Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toetsenbord voor Ipad

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 07 Okt 2013 13:22

Toetsenbord voor Ipad

Welke is goed? Ik heb nog een bol.com bon liggen en aangezien wij alleen onze Ipad meenemen op reis kregen we deze investering als tip! Dan kunnen we iets makkelijker reisverslagen typen!

Maar welk toetsenbord is fijn? Er zit namelijk veel prijsverschil tussen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Okt 2013 14:25

Re: Toetsenbord voor Ipad

Ik heb nu die van logitech ultratin voor de mini. Ik vind het een heel fijn dingetje. Helaas was de magneet niet heel sterk en is hij al ( binnen 2 maand) gevallen en hierdoor reageert hij af en toe happerend. Daarom nu dezelfde bestelt alleen dan Folio. Daar zit een case bij. Deze kan ik ieder moment ontvangen. Ik ga er vanuit dat deze net zo prettig werkt aangezien het hetzelfde merk is.

http://www.logitech.com/nl-nl/product/keyboard-folio
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers