Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Keukenkastjes (over laten) spuiten/verfen

<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 25 Mei 2016 14:04

Keukenkastjes (over laten) spuiten/verfen

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe is het geworden? Zit er veel werk aan om zelf te doen of kun je het beter laten doen? Of misschien beter om nieuwe deurtjes te kopen?

Wij hebben kortgeleden brand in huis gehad waardoor de keuken het een en ander heeft opgelopen.
Nu willen we als de rest klaar is, achterwand, keukenblad en apparatuur, de kastjes dus evt laten spuiten zodat we weer een mooie, nette keuken hebben.
Laatst gewijzigd door fashionmommy op 25 Mei 2016 18:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Elle123

Bericht 25 Mei 2016 14:22

Re: Keukenkastjes (overlaten) spuiten/verfen

Ik heb het zelf wel eens gedaan, eigenlijk in alledrie mijn huurwoningen (woningbouw vond het goed).
Ik heb het toen zelf gedaan, deurtjes eraf, beslag eraf, goed schuren, grondverf en met een lakroller minimaal 2 lagen erop. Het is bij mij elke keer erg goed gelukt. Ik denk wel dat het mooier wordt als je het laat spuiten. Dan is het altijd helemaal egaal en komen er zeker geen pluisjes of haartjes in de verf terecht. Dat heb je toch sneller als je het zelf doet.
Het blad zou ik niet laten spuiten, denk dat die verf er heel snel af gaat. Ik heb er zelf altijd een nieuw blad op gelegd, voor een paar tientjes een mooi blad gekocht bij de bouwmarkt. Heb je tegels op de achterwand? Dat vind ik nooit zo mooi als daar overheen geverfd wordt.

Trouwens je hebt een spelfoutje in de titel staan ;)
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 25 Mei 2016 18:08

Re: Keukenkastjes (over laten) spuiten/verfen

Dank je wel voor je antwoord. Het zal dan idd gespoten gaan worden. Hoorde al iets van primers etc wat er op moet omdat het nu gefineerd is.
De achterwand en werkblad zijn van......shit...triplex dacht ik? Ow wat erg, ik weet het niet meer. Hahaha. Omdat er brandschade aan zit worden deze vervangen. Tegels vinden we zelf afschuwelijk dus het word wel weer een achterwand + werkblad. Alles komt trouwens van de keukenboer omdat de aannemer daar connecties heeft. Hebben al voor onderzoek gedaan en kunnen dit weekend alles bestellen wat nodig is.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 25 Mei 2016 18:08

Re: Keukenkastjes (over laten) spuiten/verfen

Ik zie het spelfoutje niet zo snel trouwens :P
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 25 Mei 2016 20:41

Re: Keukenkastjes (over laten) spuiten/verfen

Verven ;)

Verder heb ik geen tips. Nog nooit gedaan
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 26 Mei 2016 07:28

Re: Keukenkastjes (over laten) spuiten/verfen

Mijn zusje heeft dat laten doen, zelfs het koffiezet apparaat is meegespoten haha. Wel heel mooi geworden, dat effect bereik je zelf echt niet met een verfroller.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 27 Mei 2016 19:30

Re: Keukenkastjes (over laten) spuiten/verfen

Leaf schreef:Mijn zusje heeft dat laten doen, zelfs het koffiezet apparaat is meegespoten haha. Wel heel mooi geworden, dat effect bereik je zelf echt niet met een verfroller.


Zijn er toevallig voor en na foto's Leaf? Mag ook via PB bijv.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 27 Mei 2016 19:33

Re: Keukenkastjes (over laten) spuiten/verfen

fashionmommy schreef:
Leaf schreef:Mijn zusje heeft dat laten doen, zelfs het koffiezet apparaat is meegespoten haha. Wel heel mooi geworden, dat effect bereik je zelf echt niet met een verfroller.


Zijn er toevallig voor en na foto's Leaf? Mag ook via PB bijv.


Ik weet niet of er voor foto's bestaan, maar ze is morgen jarig en ik ben er morgen, zal wel wat foto's voor je maken.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 27 Mei 2016 19:44

Re: Keukenkastjes (over laten) spuiten/verfen

Leaf schreef:
fashionmommy schreef:
Leaf schreef:Mijn zusje heeft dat laten doen, zelfs het koffiezet apparaat is meegespoten haha. Wel heel mooi geworden, dat effect bereik je zelf echt niet met een verfroller.


Zijn er toevallig voor en na foto's Leaf? Mag ook via PB bijv.


Ik weet niet of er voor foto's bestaan, maar ze is morgen jarig en ik ben er morgen, zal wel wat foto's voor je maken.



Lief! Dank je wel :-)
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 27 Mei 2016 20:13

Re: Keukenkastjes (over laten) spuiten/verfen

Ik ben ook wel benieuwd. Overwegen dit misschien ook in ons nieuwe huis. Weet iemand toevallig wat de kosten ongeveer zijn?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers