Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tijden geven fles

<<

Sofie1204

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 17 Jan 2016 22:15

Bericht 29 Mei 2016 08:09

Tijden geven fles

Oké waarschijnlijk een stomme vraag maar kom er niet uit en zeker niet omdat mensen verschillende dingen zeggen.

Als je bv begint met het geven van de fles om 1030 en je bent klaar om 11.00, welke tijd moet je dan aanhouden voor weer een flesje? Dus vier uur rekenen na 1030 of 11.00?
Mijn dochter doet soms nogal lang over de fles en als ik dan reken vanaf de begintijd zit er soms weinig tijd tussen.

Misschien wat onduidelijk verhaal maar hopelijk begrijpt iemand het en kan mij meer duidelijkheid geven :).
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 29 Mei 2016 08:14

Re: Tijden geven fles

Ik heb altijd geleerd om te rekenen vanaf de tijd dat je begint. In jou geval dus 10:30. Wil je haar zelf graag in een ritme hebben? Anders zou ik voeding op verzoek gaan geven, juist omdat ze er soms lang over doet.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 29 Mei 2016 08:34

Re: Tijden geven fles

Ja volgens mij ga je altijd uit van de tijd waarop je begint. Zo hielden wij de voedingen altijd wel bij.
R. 2013
D. 2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Mei 2016 09:02

Re: Tijden geven fles

Lijkt me ingewikkeld, wat doe je als je baby er lang over doet, nog een pauze tussendoor houdt en nog een half flesje overgeeft bijvoorbeeld. Ik zou niet weten wat ik dan zou moeten rekenen, ik doe het dus ook op verzoek.
#teammaple🍁
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 29 Mei 2016 09:12

Re: Tijden geven fles

Un, ik gaf ook op verzoek maar voor bijvoorbeeld de oppas is het toch makkelijker om te weten wanneer er voor het laatst gedronken is?
R. 2013
D. 2016
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 29 Mei 2016 09:20

Re: Tijden geven fles

Ik wist het na een week of 10 wel Spencer (uitgaande van oppas na verlof) toen had ze meestal wel ongeveer dezelfde tijden.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Mei 2016 09:48

Re: Tijden geven fles

Spencer schreef:Un, ik gaf ook op verzoek maar voor bijvoorbeeld de oppas is het toch makkelijker om te weten wanneer er voor het laatst gedronken is?

Ja klopt! Maar als ik m'n baby nu overdraag aan m'n ouders bijvoorbeeld en ik weet de tijd niet goed vanwege gerommel dan zeg ik dat ze hem gewoon moeten geven als ze zien dat hij wat wil.
#teammaple🍁

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers