Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk liedje is speciaal voor jou?

<<

Anoniem187

Bericht 03 Jun 2016 16:48

Welk liedje is speciaal voor jou?

En waarom?
<<

Anoniem167

Bericht 03 Jun 2016 17:26

Re: Welk liedje is speciaal voor jou?

" Puur op het gevoel " Begon als grapje dat mijn vriend hem ging zingen voor mij, is 'ons' liedje geworden.

"Ik heb je lief " Ons liedje, was een van de eerste dates bij een optreden en toen kregen we beide kriebels ervan.

" You raise me up " Gewoon prachtig lied.
<<

Anoniem281

Bericht 03 Jun 2016 17:33

Re: Welk liedje is speciaal voor jou?



'Peaches' van Presidents of the United States of America. Zing ik altijd samen met m'n vriend, zijn we mee begonnen als afleiding toen m'n vader kritiek lag.



'Especially you' van Don Williams. Zong m'n vader altijd voor me, al sinds m'n geboorte :)

'Riddles' van Kensington, die was toevallig veel op de radio toen ik net m'n rijbewijs had en lekker veel rondreed en me heel stoer en onafhankelijk voelde ;)

<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 04 Jun 2016 18:27

Re: Welk liedje is speciaal voor jou?

Ma Fille - Isabelle Boulay (ook gezongen door Karin Bloemen)
Deze heeft mijn moeder me meegegeven toen ik trouwde, met nog een lange brief erbij.
https://m.youtube.com/watch?v=Gs6afORTmIo

Wait In Line - James Bay
Dit nummer raakte me erg in de periode dat we op een zwangerschap wachtten (nu word ik er nog emotioneel van, het roept het gevoel weer terug).
https://m.youtube.com/watch?v=5YDaPx9IFnM

De kracht van uw liefde - Opwekking 488
Dit lied is gezongen op onze bruiloft, de gebedsdienst voor en begrafenisdienst van mijn schoonvader. Wij willen dit lied met de doopdienst van onze kleine man zingen.
https://m.youtube.com/watch?v=R42THV3IBQo
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 04 Jun 2016 20:49

Re: Welk liedje is speciaal voor jou?

All his time van Maria Mena & ik ha dy leaf van de kast.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 06 Jun 2016 03:40

Re: Welk liedje is speciaal voor jou?

I won't give up (Jason M'raz geloof ik)
Thinking out loud (Ed Sheeran en de versie van onze beste vriendin voor de bruiloft)
Drinking whiskey (Anouk)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 06 Jun 2016 10:16

Re: Welk liedje is speciaal voor jou?

Keep your head up van Ben Howard. Dat liedje heeft me door een klotetijd heen geholpen.
Read all about it van Emeli Sande. Prachtige tekst, ik put er kracht uit.
Nothing else matters van Metallica, om dezelfde reden.
<<

anoniem213

Bericht 06 Jun 2016 11:08

Re: Welk liedje is speciaal voor jou?

Happy van Pharell Williams. Al kan ik het niet goed luisteren, want dan moet ik altijd bijna huilen, omdat we het hebben gedraaid tijdens een uitvaart. Vlak daarna had ik dat niet eens zo zeer met dat nummer, omdat het zo vrolijk was en het juist uit optimisme ook gedraaid was, maar inmiddels is het een paar keer op bizarre momenten ineens voorbij gekomen, dus nu raakt het me heel erg.

En ik heb ook met best veel nummers meteen het gevoel van een bepaalde tijd, maar dat vind ik ook juist altijd leuk. Vooral bij nummers die hip waren toen ik op de middelbare school zat, dan weet ik altijd meteen welke jongen ik op dat moment leuk vond :smile:.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 06 Jun 2016 23:01

Re: Welk liedje is speciaal voor jou?

Altijd wel iemand van iOS
Doet me aan m'n vader denken.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers