Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jullie slaapkamer

<<

Elle123

Bericht 23 Mei 2016 10:00

Jullie slaapkamer

Wie wil haar slaapkamer showen? Ik zoek inspiratie. Nu heb ik een grijze muur, de rest wit, grijze gordijnen en een wit bed. Omdat ons bed nogal versleten is en te groot is voor de kamer, gaan we het bed van mijn vriend in de slaapkamer zetten. Maar dit is een boxpsring met bruine stof. Het hoofdbord moet opnieuw gestoffeerd worden (de matrassen zijn efen bruin maar het hoofdbord heeft een bloemenprint), of ik maak zelf een hoofdbord van steigerhout.
De grijze kleuren moeten dus weg. Ik wil in plaats van de grijze gordijnen nu witte in betweens hebben. We doen ze nooit dicht dus bij ons kijk je zo binnen (de rolgordijnen kunnen niet omlaag want de ramen staan altijd open). Qua kleuren wil ik 3 muren wit, en de muur waar het bed tegenaan staat groengrijs, of oudroze. Het beddengoed wit/beige met zo'n grofgebreide sprei in lichtbruin en de kussens in dezelfde kleur als de muur wordt. Ik kan alleen nog niet kiezen tussen roze en groen. Ik heb dan ook nog nachtkastjes nodig, want die zitten nu aan het bed vast.
Laat maar komen die inspiratie!
<<

Anoniem222

Bericht 23 Mei 2016 10:19

Re: Jullie slaapkamer

Ik zal vanavond even een foto maken! Heb geen recente. De muur achter ons bed is groenig, ons bed is grijs, we hebben een perzisch tapijt op de grond en de rest is eigenlijk wit. Grote witte paxkast en witte gordijnen en nachtkastjes.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Mei 2016 10:32

Re: Jullie slaapkamer

Onze slaapkamer is wit met een donkerblauwe muur.
Iets heel anders dan wat jij in gedachte hebt, maar zal een foto zoeken.

De donkerblauwe kleur is in het echt nog donkerder dan op deze foto.
Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Mei 2016 10:44

Re: Jullie slaapkamer

Mijn slaapkamer. We hebben hem vorig jaar opgeknapt

Afbeelding
Afbeelding

Onder dat tafeltje naast het bed is een kastje
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem222

Bericht 23 Mei 2016 10:58

Re: Jullie slaapkamer

Mooie kleur blauw Ooh la la!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Mei 2016 11:00

Re: Jullie slaapkamer

Harrison schreef:Mooie kleur blauw Ooh la la!


Dank je! Het is Criterium van Histor.
We hebben de muur heel lang wit gehad maar onze slaapkamer is zo vreselijk groot dat het niet gezellig te krijgen is.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Mei 2016 13:31

Re: Jullie slaapkamer

Klinkt mooi Elle! Steigerhout zou er mooi bij passen of je zou inderdaad een bruin hoofdbord kunnen doen.

Wij hebben ook een bruin met antraciet hoofdbord. En verder een hele witte kamer, witte muren, witte houten vloer, witte jaloezieën. En dan beetje taupe doorschijnende siergordijnen. Heel rustig. Vast niet wat je zoekt want er zit weinig kleur in. Maar ik vind t wel heel mooi rustig. En het licht schijnt zo mooi zacht naar binnen.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Elle123

Bericht 23 Mei 2016 13:50

Re: Jullie slaapkamer

Mooi allemaal! Marin dat vind ik juist werl erg mooi! Ik wil het graag in zachte kleuren, nu is alles zachtgrijs en wit. Maar door het bruine bed komt er dus wel iets van kleur. De kleur op de muur wil ik dan ook zacht en licht houden. Ik vind het mooi als het beddengoed effen van kleur is, en bijvoorbeeld zo'n grof gebreide sprei erop van heel dik garen en de kussens in bijpassende tint.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 23 Mei 2016 14:03

Re: Jullie slaapkamer

Wij hebben ook een vrij lichte kamer: Witte muren, wit-grijzige vloer, houten bed en wel een zwarte kast.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Mei 2016 14:12

Re: Jullie slaapkamer

Oh klinkt heel mooi met die sprei Elle!

Ik ben momenteel ook helemaal weg van ons nieuwe dekbedovertrek. Streepjes :heart:

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Anoniem222

Bericht 23 Mei 2016 20:01

Re: Jullie slaapkamer

Dat is serieus zo makkelijk nog niet om een foto van de slaapkamer te maken, haha!
Laatst gewijzigd door Anoniem222 op 24 Mei 2016 07:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 23 Mei 2016 20:09

Re: Jullie slaapkamer

Ziet er knus uit, Harrison! Maarrrrrr, word je niet gek van al die kussens op bed?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem222

Bericht 23 Mei 2016 20:22

Re: Jullie slaapkamer

Nee, haha! Ik slaap op 1 kussen en leg er 2 naast het bed 's nachts. Als ik opsta leg ik ze weer op bed. M'n vriend slaapt op 2 kussens en de ander leg ik (haha) er 's ochtends ook weer op. Zo lekker knus in al die kussens als we ontbijten in bed of film kijken in bed, heerlijk!
<<

anoniem224

Bericht 23 Mei 2016 20:37

Re: Jullie slaapkamer

Prachtig Sarah!

Harrison, jullie slaapkamer ziet er heerlijk uit, zo zou ik 'm zelf ook in kunnen richten.
<<

Anoniem222

Bericht 23 Mei 2016 20:56

Re: Jullie slaapkamer

Thanks! Ik ben ook erg blij met onze slaapkamer. Vooral het bed. Oke nee, ook de kast. Haha!
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 23 Mei 2016 21:03

Re: Jullie slaapkamer

@ harrison, je brengt me op nieuwe ideeen voor de kleur achter ons bed. wat een mooi kleur! En die lampjes (komen die toevallig van de ikea af?).

Dit is onze kamer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wij zijn nog steeds op zoek voor nieuwe nachtkastjes en lampjes. En het is de bedoeling dat boven het bed een mooie boudoir foto van mijzelf komt te hangen. En zoals jullie zien, zijn wij ook kussenfreaks :smile:
<<

anoniem224

Bericht 23 Mei 2016 21:05

Re: Jullie slaapkamer

Harrison schreef:Thanks! Ik ben ook erg blij met onze slaapkamer. Vooral het bed. Oke nee, ook de kast. Haha!

Volgens mij vind ik je lamp ook erg gaaf!

Wauw Munk, ook al zo gaaf! Heerlijk, zo'n gigantisch bed!
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 23 Mei 2016 22:01

Re: Jullie slaapkamer

...
Laatst gewijzigd door Sneeuwwitje op 25 Mei 2016 09:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 24 Mei 2016 11:14

Re: Jullie slaapkamer

In de slaapkamer heb ik voor een lichtblauwe muur gekozen±

Afbeelding

De rest gewoon wit

Afbeelding

In de woonkamer heb ik een oudroze muur. Staat erg mooi met grijze accenten. Ik kan wel een foto maken van het beeld als je dat wil=
A.K.A Slaatje

]
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 24 Mei 2016 11:21

Re: Jullie slaapkamer

Hier een voorbeeld van oud roze met grijs, maar ook met bruin tinten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
A.K.A Slaatje

]
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 24 Mei 2016 12:17

Re: Jullie slaapkamer

Wat hebben jullie leuke slaapkamers! Onze kamer is zooo lelijk dat ik heel blij ben dat ik snachts met mn ogen dicht lig en als we in bed ontbijten mn bril niet eens op zet.
Dat is een project voor later (of we gaan gewoon verhuizen, dan is het ook opgelost)
30-04-2017
<<

Elle123

Bericht 24 Mei 2016 12:24

Re: Jullie slaapkamer

Mooi Venzje! Ik ben dol op roze. Heb het in de keuken ook (mijn keuken is donkerbruin, kleurt heel mooi) en op zolder ook (daar is verder alles wit). Mijn vriend vindt roze goed, dus ik neig toch wel naar roze. Ik word er rustig van (wel zo prettig op een slaapkamer). En dan een beetje dat "vuile" oudroze. Dat het geen babykamer lijkt. Met fris wit erbij en dan het bruine bed. Denk dat dat het gaat worden.
Momenteel heb ik nog van die witte houden letters boven het bed ("love"). Die gaan er af, en ik wil er een verzwmeling lijsten met foto's en quotes hangen denk ik, Of 1 hele grote foto in zwart wit, maar dan heel licht gemaakt.
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 24 Mei 2016 14:32

Re: Jullie slaapkamer

Klinkt mooi hoor. Ik heb het ook doorgetrokken in de keuken. Al heb ik gewoon een huur huis keuken. Heb laatst zelfs een wok in oud roze gescoord :smile:
A.K.A Slaatje

]

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers