet veranderen..

Milou schreef:Dan zou ik wel Amélie willen heten.
Helaas wilde mijn man niet die naam voor een van onze dochters. Misschien bij een derde :smile:

Milou, hoe heet jouw andere dochter eigenlijk? Als ik vragen mag!
<<

Anoniem167

Bericht 10 Jun 2016 18:06

Re: Als je nu je voornaam moet veranderen..

SoGood schreef:Mooi hoor Pippa! Ik was alleen 'bang' dat mensen de naam zouden gaan verkorten. Gebeurt dat bij jou ook?
Ja, ik word bijna nooit volledig bij naam genoemd. Mensen maken er al snel Charlot van sowieso, dat vind ik irritant. En verder Char, Lotte, Lot
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Jun 2016 10:15

Re: Als je nu je voornaam moet veranderen..

Ik vind mijn eigen naam niet heel raar, maar mijn nickname vind ik veel leuker! Ik zou dan ook ongetwijfeld voor Joan kiezen. Hoewel ik de suggestie van Bob ook wel wil overwegen ;)
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers