Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

<<

Hartjes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 12 Mei 2014 14:49

Bericht 30 Mei 2016 13:53

Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Bij welke winkel koop jij je lenzen? Hoe lang doe jij er mee en hoeveel geld ben je eraan kwijt?
Ben jij hier tevreden over?
Ik heb een bril, maar zou wel heel graag over willen gaan op lenzen, maar ben eerst op zoek naar ervaringen.
<<

Anoniem258

Bericht 30 Mei 2016 14:06

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Ik heb ze van Pearl.
Ik heb zachte maandlenzen, heel basic, en betaal iets van 44 euro per half jaar. Verschilt steeds, omdat ik er niet altijd vloeistof bij koop.
Ik ben tevreden en ze hebben hier goede service.

De prijs is ook afhankelijk van je sterkte en of je cilinder hebt. Ik heb -1,50 en -1,75
Laatst gewijzigd door Anoniem258 op 30 Mei 2016 15:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 30 Mei 2016 14:12

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Iig nooit harde nemen: wat een HEL.

Ik heb zachte via mijn oude dorps opticien. Geen idee welk merk maar volgens mij zijn die allemaal wel prima. Ik heb maanlenzen.
Smile, it's free!
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 30 Mei 2016 14:13

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Ik heb lenzen van hans anders en ik ben er heel tevreden over. Ik heb speciale extra luchtdoorlatende lenzen en een cilinder. Ik betaal 12,95 per maand en dat is inclusief (halfjaarlijkse) controle en vloeistof. Mijn vriend zit bij Pearl en betaald ongeveer het dubbele.
december 2016
juli 2019
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 30 Mei 2016 14:48

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Ik heb lenzen van Hans Anders, zachte maandlenzen.
Ik ben per setje (2x6 stuks, dus voor een half jaar) denk ik zo'n 40/50 euro kwijt.

Ik ben trouwens erg tevreden over de service en ook over de lenzen zelf :)
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 30 Mei 2016 14:49

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Ik zit al vanaf de brugklas bij Eye Wish. Ik betaal geloof ik €125 voor een half jaar. Heel tevreden over Eye Wish, goed geschoolde mensen en altijd vriendelijk. (Filiaal in DB in elk geval)
Vroeger heb ik ook harde lenzen gehad, wat een hel idd! Altijd gezeur.

Ik wil binnenkort overgaan op het systeem waar ze je iedere maand nieuwe lenzen toesturen en dan betaal je ook per maand. Ik vergeet ze nog wel eens te verwisselen namelijk.
<<

Anoniem185

Bericht 30 Mei 2016 14:54

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Ik bestel online zachte maand lenzen bij Hans Anders.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Mei 2016 15:07

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Ik heb al sinds de brugklas harde lenzen. Totaal geen last van onprettig draag comfort. Ik betaal 125 euro per lens bij een losse winkel( geen keten). Ik ga nu het vierde jaar in met mijn huidige paar lenzen. Vloeistof koop ik voor ongeveer 20 euro per 4-5 maanden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Mei 2016 15:10

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Lavendel schreef:Iig nooit harde nemen: wat een HEL.


Hier totaal geen slechte ervaringen met harde lenzen. Nog nooit zachte gehad, maar harde bevallen dus overstappen is niet echt van de orde geweest.

Je kan je wel laten adviseren on soort lenzen. Sommige mensen hebben te droge ogen voor harde lenzen
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem304

Bericht 30 Mei 2016 15:18

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Ik wil ook wel weer eens lenzen proberen!
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 30 Mei 2016 15:22

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Ik ben inmiddels al 2 maanden aan het rommelen met lenzen bij de Pearl en nu aan mijn 4e proefpaar bezig.

Ik weet niet of het overal zo is, maar tot nu toe is het nog steeds service en betaal ik niets voor de aangepaste proeflenzen. Bij mij zit het probleem in de cilinder. De lens blijkt te draaien zodra ik knipper waardoor de cilinder meedraait en ik wazig/slecht zie. De cilinderlocatie is al 2x aangepast, maar tot nu toe nog zonder succes.

Ik probeer het nog 1x en anders geef ik het maar op. :(
Afbeelding
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 30 Mei 2016 16:44

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Lavendel schreef:Iig nooit harde nemen: wat een HEL.
.



En toch zijn dat de beste en veiligste lenzen. Als er geen beperkingen zijn mbt sporten/werk meten wij het liefste harde ctl aan.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Mei 2016 09:15

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Ik heb hele slechte ervaringen met Hans Anders. Zolang je een beetje standaard sterkte hebt gaat het prima, maar ik heb een cilinder en schijnbaar een rare bolling in mijn oog, waardoor het huismerk van Hans Anders er niet goed op paste. Dit hebben ze niet gezien, waardoor ik tijden met niet goed passende lenzen heb rondgelopen. Ik had dit al een paar keer aangegeven, maar telkens gaven ze aan niets te zien. Pas toen ik een enorme beschadiging aan mijn hoornvlies had (een soort schram) gaven ze toe dat er iets niet goed zat, maar zelfs toen presteerde de opticien het om mij ervan te beschuldigen dat ik de lenzen dag en nacht had gedragen terwijl dat niet het geval was.
Ik ben toen naar de plaatselijke opticien gegaan (geen keten zegmaar), en na 6 weken een bril dragen is het gelukkig weer goed gekomen. Maar voor mij reden genoeg om iedereen Hans Anders af te raden. Al weet ik natuurlijk wel dat één slechte ervaring de hele keten niet meteen slecht maakt.

Wat ik wel kan aanraden: het ene half jaar lenzen via de opticien en dan het tweede halfjaar dezelfde lenzen voor een lagere prijs op internet bestellen :wink: Scheelt een hoop geld! Ik doe het om het half jaar zodat ik toch regelmatig een checkup heb.

♥♥
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 31 Mei 2016 19:36

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Ik heb maandlenzen via een lokale opticien. Ik heb eerder lenzen via de Pearl gehad alleen het was nooit helemaal perfect naar mijn idee. Nu bleek dat ik jaren lang met verkeerde sterkte heb gelopen (cilinder in hele andere sterkte, dus wel groot verschil). Ik krijg hele goede service en mag ook bij sterkte verandering altijd proef lenzen proberen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Hartjes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 123

Geregistreerd: 12 Mei 2014 14:49

Bericht 31 Mei 2016 19:56

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Dank jullie voor de reacties.
Zo te lezen hebben jullie echt hele wisselende ervaringen.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 01 Jun 2016 10:39

Re: Overgaan op lenzen. Bij welke winkel?

Mijn man heeft ze van hans anders. 45 euro per half jaar ongeveer. Hij is al jaren tevreden klant.
M:21072011
J :08012014

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron