Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vliegen met baby 11 mnd, buggy of kinderwagen?

<<

Anoniem321

Bericht 30 Mei 2016 08:58

Vliegen met baby 11 mnd, buggy of kinderwagen?

In oktober gaan we met z'n drietjes met het vliegtuig op vakantie. Onze zoon is dan bijna 11 maanden oud.
Nu twijfel ik of ik onze kinderwagen mee zal nemen of een buggy.
Kinderwagen moet extra ingecheckt worden en buggy mag gratis mee (we vliegen met Vueling).

Voordeel van de kinderwagen is dat die stevig is en prettig om mee te wandelen.
Nadeel: extra kosten bij inchecken, we moeten zoon naar de gate dragen.

Voordeel buggy: mag gratis mee, zoon kan er in blijven zitten tot aan de gate.
Nadeel: is allemaal wat slapper en gammeler en niet zo comfortabel met wandelen.

Wat zouden jullie doen?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 30 Mei 2016 09:08

Re: Vliegen met baby 11 mnd, buggy of kinderwagen?

Ik zou denk ik de hele kinderwagen meenemen. Wij gooien daar altijd zoveel troep in, ding kan in meerdere standen, je kunt 'm gebruiken als kinderstoel bij een terrasje etc. Extra kosten zouden me voor een vakantie waar je toch al best wat uitgeeft minder uitmaken denk ik.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Linvi

Bericht 30 Mei 2016 09:15

Re: Vliegen met baby 11 mnd, buggy of kinderwagen?

Ik zou kiezen voor de kinderwagen. Comfort zou voor mij zwaarder wegen dat de extra kosten!
<<

Anoniem199

Bericht 30 Mei 2016 09:33

Re: Vliegen met baby 11 mnd, buggy of kinderwagen?

Ik zou denk ik ook de kinderwagen meenemen. En dan misschien een draagdoek?
<<

Anoniem234

Bericht 30 Mei 2016 10:30

Re: Vliegen met baby 11 mnd, buggy of kinderwagen?

Ik zou ook voor de kinderwagen gaan. Zeker als jullie van plan zijn veel te wandelen enz? Is dan toch een stuk comfortabeler.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 30 Mei 2016 10:40

Re: Vliegen met baby 11 mnd, buggy of kinderwagen?

Hangt denk ik ook van de soort vakantie af. Ga je veel ondernemen of ga je all inclusive en blijf je veel op het resort/hotel. Als je veel in het resort blijfr zou ik voor de buggy kiezen. Ben je van plan om veel te wandelen en veel uitstapjes te maken dan zou ik voor de wagen gaan.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 30 Mei 2016 15:06

Re: Vliegen met baby 11 mnd, buggy of kinderwagen?

Wij zijn naar Turkije geweest toen R 6 en 18 maanden was en beide keren de buggy mee. Ze zijn zo onvoorzichtig met je pullen op het vliegveld en ik wilde hem graag heel houden.

We hebben uiteraard wel een buggy die helemaal plat kan.

Vaak ga je (wij dan) ook nog met de bus naar plekken toe en moet je snel, dan is zo'n kleine buggy veel handiger. Ik had een grote lichte doek mee (zo een die je normaal omdoet op het strand) en die deed ik er overheen voor wat schaduw.
R. 2013
D. 2016
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 30 Mei 2016 16:20

Re: Vliegen met baby 11 mnd, buggy of kinderwagen?

Wij hebben toen M. 18 maanden was ook de buggy mee gehad(quinny Zapp Xtra 2.0). Kan helemaal plat. Ging helemaal prima. M. heeft er lekker z'n middagslaapjes bij het zwembad in gedaan.
Het ligt er inderdaad wel aan waar je naartoe gaat en wat je van plan bent op vakantie. Als je lange wandelingen gaat maken zou ik er misschien wel voor kiezen de kinderwagen mee te nemen.
<<

Anoniem205

Bericht 30 Mei 2016 18:37

Re: Vliegen met baby 11 mnd, buggy of kinderwagen?

Ik zou de buggy doen icm een draagdoek/drager. Wjj hadden de buggy mee toen zoon 9mnd was. Hebben bijna alleen maar gedragen en buggy erg weinig gebruikt.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 30 Mei 2016 21:14

Re: Vliegen met baby 11 mnd, buggy of kinderwagen?

Ik zou voor een buggy gaan. Hebben wij ook gedaan, toen was N. wel iets ouder. Een goede buggy die helemaal plat kan voldoet ook prima. Ik vond het ook zonde onze dure kinderwagen mee te nemen en met de koffers in te checken. Je weet niet hoe 'ie eruit komt. Terwijl je de buggy meestal mee mag nemen tot aan de gate. Ideaal, dan heb je er op het vliegveld ook nog wat aan.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers