Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verkeerde ontvanger

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 08 Okt 2013 07:46

Re: Verkeerde ontvanger

Ooh wat heerlijk dit!!

Ik heb het eens gehad met een mail op mn werk.
We kregen een mail van een collega die ik niet zo mocht dus ik stuurde die door met een complete klaagzang er boven incl allerlei benamingen die ik voor hem had en verschillende verwijzingen naar zijn mail.
Helaas ging de mail niet naar mijn leuke collega maar duwde ik op 'reply'.

Heb er een mail achteraan gestuurd dat hij ws wel begreep dat die mail niet voor hem bedoelt was :angel:
30-04-2017
<<

Anoniem58

Bericht 08 Okt 2013 09:55

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb eens een screenshot gemaakt van een gesprekje met mijn vorige "date". En dat wilde ik naar mijn vriendin sturen met vraag wat ik daar in hemelsnaam op moest antwoorden... Je kunt wel raden waar die app heen ging :(
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 08 Okt 2013 10:07

Re: Verkeerde ontvanger

Gelukkig nog niet gehad, maar at zijn de verhalen hier grappig!

Wel heeft ooit een scharrel een berichtje wat voor mij bedoelt was, in de groepsapp met vrienden gezet. Gelukkig stond mijn naam er niet bij. Er is nog weken over geroddeld en gegist naar wie hij dat eigenlijk prive had moeten sturen :popcorn:
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 08 Okt 2013 10:43

Re: Verkeerde ontvanger

Toen ik 16 was. Had ik verkering met een jongen. Alleen ik vond hem niet leuk en ik was gekoppeld. Ik had met vriendinnen een hele rare bijnaam voor hem en zo stond hij ook in mijn telefoon. Toen heb ik het op de 1 of andere manier voor elkaar gekregen om zijn telefoonnummer en dus ook zijn naam waaronder die in mijn telefoon stond naar hem te sturen. Ik kreeg een smsje terug wat de bedoeling daarvan was. Oops.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 08 Okt 2013 13:24

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb wel eens een smsje gestuurd naar de broer van mijn scharrel. Die broer was een vriend van me, en hij wist dat van "ons" af. Kreeg ik terug: 'Ik zal je sms wel even doorsturen'. Nog vaak om gelachen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 08 Okt 2013 13:53

Re: Verkeerde ontvanger

Zojuist had ik er ook eentje ...
Ik was voor het forum (in een verkeerd invulveld) mijn sinterklaas verlanglijstje aan het bijwerken en drukte per ongeluk op versturen. Nu weet iedereen meteen wat mijn wensen zijn hahaha.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 08 Okt 2013 14:48

Re: Verkeerde ontvanger

Hahaha wat een leuke verhalen allemaal!!

Heb het zelf helaas ook al meerdere keren gehad. Ik was uitgeweest en 's ochtends was ik aan het smsen met een vriendin over de jongen met wie ik gezoend had, dit stuurde ik uiteraard naar de jongen waar ik op dat moment mee aan het daten was.. Terwijl ik op verzenden drukte had ik het al door, uiteraard geprobeerd te annuleren en toen dat niet lukte heb ik mijn telefoon tegen de kast aangesmeten :laughcry:
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Okt 2013 18:09

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb weleens een erotisch getint smsje naar mijn vader gestuurd. Gelukkig had ik zijn telefoon eerder dan hij :nerd:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem40

Bericht 09 Okt 2013 00:48

Re: Verkeerde ontvanger

Ik zat in een projectgroepje op school en ik had ons verslag afgemaakt. Ik stuurde toen het verslag naar de rest van mijn groepje, met een opmerking als: We worden vast weer de beste van de klas want die zijn allemaal sukkels. We gaan voor een 8!
Het was een grapje, maar ik stuurde het naar de hele klas.
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 133

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:39

Bericht 09 Okt 2013 11:33

Re: Verkeerde ontvanger

Whoop! schreef:Ik zat in een projectgroepje op school en ik had ons verslag afgemaakt. Ik stuurde toen het verslag naar de rest van mijn groepje, met een opmerking als: We worden vast weer de beste van de klas want die zijn allemaal sukkels. We gaan voor een 8!
Het was een grapje, maar ik stuurde het naar de hele klas.


WhoopS!
<<

Anoniem97

Bericht 09 Okt 2013 11:38

Re: Verkeerde ontvanger

Haha oh slakje die van jou is wel t ergst, haha.

Ik heb een keertje toen bij mijn eerste vriendje een berichtje wat voor mijn vriendin bestemd was naar mijn vriendje gestuurd, iets in de trant dat ik nog niet toe was aan sex enzo.. :thumbdown:
<<

Anoniem4

Bericht 09 Okt 2013 15:16

Re: Verkeerde ontvanger

Ik had ooit een date met een jongen. Was drie keer niks, dus dat sms'te ik naar een vriendin. Dat was tenminste de bedoeling... ik stuurde het aan mijn date. Wist hij in elk geval meteen waar hij aan toe was.
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 09 Okt 2013 18:30

Re: Verkeerde ontvanger

Geweldig!

Ik heb het zelf ook vaker gehad, maar meestal geen schokkende dingen. Hoewel ik laatst wel midden in de nacht na een feestje per ongeluk een klasgenoot die ik amper ken (met dezelfde naam als m'n mannelijke huisgenoot) had gesmst of hij ook aan het clubben was, en dat hij echt moest komen naar club bladiebla en nog vanalles. Waarop hij antwoorde dat hij al lag te slapen maar dat hij de volgende avond wel interesse had! Kwam daar trouwens pas achter toen ik mijn huisgenoot later tegenkwam en hem vroeg waarom hij zei dat hij al sliep haha. Hoop maar dat het niet al te bootycall achtig overkwam op m'n klasgenoot :P

Ohja en een scharrel appte eens een berichtje naar mij die voor een ander meisje bedoeld was, vond ik niet zo heel erg want we waren niet exclusief. Vond het wel minder dat hij hetzelfde 'koosnaampje' voor ons beide gebruikte :nopompom: haha, dit is wel al een hele tijd geleden trouwens.
<<

Nyx

Bericht 09 Okt 2013 20:57

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb dat eigenlijk nooit. Ik let erg goed op naar wie ik wat stuur. Wel heb ik wat vaker dan één keer een bericht expres verstuurd om te kijken waar het naartoe zou gaan.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 09 Okt 2013 20:59

Re: Verkeerde ontvanger

Daarom roddel ik nóóít over de mail over klanten. Je weet maar nooit!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 09 Okt 2013 21:06

Re: Verkeerde ontvanger

Ik blíjf lachen om jouw avatar Henque! :lol:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers