Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verkeerde ontvanger

<<

Anoniem 53

Bericht 07 Okt 2013 13:26

Re: Verkeerde ontvanger

Ooh Slakje, die van jou is toch wel het 'ergst', haha. Zou me rot schamen!

Ik heb het eigenlijk geregeld dat ik iets naar de verkeerde stuur. Soms zit ik met zoveel mensen tegelijk te appen en dan ook nog wat groepen erbij dat het wel eens fout gaat, gelukkig nog nooit iets echt gênants.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Okt 2013 13:33

Re: Verkeerde ontvanger

Ooooh Slakje, wat erg! Dat was vast heel ongemakkelijk toen je je vader de eerste keer weer zag of niet?

Ik heb mijn vader een paar jaar geleden een berichtje gestuurd dat ik graag wilde wachten tot hij thuis was maar dat ik te moe was. Ik ging lekker in bed liggen en probeerde wel wakker te blijven. Dit moest eigenlijk naar mijn man ;) Ik heb het gelukkig vrij oppervlakkig gehouden omdat mijn man in vergadering zat. Daar was ik wel heel blij mee!
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 07 Okt 2013 14:11

Re: Verkeerde ontvanger

Wel is gebeurd maar niet echt iets boeiends, zowel ontvangen als verstuurd.

Lijkt mij wel grappig een berichtje te krijgen die niet voor mij bedoeld is :P oh ja schiet mij te binnen kreeg er laatst wel 1 binnen die was duidelijk niet voor mij bedoeld, heb die gozer keihard uitgelachen..

Ben ook wel is bang dat het een keer mis gaat met versturen (daarom doe ik sowieso niet aan groep apps)
<<

Anoniem29

Bericht 07 Okt 2013 14:23

Re: Verkeerde ontvanger

Haha gelukkig niets liefdevols of sexueels!

Ik heb wel eens tijdens stage, naar mijn stagebegeleidster gestuurd 'Eten we frietjes vanavond?'. Toen appte ze terug 'Nee'.

Hahahaha. Ik naar boven gelopen (daar zat ze) en gezegt. He jammer! Ik had mezelf er zo op verheugd. -- Euh die was trouwens naar mijn vriend bedoelt :P Appen onder werktijd.
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 07 Okt 2013 14:51

Re: Verkeerde ontvanger

Haha hier kan ik echt om lachen!

Ik heb wel eens een smsje van een 'vriendin' ontvangen met een hoop geroddel over mijzelf :(.. Oeps..
2014 2016
<<

Anoniem10

Bericht 07 Okt 2013 16:08

Re: Verkeerde ontvanger

Elvie, dat is wel pijnlijk zeg! Hoe heb je daarop gereageerd?

Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt, vind het wel erg leuk om van jullie te lezen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Okt 2013 16:13

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb 1 keer gehad dat ik met een vriendin aan het appen was over seks en met een whats app groep vol mannen over andere dingen. Heb toen ook per ongeluk een bericht in de verkeerde app gezet. Ik kom mij daar ook niet onderuit praten.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem 49

Bericht 07 Okt 2013 16:19

Re: Verkeerde ontvanger

PC heeft toch ook een keer zo'n actie gehad?
<<

Anoniem185

Bericht 07 Okt 2013 16:27

Re: Verkeerde ontvanger

Ik zit me net te bedenken dat ik het ooit wel eens expres heb gedaan om iemand een hak te zetten. Volgens mij mijn ex. Maar ik kan me niet meer goed herinneren wat daar nou in stond.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 07 Okt 2013 17:13

Re: Verkeerde ontvanger

Mijn man een tijd geleden naar m'n moeder, niet heel pikant maar had toch liever niet gehad dat ze al die info had ontvangen :nopompom:
2014 2016 2019
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 07 Okt 2013 19:19

Re: Verkeerde ontvanger

Sorella schreef:Elvie, dat is wel pijnlijk zeg! Hoe heb je daarop gereageerd?


Het was inderdaad vrij ongemakkelijk, maar ik was niet verbaasd. Ik heb het in eerste instantie genegeerd maar ik ontving een heleboel smsjes waarmee ze zich probeerde te redden maar ze lulde zichzelf juist helemaal klem. Ach ja, was dat ook gelijk weer duidelijk ;).
2014 2016
<<

Anoniem144

Bericht 07 Okt 2013 19:19

Re: Verkeerde ontvanger

Mijn man en ik hadden een keer s' nachts in bed ruzie / woorden. Hij ging toen op de bank liggen beneden. Ik stuurde naar hem dat hij vooral zo kinderachtig moest doen , door op de bank te gaan slapen, en hij wat mij betreft in de stront kon zakken.
Ik stuurde het alleen per ongeluk naar onze vriendengroep whatsapp i.p.v. naar hem. De volgende ochtend was dus iedereen er van op de hoogte dat we woorden hadden gehad en hij op de bank had geslapen haha.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 07 Okt 2013 19:43

Re: Verkeerde ontvanger

Ohh..Slakje, die is wel heel gênant. En Elvie, dan weet je wel weer meteen waar je aan toe bent..lekker lullig.

Ik heb wel eens een sms gestuurd aan mijn vriend die toen niet voor hem was. Het ging even niet zo lekker en daarover stuurde ik een sms naar een vriend van mij. Die ging dus naar mijn vriend..
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem 52

Bericht 07 Okt 2013 19:46

Re: Verkeerde ontvanger

Klopt, PC heeft ook 's haar vader ge-sms't terwijl die naar haar man moest!

Ik heb zelf niets gênants aan anderen gestuurd, ik heb wel 's spijt gehad toen ik de telefoon van m'n beste vriendin opnam... Wij klinken aan de telefoon redelijk 't zelfde (Schijnbaar, horen we wel vaker) maar haar vriend belde en ik nam op, omdat vriendin aan het koken was. Ik nam op met 'Herrooow', met 't idee dat-ie dan wel zou horen en weten dat ik 't ben, aangezien we elkaar wekelijks zien en elkaar vaker zo begroeten.

Hij zei, "Hoi, wat moet ik nog meenemen?" Dus ik reageerde, "Oh melk is op, da's wel handig." (Nog steeds denkend dat-ie mij wel herkende)

"Ohh okay en condooms hè? Omdat je 't vannacht niet zo geslaagd vond met WCpapier enzo?"

We hebben elkaar paar weken niet normaal aan kunnen kijken.
<<

Anoniem27

Bericht 07 Okt 2013 19:48

Re: Verkeerde ontvanger

Bazinga schreef:Klopt, PC heeft ook 's haar vader ge-sms't terwijl die naar haar man moest!

Ik heb zelf niets gênants aan anderen gestuurd, ik heb wel 's spijt gehad toen ik de telefoon van m'n beste vriendin opnam... Wij klinken aan de telefoon redelijk 't zelfde (Schijnbaar, horen we wel vaker) maar haar vriend belde en ik nam op, omdat vriendin aan het koken was. Ik nam op met 'Herrooow', met 't idee dat-ie dan wel zou horen en weten dat ik 't ben, aangezien we elkaar wekelijks zien en elkaar vaker zo begroeten.

Hij zei, "Hoi, wat moet ik nog meenemen?" Dus ik reageerde, "Oh melk is op, da's wel handig." (Nog steeds denkend dat-ie mij wel herkende)

"Ohh okay en condooms hè? Omdat je 't vannacht niet zo geslaagd vond met WCpapier enzo?"

We hebben elkaar paar weken niet normaal aan kunnen kijken.


Hahaha doet me denken aan die twee meiden op 538 dat ze flink geramd was
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 07 Okt 2013 19:54

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb ooit eens een sms ontvangen van mijn vader voor mijn stiefmoeder, had ik liever niet gelezen.
Heb dat toendertijd bij actie ingestuurd bij 538 'meest genante sms' ofzo en toen een telefoon mee gewonnen :popcorn:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem57

Bericht 07 Okt 2013 20:07

Re: Verkeerde ontvanger

Sam schreef:Ik heb ooit eens een sms ontvangen van mijn vader voor mijn stiefmoeder, had ik liever niet gelezen.
Heb dat toendertijd bij actie ingestuurd bij 538 'meest genante sms' ofzo en toen een telefoon mee gewonnen :popcorn:


Waarop je nog meer gênante sms'jes kon ontvangen :thumbup:
<<

Anoniem7

Bericht 07 Okt 2013 20:25

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb ooit eens een oud-forummer van hier de liefde verklaard :lol:
<<

Anoniem 53

Bericht 07 Okt 2013 20:43

Re: Verkeerde ontvanger

Bazinga, die is ook wel genant inderdaad haha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Okt 2013 20:44

Re: Verkeerde ontvanger

Hahaha wat een pijnlijk topic, dit. Ik heb ook ooit eens een lullige sms over een scharrel van me aan de betreffende scharrel gestuurd :shock: Was voor een vriendin bedoeld, maar ik stuur het zo naar hem en op het moment dat ik op 'verzenden' drukte en zijn naam zag staan, kreeg ik het wárm joh, ik kon wel door de grond zakken!! Ik als een gek die telefoon uitzetten in de hoop dat de sms dan niet werd verzonden, maar helaas, toen ik m weer aanzette, had ik al een reactie van hem. Vrij verontwaardigd. Heb me er nog redelijk uit weten te lullen uiteindelijk, ik gooide het maar op 'vrouwenpraat' ofzo.
❤ 7 juni 2018
<<

Reva

Bericht 07 Okt 2013 21:23

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb het ontzettend vaak op whatsapp.

En een keer met een bieder van marktplaats. Dat wijf had al tig keer vragen gestuurd en toen deed ze een belachelijk bod. Dus ik wilde de mail doorsturen naar mijn zus en zette er als klaagzang boven dat ik het nog liever in mn reet duwde ipv aan een wijf met slechte spelling verkocht tegen een belachelijke prijs.
Alleen ik had blijkbaar op antwoorden ipv doorsturen gedrukt :laughcry:
<<

Chocoholic

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 290

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Bericht 07 Okt 2013 21:49

Re: Verkeerde ontvanger

Ik heb zelf nog nooit zoiets meegemaakt gelukkig, maar wat heerlijk om het van jullie allemaal te horen! :lol: GIMME MO! :cheering:
Look past the end
It's a dream, as it's always been
All life lives on if we've ever loved it
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 07 Okt 2013 22:29

Re: Verkeerde ontvanger

Whaha Reva, dan ben je er wel mooi meteen van af!
<<

Anoniem10

Bericht 07 Okt 2013 22:36

Re: Verkeerde ontvanger

Elvie schreef:
Sorella schreef:Elvie, dat is wel pijnlijk zeg! Hoe heb je daarop gereageerd?


Het was inderdaad vrij ongemakkelijk, maar ik was niet verbaasd. Ik heb het in eerste instantie genegeerd maar ik ontving een heleboel smsjes waarmee ze zich probeerde te redden maar ze lulde zichzelf juist helemaal klem. Ach ja, was dat ook gelijk weer duidelijk ;).


Je wist in ieder geval waar je aan toe was. In plaats van dat ze dat gewoon tegen jou gezegd had i.p.v. zo te roddelen :thumbdown:
<<

Anoniem280

Bericht 07 Okt 2013 23:35

Re: Verkeerde ontvanger

Ik zou laatst iets over eten naar mijn vriend sturen, stuurde ik het naar mijn vader, die zei lekker, maar daar kom ik niet voor naar Nederland terug, hij zat in Spanje.

Mijn vader zou laatst een bericht naar zijn collega sturen met de vraag of ze al in bed lag, zo nee zou hij haar nog even bellen, hij stuurde het alleen niet naar zijn collega, maar naar de buurvrouw.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers