Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plas jij wel eens....

<<

Anoniem193

Bericht 09 Jun 2016 12:48

Re: Plas jij wel eens....

Hahahaha van die zemen lap was een grapje :P
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jun 2016 12:49

Re: Plas jij wel eens....

Lolbroek. :good:
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 09 Jun 2016 18:00

Re: Plas jij wel eens....

Oh bah, dan plas je jezelf dus helemaal onder, en als het flink waait en er zit net iemand achter je, de ander misschien zelfs ook nog :pale:
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 09 Jun 2016 20:49

Re: Plas jij wel eens....

Why You Should Pee As You Shower, According To Mathematics
http://www.iflscience.com/environment/w ... thematics/
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 09 Jun 2016 20:59

Re: Plas jij wel eens....

Sawadee schreef:Oh bah, dan plas je jezelf dus helemaal onder, en als het flink waait en er zit net iemand achter je, de ander misschien zelfs ook nog :pale:


Je mag niet bij elkaar in het wiel rijden bij deze wedstrijden, dus iemand anders onderpiesen gebeurt niet. En in een afdaling wappert het meeste naar achter. Tijdens het hardlopen gooi je zoveel water over je heen dat alles alweer schoon is. En ach..vies ben ik toch wel van het buitenwater, zweten, snot...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 09 Jun 2016 22:07

Re: Plas jij wel eens....

Onder de douche? Ja, als ik toevallig moet wel.
In het zwembad? Nee vind ik vies.
In de zee? Jep die is zo groot daar heeft niemand last van. Daar ligt ook urine en uitwerpselen in vanuit w.c's in boten.
In de bosjes? Ja. Eerst deed ik dat nooit maar de laatste twee jaar doe ik dat gewoon als ik moet. Dat geeft zoveel rust. Anders bleef ik heel gehaast lopen tijdens een boswandeling als ik moest. Nu plas ik gewoon even en klaar, kan er weer uren tegenaan! Ook heel handig toen ik in grote natuurparken in Amerika was. Eerste keer dacht ik ook dat kan ik helemaal niet! Maar als je echt moet.. En je doet er wel alles aan om te voorkomen dat je vies wordt, dat lukt echt wel hoor. En oefening baart kunst, je word er echt beter in :wink:.

Mijn enige probleem is nog de auto.. Hoe los je dat op? Ik hen weleens gehoord van een collega die in de file stond en heel erg moest plassen de zeem had gepakt en daarop had geplast. Nou dat is dus geen tip, die neemt niks op zei ze :eyes:.

Ik moet gewoon vaak plassen en als ik denk dat ik geen mogelijkheid heb om te plassen, denk ik dat ik nog eerder moet. Daarom probeer ik er nu naar niet zo moeilijk over te doen en dus gewoon (ook in de natuur) te plassen als ik moet.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers