Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verschrikkelijke namen

<<

Anoniem193

Bericht 03 Jun 2016 14:55

Verschrikkelijke namen

Wat zijn nou echt verschrikkelijke namen? En dan wel alleen die je in je omgeving hoort he.

Niet zoals Lanersa, wat vandaag in de krant stond ;) Echt die man die het heeft bedacht is geniaal. Lees het maar eens achterstevoren.

Welke ik gisteren hoorde op het schoolplein.
Lucacia, uitgesproken als loekaasia, echt serieus, dan denk je toch altijd aan Foccacia.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2016 14:56

Re: Verschrikkelijke namen

Kinky.
<<

Anoniem315

Bericht 03 Jun 2016 15:08

Re: Verschrikkelijke namen

Ik heb me verwonderd over de naam Penèlopé (ja, inc. trema's) binnen een gezin met Hollandse namen.
<<

anoniem213

Bericht 03 Jun 2016 15:17

Re: Verschrikkelijke namen

Exogenesis schreef:Ik heb me verwonderd over de naam Penèlopé (ja, inc. trema's) binnen een gezin met Hollandse namen.

:nerd: Ik zie geen trema.
<<

Anoniem286

Bericht 03 Jun 2016 15:20

Re: Verschrikkelijke namen

Alibi schreef:Wat zijn nou echt verschrikkelijke namen? En dan wel alleen die je in je omgeving hoort he.

Niet zoals Lanersa, wat vandaag in de krant stond ;) Echt die man die het heeft bedacht is geniaal. Lees het maar eens achterstevoren.

Welke ik gisteren hoorde op het schoolplein.
Lucacia, uitgesproken als loekaasia, echt serieus, dan denk je toch altijd aan Foccacia.


Asrenal? Ik snap hem niet, of het moet Arsenal zijn maar dan is het toch Lanesra?
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2016 15:22

Re: Verschrikkelijke namen

Highway schreef:
Alibi schreef:Wat zijn nou echt verschrikkelijke namen? En dan wel alleen die je in je omgeving hoort he.

Niet zoals Lanersa, wat vandaag in de krant stond ;) Echt die man die het heeft bedacht is geniaal. Lees het maar eens achterstevoren.

Welke ik gisteren hoorde op het schoolplein.
Lucacia, uitgesproken als loekaasia, echt serieus, dan denk je toch altijd aan Foccacia.


Asrenal? Ik snap hem niet, of het moet Arsenal zijn maar dan is het toch Lanesra?

Ja dat was het. Die vrouw had het nooit door gehad.
<<

Anoniem315

Bericht 03 Jun 2016 15:23

Re: Verschrikkelijke namen

June schreef:
Exogenesis schreef:Ik heb me verwonderd over de naam Penèlopé (ja, inc. trema's) binnen een gezin met Hollandse namen.

:nerd: Ik zie geen trema.


Oh, heten die dingen anders? Of doet mijn telefoon het niet goed?

Edit: dat heet anders dus. Foei juf.
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 03 Jun 2016 15:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem286

Bericht 03 Jun 2016 15:23

Re: Verschrikkelijke namen

Oh wat erg :D

S speelt trouwens weleens met een Orlando...
<<

Anoniem193

Bericht 03 Jun 2016 15:28

Re: Verschrikkelijke namen

Yadira schreef:
Highway schreef:
Alibi schreef:Wat zijn nou echt verschrikkelijke namen? En dan wel alleen die je in je omgeving hoort he.

Niet zoals Lanersa, wat vandaag in de krant stond ;) Echt die man die het heeft bedacht is geniaal. Lees het maar eens achterstevoren.

Welke ik gisteren hoorde op het schoolplein.
Lucacia, uitgesproken als loekaasia, echt serieus, dan denk je toch altijd aan Foccacia.


Asrenal? Ik snap hem niet, of het moet Arsenal zijn maar dan is het toch Lanesra?

Ja dat was het. Die vrouw had het nooit door gehad.


Ja Lanesra :palm:
Echt sorry hoor.. Deze vrijdagmiddag, ben niet voor niks op het forum ipv aan het werk ;)
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2016 15:29

Re: Verschrikkelijke namen

Heel goed Alibi, WOG!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Jun 2016 15:31

Re: Verschrikkelijke namen

Niet zo zeer een verschrikkelijke naam maar mijn zoon maakt er iets minder fraais van. Y.vette-M.arit. R heeft het standaard over vette M.arit..
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem171

Bericht 03 Jun 2016 15:33

Re: Verschrikkelijke namen

*weg*
Laatst gewijzigd door Anoniem171 op 03 Jun 2016 21:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem245

Bericht 03 Jun 2016 15:34

Re: Verschrikkelijke namen

Jaxx, voor een kind dus, niet voor een hond.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2016 15:36

Re: Verschrikkelijke namen

Kira schreef:Jaxx, voor een kind dus, niet voor een hond.

Dat vind ik altijd lastig. Want tegenwoordig krijgen honden ook 'gewone' namen. Een vriendin van mij heeft een kwijlende boxer en die heeft dezelfde naam als een forumkind. Als het ergens over dat forumkind gaat zie ik direct die kwijlende boxer voor me. Ook geen succes. :elephant:
<<

Anoniem245

Bericht 03 Jun 2016 15:38

Re: Verschrikkelijke namen

Ja dat is ook weer zo. Mijn honden hebben ook normale namen.
Maar ik vind Jaxx voor een mens dus een stomme naam en voor een hond juist wel leuk :)
<<

Anoniem315

Bericht 03 Jun 2016 15:41

Re: Verschrikkelijke namen

Oh ja, de zoon van een kennis heet Dexx. Maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend. Ik dacht eerst ook aan een hond.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 03 Jun 2016 15:41

Re: Verschrikkelijke namen

Oww nana wat verschrikkelijk! Allemaal!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

anoniem213

Bericht 03 Jun 2016 15:51

Re: Verschrikkelijke namen

Exogenesis schreef:
Oh, heten die dingen anders? Of doet mijn telefoon het niet goed?

Edit: dat heet anders dus. Foei juf.

:thumbup:

Zo leren we allemaal elke dag iets bij.

Ik ken een jongetje dat Depp heet. Dat vind ik ook bijzonder. Ouders zijn fan van Pirates of the Caribbean.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 03 Jun 2016 15:53

Re: Verschrikkelijke namen

June schreef:
Exogenesis schreef:
Oh, heten die dingen anders? Of doet mijn telefoon het niet goed?

Edit: dat heet anders dus. Foei juf.

:thumbup:

Zo leren we allemaal elke dag iets bij.

Ik ken een jongetje dat Depp heet. Dat vind ik ook bijzonder. Ouders zijn fan van Pirates of the Caribbean.

En ik ken weer een hond die Depp heet.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 03 Jun 2016 15:56

Re: Verschrikkelijke namen

Ik wilde dit topic ook openen omdat het mijn favoriet is bij viva maar wil ook weer niet iemand kwetsen dus opende hem maar niet. Nu dit topic bestaat doe ik toch maar mee. :smile:

Alle tokkienamen als: Destiny, jayden, Danny, Romayo, sharona enz.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2016 15:57

Re: Verschrikkelijke namen

Djayden is nog erger!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Jun 2016 16:01

Re: Verschrikkelijke namen

Exogenesis schreef:Oh ja, de zoon van een kennis heet Dexx. Maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend. Ik dacht eerst ook aan een hond.


*weg*
Wat ik echt lelijk vind zijn normale namen met een 'kekke, vernieuwende' spelling. Zoals Hugeaux in plaats van Hugo ofzo. Of Djaimy in plaats van Jamie (hoewel ik Jamie sowieso al een lelijke naam vind, maar dat terzijde).
Veel namen vind ik wel leuk voor kindjes, maar niet voor volwassenen. Bloem, Vlinder, dat soort dingen.
En dan nog de bekende 'Bijlmernamen'; Britney, Destiny, Lorenzo, (Di)Angelo.. Niet mijn ding.

Oh en waar ik ook niet van houd zijn namen als Fay, Indy, Luna.. Een beetje die wat kortere hippe namen. Maar dat vind ik geen verschrikkelijke namen, ik vind het niet zielig ofzo als kinderen zo heten.

Jemig ik ben echt moeilijk met namen. Haha!
Laatst gewijzigd door Elliot op 09 Jun 2016 12:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 03 Jun 2016 16:01

Re: Verschrikkelijke namen

Ja zeker. Dat is de categorie van de ouders die idd engelse namen fonetisch schrijven.. Daar wordt het al helemaal hopeloos. :palm:

Edit: Dat was een reactie op Yadira met Djayden
<<

Anoniem245

Bericht 03 Jun 2016 16:04

Re: Verschrikkelijke namen

Jusztin loopt hier ook in de buurt, en een broer en zus die Angelo en Angel heten...
<<

Anoniem193

Bericht 03 Jun 2016 16:09

Re: Verschrikkelijke namen

Valentino past ook wel bij de tokkies
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron