Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verkeerde ontvanger

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6122

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 07 Okt 2013 10:30

Verkeerde ontvanger

Haha, ik kreeg net een heel persoonlijk Whatsappje van mijn vriend. De inhoud was heel lief maar eigenlijk wel echt alleen bedoeld voor ons. :wink: Stuurt ie het naar de Whatsappgroep waar mijn halve familie aan deelneemt. :D Gelukkig staan er geen hele pikante details in verder, maar ik kreeg het er wel behoorlijk warm van.

Mijn zusje heeft ook een keer een heel erotisch getint sms-je naar iemand van haar werk gestuurd. :nopompom:

Herkenbaar?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Okt 2013 10:33

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb ook wel eens het verkeerde gestuurd naar iemand en de inhoud viel nog wel mee. Maar het vroeg wel wat uitleg.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem 48

Bericht 07 Okt 2013 10:34

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb ooit een date een berichtje gestuurd dat naar mijn trainster moest. Viel ook niet zo lekker. Was gelijk einde date, op het moment zelf niet zo handig nu kan ik er om lachen.

Op het moment let ik extra goed op of ik de berichtjes die voor mijn vriend bedoeld zijn ook echt naar hem gaan. Mijn broertje en vriend hebben namelijk dezelfde naam, dus de kans op fouten is een heel stuk groter.
<<

Anoniem17

Bericht 07 Okt 2013 10:35

Re: Verkeerde ontvanger

Ik had een x ruzie met mijn vriend (nu ex), en had een klaagsmsje over hem getypt naar een vriendin.. Dacht ik. Maar dat had ik dus gewoon naar hem gestuurd. Lekker stom, haha!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 07 Okt 2013 10:39

Re: Verkeerde ontvanger

Oeps, gelukkig viel het mee. Ik heb het gelukkig nog niet gehad, (ik klop het af)
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6122

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 07 Okt 2013 10:42

Re: Verkeerde ontvanger

Haha wat erg allemaal.

Het was ook helemaal geen kort berichtje maar meer een hele liefdesverklaring. Hij is vooral heel blij dat hij het niet naar zijn vriendengroep heeft verstuurd. Hij moet natuurlijk z'n stoere reputatie hoog houden. :D
<<

Anoniem12

Bericht 07 Okt 2013 10:43

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb op m`n werk 1x een enorme fout gemaakt.

Technische contactformulieren stuur ik door aan een collega met wat info erbij. Deze man had echt al 1934619541x gemaild en snapte er geen hol van, dus ik stuurde de e-mail door naar m`n collega met erboven 'die vent weer'.

Ik stuurde het alleen niet naar m`n collega. :pale:
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 07 Okt 2013 10:46

Re: Verkeerde ontvanger

Naar mijn papa: Ik wil je neuken. :laughcry: Was natuurlijk voor mijn vriendje bedoeld.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 07 Okt 2013 10:50

Re: Verkeerde ontvanger

O Rush, ik zou door de grond gaan....
En Slakje da's ook pijnlijk!

Ik was een keer aan het daten met 2 jongens tegelijk (keep your options open zeg ik altijd maar).
En je raadt het al, stuur ik een sms bedoeld voor de ene date naar de andere..
Dat was ook meteen het moment dat ik van 2 naar 1 date ging.. Lekker overzichtelijk. :laughcry:
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Okt 2013 10:50

Re: Verkeerde ontvanger

Heb het zelf ook een keer gehad.

Mijn vriend zit sinds kort in meerdere whatsapp groepen. En stuur daardoor heel vaak iets naar de verkeerde.
Gelukkig geen "erge" dingen.
2014 2016
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 07 Okt 2013 10:50

Re: Verkeerde ontvanger

Haha Slakje! :lol:

We hebben veel te veel groepsapps voor verschillende groepjes en ik typ regelmatig iets in een verkeerde groep, wat iemand dan eigenlijk niet hoort te lezen. Gelukkig kan ik me er altijd goed uitlullen :thumbup:
<<

Anoniem12

Bericht 07 Okt 2013 10:52

Re: Verkeerde ontvanger

Ragazza schreef:O Rush, ik zou door de grond gaan....

Ik kreeg iets terug in de trend dat ik hem wel gewoon meneer mocht noemen. Ik schaamde me dood. Gelukkig mail ik niet onder m`n eigen naam. :thumbup:

Sindsdien stuur ik mails altijd door met 'Meneer dit en dat blabla'.
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 07 Okt 2013 10:59

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb wel eens gehad dat ik naar een goede vriend wilde sturen dat ik dacht dat mijn (ex nu dus) t wilde uitmaken, maar ik stuurde t naar mijn ex zelf toe...
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 07 Okt 2013 11:04

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb wel eens een blote billen foto ontvangen van een vriendin.. was bedoelt voor haar vriend haha.
Make happy memories
<<

Anoniem19

Bericht 07 Okt 2013 11:09

Re: Verkeerde ontvanger

Volgens mij heb ik dit vaker verteld maar ik wilde een vriendin een sms sturen over de stomme nieuwe vriendin van een jongen (zij had hem voor mijn neus weggekaapt vond ik) waarin ik haar heel wat lelijke woorden heb genoemd en toen stuurde ik dat aan hem. Vond ie niet leuk. Later kreeg ze trouwens een SOA van hem, wat de hele school wist, was ik even blij dat zij hem eerst kreeg :laughcry:

Ik heb ook mijn broertje wel eens een sms gestuurd die voor mijn vriend bedoeld was. Er stond geen schokkende informatie in maar wel de (ontzettend kinderachtige en niet mannelijke) koosnaam van mijn vriend en nu noemt mijn broertje hem altijd zo hahaha.
Laatst gewijzigd door Anoniem19 op 07 Okt 2013 11:11, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem19

Bericht 07 Okt 2013 11:09

Re: Verkeerde ontvanger

Valerie schreef:Ik heb wel eens een blote billen foto ontvangen van een vriendin.. was bedoelt voor haar vriend haha.


:lol:
<<

Anoniem253

Bericht 07 Okt 2013 11:17

Re: Verkeerde ontvanger

Aah Slakje wat erg haha!
<<

Anoniem193

Bericht 07 Okt 2013 11:24

Re: Verkeerde ontvanger

Heb het wel eens gehad dat ik iets pikants naar mijn vader stuurde, gelukkig kon ik net op tijd zijn telefoon onderscheppen om het sms bericht weg te halen. Zaten met de hele familie op verjaardag en stuurde wat ik met mijn man van plan was zodra we thuis zouden zijn.
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Okt 2013 11:26

Re: Verkeerde ontvanger

Haha, Valerie!

Niks genants ofzo, maar gisteren was mijn vader verontwaardigd dat ik niet op zijn appje antwoordde en wel op die van m'n moeder. Bleek 'ie het naar mijn broer gestuurd te hebben.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 07 Okt 2013 11:57

Re: Verkeerde ontvanger

Het is mij eigenlijk nog nooit overkomen, gelukkig!
<<

Anoniem185

Bericht 07 Okt 2013 12:13

Re: Verkeerde ontvanger

Het is mij nog nooit gebeurt, maar ik heb er wel een keer eentje ontvangen. Van de jongen waar ik een beetje mee rommelde, maar die een vriendin had. Ik kreeg het berichtje wat eigenlijk voor zijn vriendin was bedoeld. Stond niet echt iets boeiends in, alleen dat hij er aan kwam en dat hij hoopte dat ze al beter was. Kon er wel om lachen en heb gelijk terug gestuurd dat het geen probleem was dat ik iets voor haar ontving, maar dat hij beter uit moest kijken omdat hij de fout ook andersom had kunnen maken.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 07 Okt 2013 12:23

Re: Verkeerde ontvanger

Het is mij zelf nog nooit overkomen. Maar ik heb weleens van een gemeenschappelijke vriend van mij en mijn man een app gekregen: Kom je vannacht bij me "slapen" ;-)

Ik was dus niet de persoon waar de app voor bedoeld was, maar niemand wist dat hij met mijn naamgenote rommelde dus wij vonden het wel grappig, hij schaamde zich de volgende dag toe hij weer nuchter was haha, mijn man heeft hem er wel even mee geplaagd.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 07 Okt 2013 12:27

Re: Verkeerde ontvanger

Oh, wat genant allemaal (maar ook wel weer grappig). Het is mij zelf nooit overkomen maar ik heb weleens een smsje van een collega gekregen wat voor haar vriend was bedoeld. Maar daar stond niet echt iets pikants in.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 07 Okt 2013 12:34

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb wel eens een appje gekregen van mijn zwager dat hij zin in me had. :laughcry:
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 07 Okt 2013 13:12

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb in het verleden wel eens een smsje gestuurd met daarin een soort roddel over vriendin 1 wat bedoeld was voor vriendin 2. Maar stuurde het per ongeluk naar vriendin 1 haha. Gelukkig was het niet heel erg.

Ik heb ook wel eens een mailtje met een hele rare afwijzing van een sollicitatie gehad. Die wilde ik doorsturen naar mijn vriend met mijn ongezouten commentaar. Alleen werd het een reply :silent:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers