Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto's van jezelf in huis

<<

Anoniem245

Bericht 31 Mei 2016 14:08

Re: Foto's van jezelf in huis

Haha, overigens vind ik het wel een grappig idee om een foto van jezelf in de keuken, in de keuken op te hangen.

Ik heb trouwens wel een foto van mijzelf als kind, bij mijn vader op de schouders. Dat vind ik dan wel weer leuk, maar niet een foto van mijzelf nu als volwassen vrouw.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Mei 2016 14:24

Re: Foto's van jezelf in huis

Bazinga schreef:
Geel schreef:Ja. En dan een album, met tekst erbij: "Dit ben ik op de bank." "Hier sta ik bij het gasfornuis." "Zo slaap ik in mijn bed." En dat je dat dan laat zien aan mensen die op bezoek komen.


Ja, door ze op canvas af te drukken en aan je muur te hangen. Cirkeltje is weer rond :)


Haha wow, soort Droste effect.
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 31 Mei 2016 14:48

Re: Foto's van jezelf in huis

Marin schreef:Maar het was niet zo, het ging hierom, dus wat is het punt? Had ik het anders moeten omschrijven?


Uh haha nee maar huh het punt? Het is toch leuk (ok niet hi la risch maar ja, wel leuk, op zich) om te vertellen dat je even iets anders las? Het hele forum hangt samen met dit soort domme uitspraakjes haha, en ik wilde daarnaast ook nog vertellen dat ik het serieus een ding vond. En Teun ook dus.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Mei 2016 14:58

Re: Foto's van jezelf in huis

Haha ja, volgens mij is hier iets van miscommunicatie ontstaan, never mind!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem222

Bericht 31 Mei 2016 15:54

Re: Foto's van jezelf in huis

Haha, ja dat wat Zora zegt. Het is geen "verwijt" naar jou ofzo, het is gewoon een grappige verwarring.
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 31 Mei 2016 16:00

Re: Foto's van jezelf in huis

Haha en foto van jezelf op de bank boven de bank :D

Ik dacht hetzelfde als zodra trouwens bij het openen van dit topic. Maar om antwoord te geven op je vraag: wij hebben alleen in de gang zo'n fotocollage ding hangen met wat foto's van ons en familie en in de woonkamer welgeteld 3 foto's staan waar ik of mijn vriend niet eens opstaan. We zijn niet zo van foto's van onszelf in huis hangen geloof ik.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 31 Mei 2016 17:19

Re: Foto's van jezelf in huis

Voor ik het topic opende dacht ik ook even hetzelfde als Zora.

Maar wij hebben in de woonkamer meerdere foto's van ons staan in lijstjes.
In de slaapkamer hangt een poster van een instagram collage.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 31 Mei 2016 20:39

Re: Foto's van jezelf in huis

In de gang hangt een foto van ons samen en in de slaapkamer ook een paar foto's. Verder eigenlijk nergens.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem286

Bericht 01 Jun 2016 10:55

Re: Foto's van jezelf in huis

Nee, wij hebben maar 1 foto in huis staan en dat is een foto van mijn dochter toen ze 1 week oud was. Het is een gewone zwarte ikea lijst en die staat tegen de muur naast de tv.
<<

anoniem203

Bericht 01 Jun 2016 11:13

Re: Foto's van jezelf in huis

Wij hebben 1 foto van ons gezin en 1 foto van onze kinderen in de kamer staan. Ik hou niet zo van foto's in huis. Op onze slaapkamer komen nog 2 canvasdoeken te hangen van beide kinderen toen ze een half jaar oud waren. De doeken heb ik al maar ze moeten ooit nog een keer opgehangen worden.
<<

Anoniem301

Bericht 01 Jun 2016 12:01

Re: Foto's van jezelf in huis

Ik dacht de hele tijd foto's van mezelf in mijn huis neerzetten in mijn huis. Vond het al zo vreemd :smile:

Wij hebben wel wat foto's maar ik wil nog steeds een keer een fotowand maken met zwarte fotolijstjes. Vind dat echt leuk al die herinneringen.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 09 Jun 2016 12:32

Re: Foto's van jezelf in huis

Wij hebben zo'n lijst in huis met foto's van ons en onze beide families: Afbeelding

En we hebben een canvas met een mooie foto van ons tweeën hangen. Oh en er staat nog ergens een foto van ons tweeën die op een van onze eerste vakanties is gemaakt.

Nu we getrouwd zijn wil ik graag een vergroting van een trouwfoto van ons ophangen en een lijstje met 3 foto's met een trouwfoto van beide ouders en onze trouwfoto.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 08:56

Bericht 10 Jun 2016 11:00

Re: Foto's van jezelf in huis

Ik sta zelf op de foto en een fotolijst met meerdere foto's. Hier sta ik met de kinderen apart op en met het gezin. Verder hebben we foto's van de reizen op canvas en van de kinderen. En foto van mezelf zou ik niet snel ophangen. Of het moet al een bijzondere foto zijn (bijvoorbeeld als we ooit eens gaan trouwen ;-)
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 16 Jun 2016 11:10

Re: Foto's van jezelf in huis

wij hebben een grote canvas in de woonkamer hangen waar wij samen op staan. Verder hebben we nog een lijstje van een foto van mijn vriend samen met zijn vader en zijn broer. En in de gang staat nog een foto waar ik alleen op sta. Die foto stond altijd bij mijn oma in huis en die heb ik teruggekregen toen zij overleed vorig jaar. Die staat in de gang omdat ik eigenlijk niet zo goed weet wat ik er anders mee moet. Is wel een mooie foto al zeg ik het zelf :)
<<

Rosalie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 194

Geregistreerd: 03 Mei 2016 21:24

Bericht 16 Jun 2016 21:59

Re: Foto's van jezelf in huis

Ja. Wij hebben in de gang allemaal verschillende in vintage stijl fotolijstjes hangen met foto's van ons met vrienden en familie of samen op vakantie. Het is ook een van de dierbaarste plekken in huis. Al die herinneringen :love: .
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers