Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fijne krultang voor onhandig mens.

<<

Anoniem159

Bericht 02 Jun 2016 12:56

Fijne krultang voor onhandig mens.

Nou dat zegt genoeg toch?

Ik heb slap, volumeknop, steil, deprimerend haar. Heb sinds vorige week weer n nieuw kapsel met meer laagjes enzo dus het zit nu wel weer wat beter maar heb binnenkort een bruiloft en ik weet niet wat ik er mee moet. Volgens mij is er weinig eer mee te behalen, maar volgens die kapster kon ik het wel krullen.

Jullie tips voor een simpele, niet te dure maar toch fijne krultang?
Bedankt!
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jun 2016 12:57

Re: Fijne krultang voor onhandig mens.

Goed topic, ik volg!
<<

Anoniem185

Bericht 02 Jun 2016 13:00

Re: Fijne krultang voor onhandig mens.

Volumeknop haar, dat wil ik ook hebben. Klik en poof.

Nee, ik heb ook geen tips, ik heb ook sip haar en ben te onhandig om er iets aan te doen.
<<

Elle123

Bericht 02 Jun 2016 13:45

Re: Fijne krultang voor onhandig mens.

Misschien is (warmte)rollers nog een idee? Ik vind het dan altijd wel handig dat ze vast op je hoofd zitten en er dus geen gekrulde plukken tussen het nog te krullen haar hangen. Als ik met een krultang krul gebruik ik er een zonder klem en maak ik 2 staarten die ik dan krul. Ik heb dan dus alleen krullen onderin mijn haar. Hoewel die er na een uur wel weer uit zijn helaas. Warmterollers geven bij mij vooral volume/slag.
<<

Anoniem177

Bericht 02 Jun 2016 13:46

Re: Fijne krultang voor onhandig mens.

Ik krul mijn haar met de steiltang, ik persoonlijk vind dat makkelijker dan een krultang :P
<<

Elle123

Bericht 02 Jun 2016 13:55

Re: Fijne krultang voor onhandig mens.

bambina schreef:Ik krul mijn haar met de steiltang, ik persoonlijk vind dat makkelijker dan een krultang :P


Dat kan ik dus ook al niet :nopompom:
Mijn haar wordt niet eens echt stijl van dat ding (ik heb een Chi tang, zou wel een geode moeten zijn).
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jun 2016 14:06

Re: Fijne krultang voor onhandig mens.

<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 02 Jun 2016 22:32

Re: Fijne krultang voor onhandig mens.

De mira curl is een geweldig ding om bij jezelf krullen te maken. Eerst 2 staarten maken en die krullen. Binnen 10min. klaar
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Anoniem166

Bericht 02 Jun 2016 22:47

Re: Fijne krultang voor onhandig mens.

Ik heb zo'n ding: https://m.bol.com/nl/p/remington-ci96w1 ... ang#images

Kwestie van een plukje haar pakken, die eromheen draaien (zoals je haar om een vinger draait), paar seconden wachten en loslaten. Dat lukt mij zelfs. Behalve de achterkant, maar ik doe her en der wat krullen en zet mijn haar dan met wat knipjes vast, waardoor het lijkt alsof ik mijn hele haar vol krullen heb.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers