Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gaat het met jou?

<<

Anoniem161

Bericht 02 Jun 2016 17:45

Hoe gaat het met jou?

Vertel, hoe gaat het met jou?
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 02 Jun 2016 18:00

Re: Hoe gaat het met jou?

Moe. Om 7 uur beginnen met werken is nog even wennen.
En ik kan echt niet wachten tot mijn vriend eindelijk weer thuis is.
Maar het gaat goed, ik heb weer werk dat ik echt heel leuk vind. Ook heb ik steeds vaker momenten dat ik oprecht trots op mezelf ben, dat heb ik heel lang niet meer gehad. Ik ben tevreden.
<<

Anoniem281

Bericht 02 Jun 2016 18:23

Re: Hoe gaat het met jou?

Ongelooflijk verveeld. Ik mis m'n werk heel erg en vind heel dat mamma zijn maar saai eigenlijk. Begrijp me niet verkeerd, ik geniet absoluut van m'n zoon, hij is ongelooflijk lief en ik hou zo bizar veel van dat kind... Maar hij slaapt. En poept. En huilt af en toe om een flesje. En slaapt. En slaapt. En slaapt... 't Wordt wel steeds leuker, hoor! Omdat-ie steeds iets vaker wakker is. Maar verder voel ik me zo beperkt. Nu weet ik pas hoe belangrijk m'n werk voor me is, hoeveel voldoening ik eruit haal, hoe leuk ik het contact met m'n collega's vind etc.

Nog maar 3 weken!

Verder gaat het heel goed :) Ik ben, op 't verveelde na, namelijk wel ontzettend gelukkig met m'n gezin! We zijn gezond, blij, Tobias ontwikkelt zich prima. 't Zou alleen wel wat mooier weer mogen worden, dan word ik nog blijer ;)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Jun 2016 18:33

Re: Hoe gaat het met jou?

Tja, ik ben gewoon echt heel erg moe. Wat ik ook doe, ik ben moe. Dat rijmt. Ik maak weer 45 a 50 urige werkweken en dat onregelmatige went ook echt nooit. Het blíjft chaos, mijn leven en hoeveel ik ook probeer te rusten, het blijft altijd hetzelfde qua vermoeidheid. Maar verder ben ik wel gelukkig, al ben ik wel toe aan verandering. Eigenlijk wat ik net al zei in het topic over het cijfer aan je leven geven. Ik ben heel gelukkig, maar ook heel erg toe aan de volgende fase in m’n leven. Wel hebben we twee erg leuke trips in de planning voor dit jaar nog, naar Spanje en naar Amerika als alles goed blijft gaan. En hopelijk ben ik over een tijdje zwanger. Ik ben ook heel erg blij met de nieuwe vrijheid die ik heb door rijbewijs en auto, al is dat ook nog erg wennen. Maar al met al ben ik dus erg content, maar oh zo moe.
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 02 Jun 2016 18:34

Re: Hoe gaat het met jou?

Ja goed! Ik kan zeggen dat ik momenteel erg gelukkig ben.
Ik woon weer in m'n vertrouwde omgeving, heb uitzicht op een vaste baan, zit goed in de relatie met m'n vriend.
Ik ben wel moe door alle stress wat ik heb (gehad), maar dat neem ik voor lief. Allemaal voor het goede doel! :D
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jun 2016 18:41

Re: Hoe gaat het met jou?

het gaat aardig met mij. Ben behoorlijk moe. Moet wennen dat ik nu meer werk. En dan merk ik ook meteen de pijn in mijn lichaam die ik overgehouden heb aan het auto ongeluk. Dus meer als dit werken gaat gewoon niet. Ik ben dinsdag jarig en iedereen kan niet of heeft wat anders. Ook heel handig dat ik precies tussen 2 verjaardagen in zit en de 1 viert het aankomend weekend en de andere volgend weekend. Dus daardoor kan ik het niet op een ander moment vieren dan op de dag zelf. Helaas kan dan dus niemand. Ben zelf de hele dag vrij dan, ga dan wel een leuk dagje maken alleen.

Oh en ik baal nog een beetje van het gesprek bij de bank. We zijn bezig met de hypotheek te veranderen. En we hebben 12 jaar lang een woekerpolis gehad en dat moet de hypotheek aflossen. Daar zit een lekker potje in nu en dat word straks in de nieuwe hypotheek gestopt. Nu hadden we gevraagd of wij dan een deel zelf mogen hebben is tenslotte ons geld, en dat wilden we dan in ons huis stoppen als in dubbel glas en andere verbouwingen. Maar helaas mag dat niet. En dat vind ik stom

eigenlijk ben ik gewoon toe aan vakantie nog 8 weken na deze week en dan 3 weken vrij
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Jun 2016 18:50

Re: Hoe gaat het met jou?

Vervelend dat jij ook zo moe bent Sarah.Wel goed dat je meer werkt, maar wel duidelijk dat je nu aan je tax zit dan dus. Niet er over heen gaan he! Hoe is het met je familie? Hopelijk gaat het allemaal wat beter. Dat zal er ook wel ingehakt hebben, of niet?

Bazinga, wat jammer dat je je zo verveelt. Zijn er geen dingen die je nog écht wilt doen tijdens je verlof, met een vriendin afspreken of ergens naar toe voor een dagje ofzo? Ik kan me wel voorstellen dat je wel graag aan het werk wilt weer dan. Kun je niet eerder beginnen en dat je de rest later nog eens op kan nemen of uitbetaald kan krijgen? Geen idee hoe dat werkt hoor, maar misschien zou zoiets een optie zijn, dat je over twee weken alweer begint ipv drie.
Let's discover the world together.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 02 Jun 2016 18:51

Re: Hoe gaat het met jou?

Over 6 weken ben ik nooit meer zo lang misselijk. Het gaat dus goed want ik kan echt gaan aftellen.

Verder heb ik morgen mijn laatste werkdag voor mijn verlof en dat is ook wel heel fijn. En ik trouw over twee weken.
R. 2013
D. 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jun 2016 18:57

Re: Hoe gaat het met jou?

burn wat fijn dat je gelukkig bent en bijna trouwen leuk leuk

bazinga nog even en dan mag je weer werken. Kan je niet wat leuke dagjes plannen met vriendinnen ? Zodat de tijd sneller gaat?

marin vind het echt zo knap dat jij onregelmatig werkt echt dat lijkt me zo zwaar. En wat gaaf 2 reizen in het vooruitzicht. Die foto's op je facebook waren ook weer geweldig .

het is wel fijn om meer te werken financieel ook maar ga niet meer als nu doen. Met mijn familie gaat het allemaal weer wat beter. Heeft er zeker allemaal ingehakt met mijn broer. Maar met hem gaat het nu ook beter heeft zware therapie gehad. En hij heeft een hondje gekocht super lief beestje. Zo heeft die toch iemand om voor te zorgen. Hij wou dat altijd al maar dacht dat het niet kon met zijn werk. Maar mijn moeder en ik zorgen tussendoor voor de hond.
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Jun 2016 18:58

Re: Hoe gaat het met jou?

spencer jemig ben je nog steeds misselijk? Heftig en zwaar. Nu kan je wel aftellen en bijna trouwen leuk zeg
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers