Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke sneakers zou jij kiezen?

<<

anoniem213

Bericht 23 Mei 2016 10:59

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

Die bovenste heeft ook een meer een grijzige onderkant.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2016 11:01

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

Ja idd, het nike logo en de onderrand boven de zool zijn grijs achtig.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Mei 2016 11:03

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

Ohh kijk.. van deze twee vind ik dan toch de onderste ( en waarschijnlijk die dure variant) het mooist :-D
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2016 11:28

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

Ik heb ze mezelf maar cadeau gedaan. Bijna 10 kilo afgevallen, dus heb wel een cadeautje verdiend.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Mei 2016 11:35

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

Hahahahah! Wel verdient hoor :-)
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2016 11:36

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

Meteen een goede reden om m`n kleine collectie Air Max 1 weer eens even onder het stof vandaan te trekken. Moest zelfs m`n moeder bellen (daar staat m`n collectie) om te kijken welke maat ik ook alweer had in Nike. Ik heb wel 6 of 7 paar. Maar ik ben er nu al blij mee. Nu op sneaker sokken jacht. Want die heb ik ook niet meer.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Mei 2016 11:46

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

Ik heb de fijnste gewoon bij de H&M gekocht. Laatst twee paar van Falke maar die dingen die irriteren me en zakken af. Die van de H&M blijven juist goed zitten, en jij hebt ook van die mini-voetjes toch? Want vaak zijn normale sokjes dan weer te groot, of van andere merken dat er alsnog een hoop 'sok' bij je hak hangt. En dan krijg je weer blaren enzo.

Nee, het leven is niet zo makkelijk!
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2016 11:49

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

Jaklopt, kleine 36 pootjes. De laatste keer had ik van de HEMA met badstof aan de binnenkant, die waren wel goed. Zal eens kijken of ze die nog hebben en anders maar even naar de H&M. Thanks!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Mei 2016 12:00

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

Ja ik heb ook van die mini dingen. Ik heb nu NIkes en bij de omschrijving stond 'deze schoen valt klein. Bestel dus een maat groter dan u normaal heeft'. Ze hadden alleen nog 36,5 en anders 37,5, dus eigenlijk dus 35,5 en 36,5. Dus uiteraard heb ik die 35,5 besteld, en mijn vriend was er heilig van overtuigd dat ze te klein zouden zijn. Maar ze zijn alsnog vrij ruim :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2016 12:03

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

Haha. Ik hoop ook dat deze goed passen. 35.5 bestaat wel, maar is helemaal moeilijk te krijgen. Kon nog net ergens een 36tigje scoren. Maar ik ga er vanuit dat ze niet groter geworden zijn dan 6-7 jaar terug.

Super schattig vind ik het altijd, die kleine sneakers. Ik hou van kleine voetjes!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Mei 2016 12:18

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

Ja, ik vind het stiekem ook wel leuker dan grote voeten maar dat is dus echt iets dat je niet zelf onder controle hebt :-). Dus als ik nu die 36 wil bestellen en hij is er niet meer, dan is het wel jouw schuld he ;-)!
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2016 12:19

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

Haha, ik heb bij 3 webshops nog een 36 gezien. Dus nu zijn er denk ik nog 2 :P
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Mei 2016 12:21

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

IK mag niet van mezelf. Heb deze beige gekocht, en daar moet ik het maar even mee doen :-). Ik moet nog een dure reparatie betalen aan mijn voordeur, dus ik doe maar weer verstandig!
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2016 12:23

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

Ja anders word het ook wel een heel duur geintje. Vind het ergens van de zotte dat sneakers zo duur moeten zijn. Alsof Nike niet geld zat heeft!
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 23 Mei 2016 13:03

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

Leuk Yadira! Maar heb je nou de Moira of de Essentials besteld? Of eigenlijk: worden we nu schoen-twins?!
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2016 13:09

Re: Welke sneakers zou jij kiezen?

De essentials. Die andere vind ik niet zo mooi :)
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers