Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst gedaan?

<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 02 Jun 2016 18:21

Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst gedaan?

En wat dan?

Dit is mijn eerste week bij mijn nieuwe baan, dus heel veel eerste keren de komende tijd.
<<

Anoniem281

Bericht 02 Jun 2016 18:22

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Euh iets meer dan 7 weken geleden. Toen ben ik ben bevallen..
<<

anoniem213

Bericht 02 Jun 2016 18:27

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Vorige week heb ik voor het eerst (nou, oké niet helemaal voor het eerst, maar voor het eerst in 15 jaar) weer op skates gestaan. Ik blijk nog iets minder talent te hebben dan ik al dacht.

Verder weet ik het even niet.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Jun 2016 18:43

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Ik heb deze week voor het eerste echt geluisterd naar de pijn in mijn knie. Waar ik al drie jaar mee succes en eigenlijk een mri gevraagd omdat ik duidelijkheid wil
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 02 Jun 2016 18:43

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Maandag. Een been breken en gips krijgen :laughcry:. Alle andere keren werd ik geopereerd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 02 Jun 2016 19:01

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Gister ben ik voor het eerst met mijn dochter met de bus naar het station gegaan.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Jun 2016 19:35

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Ik ben afgelopen weekend voor het eerst verhuisd vanuit een ander huis dan mijn ouderlijk huis.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Jun 2016 19:35

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

In m’n eentje in de auto gereden. Wat een overwinning! Muziek hard aan en ik moest gewoon een beetje huilen. Eindelijk!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem168

Bericht 02 Jun 2016 20:09

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Een week of twee terug heb ik voor het eerst gefietst met m'n zoon!
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 02 Jun 2016 21:12

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Afgelopen zondag voor het eerst een rondje gefietst op een racefiets gefietst (inclusief complete fietsoutfit).
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 02 Jun 2016 21:14

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Sloerbokse schreef:En wat dan?

Dit is mijn eerste week bij mijn nieuwe baan, dus heel veel eerste keren de komende tijd.

Hier ook! Sowieso een heel ander werkveld, dus echt alles is nieuw.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jun 2016 21:16

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Ik heb 3 weken terug voor het eerst in m`n vriend z`n auto gereden. Formaat slagschip is het en dat vind ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te groot.
<<

anoniem224

Bericht 02 Jun 2016 21:49

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Ik heb 1,5 week voor het eerst eigen visjes gekocht haha. En ze leven nog!
<<

Anoniem211

Bericht 02 Jun 2016 21:51

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Ik heb me aangemeld voor een popkoor omdat ik zingen zo geweldig vind. En afgelopen maandag ben ik gaan kijken en mee gaan doen. En hoewel ik dat heel spannend vond, was het zo onwijs gaaf! Nu moet ik maandag een stukje zingen voor de dirigente en oh lord, ik schijt wel 7 kleuren. Maarrr ik ga het gewoon doen. Wat is het ergste wat me kan gebeuren? Dat ik voor lul sta. Nou ja, dan sta ik dat maar. Zeg ik nu :D
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Jun 2016 21:52

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Yadira schreef:Ik heb 3 weken terug voor het eerst in m`n vriend z`n auto gereden. Formaat slagschip is het en dat vind ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te groot.


Hahaha. Welke auto heeft ie?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem286

Bericht 02 Jun 2016 21:58

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Ik ben voor het eerst naar het buitenland op vakantie geweest met alleen ons gezin. Eerdere keren was er telkens nog een opa of oma bij. Was heerlijk met zijn drietjes!
<<

Anoniem211

Bericht 02 Jun 2016 22:06

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Meneer Nilsson schreef:Ik heb 1,5 week voor het eerst eigen visjes gekocht haha. En ze leven nog!


:yes: Good job!
<<

Anoniem168

Bericht 02 Jun 2016 22:24

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Marilyn schreef:Ik heb me aangemeld voor een popkoor omdat ik zingen zo geweldig vind. En afgelopen maandag ben ik gaan kijken en mee gaan doen. En hoewel ik dat heel spannend vond, was het zo onwijs gaaf! Nu moet ik maandag een stukje zingen voor de dirigente en oh lord, ik schijt wel 7 kleuren. Maarrr ik ga het gewoon doen. Wat is het ergste wat me kan gebeuren? Dat ik voor lul sta. Nou ja, dan sta ik dat maar. Zeg ik nu :D


Oh wat tof! Ik speel ook wel eens met dat idee maar vrees dat mijn zangkwaliteiten nogal te wensen overlaten. Spannend maandag!
<<

Anoniem185

Bericht 02 Jun 2016 22:30

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Vanmiddag voor het eerst zonder verdoving een gaatje laten vullen!
<<

Annouk.

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 152

Geregistreerd: 06 Okt 2013 20:37

Bericht 02 Jun 2016 22:30

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Ik heb vorige week voor het eerst een kreeft gevangen op het werk. Ik vind die beesten zo eng :nopompom:
Stand up for what you believe in, even if you're standing alone.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 02 Jun 2016 22:33

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

ik heb gisteren voor het eerst een loempiataart gemaakt, lekker spannend (not) haha! wel lekker
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 02 Jun 2016 22:34

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Ik ben deze week voor de eerste keer in de Baltische Staten geweest. Hopelijk komt er een volgende keer want Vilnius, Riga en Tallinn zijn aanraders voor een weekendtrip. Platteland en andere dingen die ik deze week gezien heb ook prachtig.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Jun 2016 22:37

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Marilyn schreef:Ik heb me aangemeld voor een popkoor omdat ik zingen zo geweldig vind. En afgelopen maandag ben ik gaan kijken en mee gaan doen. En hoewel ik dat heel spannend vond, was het zo onwijs gaaf! Nu moet ik maandag een stukje zingen voor de dirigente en oh lord, ik schijt wel 7 kleuren. Maarrr ik ga het gewoon doen. Wat is het ergste wat me kan gebeuren? Dat ik voor lul sta. Nou ja, dan sta ik dat maar. Zeg ik nu :D


Oh wat heerlijk! Zingen is zo fijn! Maar dat voorzingen...nou ja ik durfde dat dus niet dus ik ben eerst op een koor gegaan waar dat niet hoefde. Ik vind 't stoer dat je het gaat doen!
<<

anoniem224

Bericht 02 Jun 2016 22:39

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Marilyn schreef:
Meneer Nilsson schreef:Ik heb 1,5 week voor het eerst eigen visjes gekocht haha. En ze leven nog!


:yes: Good job!


Haha, was van de week serieus een beetje trots op mezelf. :palm:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Jun 2016 22:39

Re: Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst geda

Ik heb vandaag voor 't eerst plantjes geplant op 't toekomstige 'graf' van mijn man. Het is de eerste keer dat ik überhaupt een graf 'heb' wat ik moet (nou ja wil) onderhouden. De urn staat er nog niet, maar het plekje is al gereserveerd (en betaald).
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron