Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto's van jezelf in huis

<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 11:33

Bericht 30 Mei 2016 19:57

Re: Foto's van jezelf in huis

In een hoekje in de woonkamer hangt een grote fotolijst met allerlei foto's doorelkaar van ons samen van uitstapjes en reizen die wij hebben gemaakt. Deze lijst hangt dus niet vol in zicht, maar we vinden het wel leuk zo.
Op het dressoir staat een foto van geregistreerd partnerschap.
In de slaapkamer staat op een kastje een foto waar ik als klein meisje samen met mijn opa opsta, deze is mij heel dierbaar.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 30 Mei 2016 19:59

Re: Foto's van jezelf in huis

Ahh Elliot wat leuk! In ons oude huis stond die foto bij ons ook op de kast.

Wij hebben twee canvassen van ons drieën, een kleine lijst met oude vakantie foto's en een grotere lijst met allemaal foto's van ons drieën. Ook nog een fotostandaard met R, man met R en ik met R.

Op het toilet hangt nog zo'n lelijke tekeningen, kara..Nog iets.

Wij vinden ons zelf erg leuk haha.
R. 2013
D. 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Mei 2016 20:23

Re: Foto's van jezelf in huis

Een karikatuur?
❤ 7 juni 2018
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 30 Mei 2016 20:27

Re: Foto's van jezelf in huis

Wij hebben boven de tv een canvas van ons samen.

En op de slaapkamer een collage die mijn vriend van ons gemaakt had toen we 1 jaar samen waren :heart: (Leuk om dat terug te zien 6 jaar later!)
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem167

Bericht 30 Mei 2016 20:31

Re: Foto's van jezelf in huis

Eigenlijk geen foto's momenteel haha! Maak er wel veel, vind het fijn en leuk om herinneringen vast te leggen. Wil als straks alles klaar is wel een aantal mooie ophangen, maar niet midden in de woonkamer, eerder op plankje in slaapkamer.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 30 Mei 2016 20:34

Re: Foto's van jezelf in huis

Haha, ik las het eerst als foto's van jezelf in je eigen huis maken. Dat je dus zeg maar jezelf en je huis/inrichting op de foto zet. Vond het al zo'n gek onderwerp, haha.

Wij hebben eigenlijk geen foto's in huis. Sowieso hangt er nog eigenlijk niks aan de muren, afgezien van de klok.. Moeten we echt eens doen! We hebben een canvas van de bruiloft en een van E. die boven de tv komen te hangen. Verder een kleine foto van tijdens een vakantie. Dat was het wel.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 31 Mei 2016 06:02

Re: Foto's van jezelf in huis

Wij hebben zo'n grote lijst die bestaat uit allemaal kleine lijstjes. Hier hebben we foto's en kaartjes in gedaan van leuke dingen die we hebben gedaan maar ook van ieder van ons een foto van vroeger en lieve kaartjes die we hebben gekregen die echt bij ons passen.
Ook hebben we van onze trip naar Rome een lijstje gemaakt met als achtergrond de kaart van Rome en daarop kaartjes van dingen die we gedaan hebben, een foto van het uitzicht vanaf boven het Vaticaan en 2 foto's van ons.
30-04-2017
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 31 Mei 2016 07:08

Re: Foto's van jezelf in huis

Wij hebben een paar foto lijstjes op een fotolijstenplankje staan. Niet heel opvallend maar wel leuk om eens naar te kijken. Straks met de baby zullen er wel meer foto's komen hoop ik. Vind het wel leuk om herinneringen op te halen!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem245

Bericht 31 Mei 2016 08:02

Re: Foto's van jezelf in huis

Ik heb foto's van mijzelf en mijn zoon (samen op een foto dus) wel in huis hangen.
Foto's van alleen mij of mijn vriend hoef ik niet zozeer in huis te hangen denk ik...
<<

Geel

Bericht 31 Mei 2016 08:48

Re: Foto's van jezelf in huis

Zora schreef:Haha ik dacht foto's van onszelf in ons eigen huis. Dus Zora in de keuken. Zora-vriend in de badkamer etc.
Dit dacht ik ook.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Mei 2016 08:48

Re: Foto's van jezelf in huis

Geel schreef:
Zora schreef:Haha ik dacht foto's van onszelf in ons eigen huis. Dus Zora in de keuken. Zora-vriend in de badkamer etc.
Dit dacht ik ook.


Mag best hoor.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mei 2016 09:00

Re: Foto's van jezelf in huis

Wij hebben niet echt foto's van ons samen. Schande haha.

In huis staan wat foto's van m'n vriend als kind en 1 foto van mij samen met m'n vader die ik heel mooi vind. Op de foto was ik een peuter.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Mei 2016 09:03

Re: Foto's van jezelf in huis

Geel schreef:
Zora schreef:Haha ik dacht foto's van onszelf in ons eigen huis. Dus Zora in de keuken. Zora-vriend in de badkamer etc.
Dit dacht ik ook.


Haha ik eerst ook :P
❤ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 31 Mei 2016 10:02

Re: Foto's van jezelf in huis

Haha ik dacht dat ook, en daarna bedacht ik dat dat een hele bijzondere vraag van Marin zou zijn. Ik wilde al bijna enthousiast een foto opzoeken van Teun op de bank met Teunman en newborn baby die tijdens een fotoshoot gemaakt is, waarop ik het juist zo leuk vond dat onze woonkamer erop staat.

Wij hebben geen foto's van onszelf opgehangen, alleen in het toilet hebben we een magneetbord met wat foto's waar wij geloof ik ook ergens opstaan. Wel hebben we een foto toen E net geboren was afgedrukt op aluminium, maar die moet nog steeds een mooi plekje krijgen. Hij komt niet prominent in de woonkamer, maar waarschijnlijk boven in de hal.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 31 Mei 2016 10:27

Re: Foto's van jezelf in huis

Teun schreef:Haha ik dacht dat ook, en daarna bedacht ik dat dat een hele bijzondere vraag van Marin zou zijn. Ik wilde al bijna enthousiast een foto opzoeken van Teun op de bank met Teunman en newborn baby die tijdens een fotoshoot gemaakt is, waarop ik het juist zo leuk vond dat onze woonkamer erop staat.

Wij hebben geen foto's van onszelf opgehangen, alleen in het toilet hebben we een magneetbord met wat foto's waar wij geloof ik ook ergens opstaan. Wel hebben we een foto toen E net geboren was afgedrukt op aluminium, maar die moet nog steeds een mooi plekje krijgen. Hij komt niet prominent in de woonkamer, maar waarschijnlijk boven in de hal.



Nou idd haha ik vind dat juist dus ook zo leuk. Eigenlijk zijn AL mijn foto's portretten/selfies etc en zie je niks van de omgeving. Terwijl ik denk over 10 0f 20 jaar is dát juist vet leuk. Kijken wat voor troep je had liggen, hoe je het had ingericht, wat je aan het koken was, wat voor schoenen iemand aan had :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 31 Mei 2016 10:30

Re: Foto's van jezelf in huis

Ik heb van mezelf als baby een foto in een lijstje staan, naast een foto van N. als baby. Dit omdat we hierbij zoveel op elkaar lijken, dat vond ik erg leuk. Verder een foto van mijn opa (overleden), mijn vriend zijn vader (overleden), een vriendin, ik en N. samen op één fotk en nog een foto van N. Oja, ook nog een groepsfoto van mijn familie van vaders kant. Deze foto vind ik erg leuk en geeft me altijd een fijn en warm familiegevoel, precies zoals het is bij ons.

Totaal 8 lijstjes (10x15 en 13x18) op een plankje aan de muur.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 31 Mei 2016 10:32

Re: Foto's van jezelf in huis

Ik dacht overigens precies hetzelfde. Wilde N. al bijna een foto gaan laten maken van mezelf in de woonkamer :smile:
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 31 Mei 2016 11:02

Re: Foto's van jezelf in huis

Wij hebben boven de eettafel 3 grote foto's van 'ons'. Een trouwfoto (man en mij samen), een zwangerschapsfoto (ik alleen) en een foto van mij met J als baby. Er is nog ruimte voor 1 extra fotolijst dus daar zal straks een foto bij komen als de baby geboren is.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 31 Mei 2016 12:20

Re: Foto's van jezelf in huis

Wij hebben een trouwfoto van ons in een fotolijstje op een plankje boven ons bed staan. Maar dat is meer omdat de omgeving zo leuk is. Mijn ouders hebben ook daar trouwfoto's gemaakt, en mijn schoonouders ook, heel toevallig. Dus ik vind het daardoor extra speciaal. Voor de rest hebben we in de gang boven ook 2 plankjes aan de muur. Daar staan 2 fotolijstjes van onze zoon op, en 1 fotolijstje met mij en mijn beste vriendin (fotoshoot), en nog een fotolijstje met mijn andere vriendin.

Voor de rest hebben we in de woonkamer in 2 kleine hartjeslijsten onze katten. En boven op onze slaapkamer ook in een fotolijstje onze katten. En op zolder een kleine canvas van onze overleden kat. En een fotolijstje van onze overleden hond.
<<

Geel

Bericht 31 Mei 2016 13:22

Re: Foto's van jezelf in huis

Marin schreef:
Geel schreef:Dit dacht ik ook.
Mag best hoor.
Ik bedoel het niet kritisch, maar wat Zora en Teun zeggen. Ik las de titel en dacht echt: hè? Waarom zou je foto's van jezelf in je huis maken? Hm, omdat je trots bent op je huis. Zou Marin dat gedaan hebben? Hmm, even klikken. En toen ging het OM HEEL IETS ANDERS. :palm: :laughcry:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Mei 2016 13:25

Re: Foto's van jezelf in huis

Maar het was niet zo, het ging hierom, dus wat is het punt? Had ik het anders moeten omschrijven?
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 31 Mei 2016 13:27

Re: Foto's van jezelf in huis

Dat het zo grappig was! Nee joh gekkie.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Mei 2016 13:30

Re: Foto's van jezelf in huis

Dat was wel een beetje vreemd geweest ja. Ik zie dan iemand voor me die echt kaarsrecht midden in een woonkamer staat ofzo. En in de badkamer. En in de slaapkamer. Best freaky.
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 31 Mei 2016 13:33

Re: Foto's van jezelf in huis

Ja. En dan een album, met tekst erbij: "Dit ben ik op de bank." "Hier sta ik bij het gasfornuis." "Zo slaap ik in mijn bed." En dat je dat dan laat zien aan mensen die op bezoek komen.
<<

Anoniem281

Bericht 31 Mei 2016 13:34

Re: Foto's van jezelf in huis

Geel schreef:Ja. En dan een album, met tekst erbij: "Dit ben ik op de bank." "Hier sta ik bij het gasfornuis." "Zo slaap ik in mijn bed." En dat je dat dan laat zien aan mensen die op bezoek komen.


Ja, door ze op canvas af te drukken en aan je muur te hangen. Cirkeltje is weer rond :)
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers