Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zelfbruiner

<<

Anoniem174

Bericht 24 Mei 2016 08:42

Zelfbruiner

Iemand hier tips voor een goede zelfbruiner?
Ik heb dat echt nog nooit gebruikt, maar zaterdag hebben we een familiefotoshoot en ik wil graag een leuk jurkje aan zonder panty. Mijn benen zijn echt melkflessen, dus dat ziet er niet uit :eyes: .
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 24 Mei 2016 08:46

Re: Zelfbruiner

Ik gebruik dan van Dove de bodylotion met beetje zelfbruiner erin. Dan kan je doseren per dag en ben je niet ineens een oranje stok. Dan kan je ook per dag zien waar je hebt gesmeerd enzo.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 24 Mei 2016 08:47

Re: Zelfbruiner

Oh ik ga ook even meelezen, do tell!

Die van dove heb ik echt tien jaar geleden ofzo wel eens gebruikt maar zag toen niet echt effect. Is dat beter geworden?
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mei 2016 08:50

Re: Zelfbruiner

Ik gebruik die van Dove ook. Werkt prima voor net dat 'beetje bruin' effect.

Alleen moet je niet te hard boenen met afdrogen na het douchen, want dan krijg je vlekken. Maar dat is misschien met gewone zelfbruiner ook wel zo. Geen ervaring mee.
<<

Anoniem174

Bericht 24 Mei 2016 08:56

Re: Zelfbruiner

Moet je met die bodylotion ook nog scrubben enzo vooraf?
Op zich vind ik het wel fijn dat je dat per dag kunt doen en dat je dus kunt stoppen als je de kleur goed vindt.
Wil niet ineens een oranje wortel ofzo :palm: .
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 24 Mei 2016 09:22

Re: Zelfbruiner

Ik heb de bodylotion van Dove ook gebruikt, maar ik werd er toch oranje van.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 24 Mei 2016 09:34

Re: Zelfbruiner

En een spray tan dan?
Heb het zelf nooit geprobeerd maar zag het gisteren op tv.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem174

Bericht 24 Mei 2016 09:39

Re: Zelfbruiner

September schreef:En een spray tan dan?
Heb het zelf nooit geprobeerd maar zag het gisteren op tv.


Volgens mij is dat best prijzig en ik heb ook geen tijd komende dagen om dat nog te laten doen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 24 Mei 2016 09:48

Re: Zelfbruiner

Ja klopt. Is best prijzig. Ik vind het wel meevallen met dat oranje. Ik heb de lichtste kleur altijd en smeer me na het douchen dan ermee in. Maar ook echt wel een dun laagje en bouw het dan iedere dag op.

Volgens mij is bruin uit een potje hoe dan ook altijd iets oranje van kleur op je huid. Maar ik ga altijd meer voor het effect dat dat hele bleke eraf is. En niet alsof ik net terug ben van een maand Curacao.
Laatst gewijzigd door Caro op 24 Mei 2016 09:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem213

Bericht 24 Mei 2016 09:50

Re: Zelfbruiner

Caro schreef: Maar ik ga altijd meer voor het effect dat dat hele bleke eraf is. En niet alsof ik net terug ben van een maand Curacao.

Bij mij is dat op zich hetzelfde effect :laughcry:.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 24 Mei 2016 09:52

Re: Zelfbruiner

Ja, er zijn weinig mensen die nog minder snel bruin worden dan ik. Maar jij hebt die eer wel!
<<

anoniem213

Bericht 24 Mei 2016 09:54

Re: Zelfbruiner

Bedankt voor deze twijfelachtige eer!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 24 Mei 2016 10:24

Re: Zelfbruiner

Ik ging het smeren nadat ik terug was van vakantie om het kleurtje te behouden. Mijn onderarmen en handen werden best oranje. Uiteindelijk de rest vond ik ook oranje worden. Smeerde het heel dun na het douchen. Misschien ook wel omdat mijn huid bleek is van zichzelf.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 24 Mei 2016 10:34

Re: Zelfbruiner

Ja maar dat is toch logisch? Je kan niet een bruin kleurtje behouden door met zelfbruiner te smeren :smile:
<<

Anoniem174

Bericht 24 Mei 2016 10:36

Re: Zelfbruiner

Ik denk dat ik die van Dove maar ga proberen, kan nog 4 a 5 keer smeren voor zaterdagmiddag, dan moet het hele bleke er wel af zijn hoop ik. Zo niet koop ik wel een matte panty in een tintje donkerder dan de huid van mijn benen.

Moet je ook je handen was na het smeren Caro?
En eerst scrubben?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 24 Mei 2016 10:49

Re: Zelfbruiner

Ja! Dat doe ik wel, volgens mij heb ik dat een paar keer niet gedaan en dat zag je wel beetje aan je vingers. Scrubben doe ik altijd al wel maar je kan voor de zekerheid best een keertje scrubben toch?
<<

anoniem203

Bericht 24 Mei 2016 12:04

Re: Zelfbruiner

Wel uitkijken als je een wit hoeslaken op je bed hebt en je je s'avonds hebt ingesmeerd met die Dove. :smile: Ik heb dit jaren terug een keer geprobeerd en ik kreeg het niet meer uit mijn hoeslaken. Ik gebruik deze voor mijn benen. Daar wordt je binnen 2-3 dagen echt mooi bruin van.

Afbeelding
<<

Anoniem174

Bericht 24 Mei 2016 12:17

Re: Zelfbruiner

Bedankt voor je reactie Ava.

Ik heb net de Dove gehaald, ga hem vanavond voor het eerst smeren.
Heb gelukkig grijze en zwarte hoeslakens haha.
<<

Anoniem281

Bericht 24 Mei 2016 12:48

Re: Zelfbruiner

Oh ik wil 't ook proberen maar ben altijd zo bang dat ik niet goed smeer en je dan op m'n kuiten van die vinger-strepen ziet :')
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 27 Mei 2016 08:48

Re: Zelfbruiner

Afbeelding


Ik heb deze van Marc Inbane, hij is wel wat duurder, maar je doet er heel lang mee. En het is echt een geweldige spray.
Er zit ook een handschoen bij om het goed uit te smeren.
Afbeelding
<<

Anoniem184

Bericht 27 Mei 2016 09:09

Re: Zelfbruiner

Bazinga schreef:Oh ik wil 't ook proberen maar ben altijd zo bang dat ik niet goed smeer en je dan op m'n kuiten van die vinger-strepen ziet :')

Kruidvat heeft van die zelfbruiningsdoekjes, die vond ik tegen vingerstrepen ideaal. Maar helaas, ook daar werd ik oranje van.
Ik heb nu maar geaccepteerd dat ik melkflessen heb en melkflessen hou. Alleen met kort zonnebankkuurtje als boost vooraf, wil alles bij mij nog wel eens goed bruin worden in de zon. Dat doe ik dus maximaal eens per jaar. Misschien dat ik een spraytan nog eens wil proberen, maar verder durf ik bruin uit potjes en flesjes niet meer aan :)
<<

Anoniem281

Bericht 27 Mei 2016 09:11

Re: Zelfbruiner

Nou ik heb nog tot september om bruin te worden, als ik daarna nog witte benen heb, gaat er toch een zelfbruiningkuurtje tegenaan! Ik ga niet met witte poten op m'n trouwfoto...
<<

Anoniem184

Bericht 27 Mei 2016 09:13

Re: Zelfbruiner

Haha, nee, dat zou ik ook niet willen! Dan zou ik denk ik trouwens toch liever op safe gaan en voor een goede spraytan gaan. Dan weet je zeker dat het goed, en zonder vlekken en strepen dekt en niet oranje wordt.
<<

Anoniem281

Bericht 27 Mei 2016 09:20

Re: Zelfbruiner

Vriend wijst me net op het bestaan van de zonnebank bij m'n schoonouders :smile: Nu even uitzoeken hoeveel sessies je nodig hebt om bruin te worden, dan kan ik dat nog inplannen als de zomer hier weer heerlijk Nederlands blijkt te zijn.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 27 Mei 2016 09:35

Re: Zelfbruiner

Oh voor een bruiloft zou ik ook absoluut een spray tan nemen. Bij een zonnebank heb je alsnog dat je kan verbranden, zo goed is het niet voor je lijf en je moet het geduld (En de discipline) hebben om daar dan weer iedere keer onder te gaan. Nee hoor: doe mij dan zon spray tannetje.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers