Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Antwoorden voor iemand anders.

<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2016 10:10

Antwoorden voor iemand anders.

Beetje een vage titel, maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.

Ik heb een collega en zijn vrouw op Facebook en het valt me al een tijdje op dat wanneer iemand op haar status reageert met een vraag, dat hij dan reageert op die vraag i.p.v. dat hij z`n vrouw laat reageren. Dat is toch raar? Of doen jullie dat wel eens?

Ik zou gek worden als mijn vriend overal op zou reageren wanneer mijn vriendinnen mij iets vragen.

Voorbeeld status met fictieve namen.

Janneke plaatst een status met nieuw gekochte baby kleertjes
Vriendin vraagt waar ze die gekocht heeft
Man van Janneke reageert. :face:

En zo gaat dat met alles.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Jun 2016 10:11

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Dat vind ik ook wel raar ja.
Mijn man zit sowieso weinig op facebook, maar wij reageren absoluut niet voor elkaar.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem167

Bericht 03 Jun 2016 10:13

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Haha, een beetje sneu. Misschien als ze samen een account hebben dan kan het nog, zoals m'n schoonouders, maar vind het altijd een beetje raar. Je hebt zelf toch een mening ook gewoon.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 03 Jun 2016 10:14

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Pippa schreef:Haha, een beetje sneu. Misschien als ze samen een account hebben dan kan het nog, zoals m'n schoonouders, maar vind het altijd een beetje raar. Je hebt zelf toch een mening ook gewoon.


Ik vind samen een account hebben nog achterlijker. Je bent toch geen Siamese tweeling? Sterker nog, zelfs die hebben waarschijnlijk eigen accounts.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Jun 2016 10:16

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Waarom doe je zo iets? Inderdaad, mensen kunnen heel goed voor zichzelf praten.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem167

Bericht 03 Jun 2016 10:17

Re: Antwoorden voor iemand anders.

M'n schoonmoeder vindt het leuk om te kijken op profielen, maar snapt er verder niks van, dus als ze het doet zit ze op het account van m'n schoonvader, die staat dan ingelogd. Staat gewoon onder naam van m'n schoonvader en zij reageert dan, niet met haar naam, maar ik zie aan de reactie dat zij het is. Het is niet Jip & Janneke Klaassens ofzo.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 03 Jun 2016 10:19

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Dat snap ik ook niet, alsof je geen eigen mening hebt of zelf niks mag zeggen.

Samen een account hebben snap ik ook niet, ik zou dat echt nooit willen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2016 10:20

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Silly-One schreef:Waarom doe je zo iets? Inderdaad, mensen kunnen heel goed voor zichzelf praten.

Collega mag zich heel graag overal mee bemoeien, dus waarschijnlijk heeft hij het niet eens door, maar het staat zo dom vind ik.

En nu ik het weet valt het ook alleen maar meer op haha.
<<

Anoniem184

Bericht 03 Jun 2016 10:24

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Ik vind dat ook raar. M'n vriend en ik bemoeien ons tegenwoordig eigenlijk nauwelijks met elkaar op Facebook, dus het zou denk ik niet eens in me opkomen. Hij kan zelf wel praten en typen.
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 09:36

Bericht 03 Jun 2016 10:29

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Zo irritant is dat. Op mijn werk kwam gisteren ook een stel aan de balie. Ze kwamen voor haar maar hij deed telkens het woord, ook als ik iets aan haar vroeg. Tenenkrommend. .
Afbeelding
<<

Anoniem184

Bericht 03 Jun 2016 10:30

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Whatever schreef:
Pippa schreef:Haha, een beetje sneu. Misschien als ze samen een account hebben dan kan het nog, zoals m'n schoonouders, maar vind het altijd een beetje raar. Je hebt zelf toch een mening ook gewoon.


Ik vind samen een account hebben nog achterlijker. Je bent toch geen Siamese tweeling? Sterker nog, zelfs die hebben waarschijnlijk eigen accounts.

Mijn tante gebruikt Facebook op het account van mijn oom. Maar mijn tante heeft ontzettend veel moeite met lezen en schrijven, ze probeert het wel heel veel (en dan is het echt puzzelen wat ze schrijft, maargoed, ik vind het stoer, want ze probeert het) maar ik denk dat dat haar toch tegen houdt om een eigen profiel aan te maken. En nu is het ook makkelijk, bij echt belangrijke dingen tikt m'n oom gewoon het verhaal. En ik geloof dat ze maar 1 tablet hebben, ik weet niet hoe eenvoudig het is om te switchen tussen twee accounts binnen de Facebook-app (voor iemand die dus eigenlijk niet kan lezen/schrijven).
<<

Anoniem222

Bericht 03 Jun 2016 10:34

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Haha wat irritant Yadira! Ik zou dat ook gek vinden.

Laatst feliciteerde ik een kennis met zijn verjaardag op facebook, dat werd geliked door hem én door zijn vriendin. Dat vond ik al een beetje gek, ik ken haar helemaal niet. Dus ik keek even op zijn facebook, heeft zij ook alle felicitaties geliked. Is it me of is dat een beetje gek?
<<

Anoniem281

Bericht 03 Jun 2016 10:46

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Haha toen ik felicitaties kreeg op FB met de geboorte van Tobias, heeft mn vriend alleen de felicitaties geliked van mensen die hij kent. Hij stond getagt in het bericht en dan was het steeds 'Wie is *naam*? Oh je oudcollega.. ken k niet. Like ik niet. En die? Oh die was op die forumbbq? Oh ja, vind ik leuk!'

Dat vond ik dan weer stom, want of ie ze nou kent of niet, hij wordt gefeliciteerd met de geboorte van zn zoon! Als een onbekende dat doet, is het ook leuk.
<<

Anoniem222

Bericht 03 Jun 2016 10:50

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Ja dat vind ik ook serieus wat anders. Dat kind is ook van hem haha!
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2016 10:54

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Ja idd haha. Wij waren 5 jaar samen, dus die felicitaties heeft m`n vriend ook geliked, had hem tenslotte ook getagd.

Sommige vragen waar collega dan op reageert gaan wel over hun kind, maar goed. Ze stellen de vraag aan HAAR. En het grappige was nog. Afgelopen week hadden ze een status samen, ik ga niet teveel in detail treden, maar toen vroeg ik hun samen iets. 3x raden wie reageerde.

ZIJN MOEDER.

De appel valt niet ver van de boom. :laughcry:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Jun 2016 12:34

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Hahaha Yadira! Wat bizar!

♥♥
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Jun 2016 12:37

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Mijn moeder heeft daar ook een handje van. Zowel bij haar man als bij mij. Maar ze antwoord dan iets wat ook niet klopt vaak. Maar ach ik laat haar maar.

Ik heb kennissen die samen een profiel hebben en ook nog eens op vrijwel elke status van mij reageren.. Dat vind ik nog iets minder leuk. En ze reageren dan zo:
Is toch mooi he fantastisch. Gr. Henk en Bea.
En een uur later nog eens; geweldig toch. Heel mooi. Gr.
R. 2013
D. 2016
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 03 Jun 2016 13:12

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Op Facebook herken ik het niet, maar irl gebeurd hier veeeel!
Mijn schoonvader voor mijn zwager (die 31 jaar is!), mijn andere zwager voor mijn neefje en nicht en zo veel mensen die voor hun kinderen antwoorden. Brrr en dan kijk ik heel bewust en alleen naar het kind he?
Soms stel ik de vraag letterlijk opnieuw aan de betreffende persoon, als ik me er echt aan stoor.
<<

Anoniem222

Bericht 03 Jun 2016 13:44

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Hahaha mooi dat zijn moeder nu antwoordt.
<<

Anoniem193

Bericht 03 Jun 2016 14:06

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Erger is nog, gebeurd hier dus echt.

Mijn man plaatst wat.
Er komt een vraag
Ik reageer, maar beantwoord de vraag niet
Ik krijg een appje, waarom ik die vraag niet beantwoordt op fb
Ik krijg nog een appje, waarom ik niet reageer op de vorige app
Mijn man reageert op fb
Ik krijg "boos" appje, dat ik toch ook wel even gelijk had kunnen antwoorden.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Jun 2016 14:21

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Ik kan me bij een gezamenlijk account juist wel voorstellen dat je op de algemenere vragen over bv waar babykleding gekocht voor de ander reageert. Of uit jezelf of als jij op FB zit en vrouwlief kookt dat hij dan roept: schat, waar koop je de roepers want ze vragen er naar en dat het dan voor beiden logisch is dat hij reageert. Ze hebben immers ook gekozen voor een gezamenlijk accou nt.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem315

Bericht 03 Jun 2016 15:20

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Spencer schreef:
Ik heb kennissen die samen een profiel hebben en ook nog eens op vrijwel elke status van mij reageren.. Dat vind ik nog iets minder leuk. En ze reageren dan zo:
Is toch mooi he fantastisch. Gr. Henk en Bea.
En een uur later nog eens; geweldig toch. Heel mooi. Gr.


Haha! Ik weet direct wie je bedoelt. Ik vind het altijd wel schattig ;)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Jun 2016 15:28

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Hahaha ja ze bedoelen het ook alleen maar goed hoor. Is verre familie zonder kinderen en voelen zich daarom opa en oma over onze kinderen. Maar het is wel wat veel haha.
R. 2013
D. 2016
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 03 Jun 2016 16:33

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Mijn ex deed dat ook vaak.
Als mij iets werd gevraagd antwoorden. Zelfs mijn leidinggevende heeft er toen iets van gezegd.
En in relatie therapie zei de psycholoog ook dat ze het aan mij vroeg en niet aan hem.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 03 Jun 2016 20:41

Re: Antwoorden voor iemand anders.

Dat staat inderdaad heel erg stom, zou ook niet willen dat mijn man dat steeds doet. Daar zou ik echt wel iets van zeggen als vrouw/vriendin zijnde.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Taeda