Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uit eten in Eindhoven

<<

Anoniem198

Bericht 22 Mei 2016 18:40

Uit eten in Eindhoven

Wie heeft er nog restaurant tips in Eindhoven?
Wij houden wel van wat aparter eten of een leuk tapasrestaurant. ( liever geen lacubanita)
O,ja het zou het fijnst zijn als het in het centrum is.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 22 Mei 2016 19:06

Re: Uit eten in Eindhoven

Zelf ben ik afgelopen vrijdag bij Señora Rosa wezen eten, supergoed bevallen! Zit bij de brandweerkazerne.

Verder zijn mijn favorieten:
Giornale (stationsplein)
Cooks (Kerkstraat)
Mood (Keijzersgracht)
Sopranos (stationsplein)
Sophie (wilhelminaplein)
1910 (wilhelminaplein)
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:33

Bericht 22 Mei 2016 19:38

Re: Uit eten in Eindhoven

Señora Rosa idd , erg goed vind ik.

Verder vind ik Cooks en Ons altijd wel lekker, zitten in hetzelfde rijtje restaurants op de Kerkstraat. En daar tegenover zit Vintage, ook erg lekker gegeten laatst.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 22 Mei 2016 19:55

Re: Uit eten in Eindhoven

La Gitana, daar kun je ook lekker eten.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem178

Bericht 22 Mei 2016 20:08

Re: Uit eten in Eindhoven

Het Spiegelbeeld, krijg je een soort tapas, met een gerechtje of 3 heb je een maaltijd.
Vlijtig Liesje, mooi pand en onbeperkt gerechtjes bestellen voor een vaste prijs. Met 4-5 heb je genoeg. Voor duurdere dingen (kreeft enzo) moet je wel iets extra betalen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 22 Mei 2016 20:15

Re: Uit eten in Eindhoven

Spring Moon. Daar krijg je allemaal aziatische (en een beetje franse) tapas. Echter de tapas zijn wel anders en lekkerder dan bijv. bij een Chinees en dat maakt het apart en vrij apart volgens mij. De prijs valt ook nog eens goed mee. Volgens eet.nu 8,6. We zijn er al een paar keer wezen eten. Deze zit aan de Kleine Berg waar allemaal leuke tentjes zitten en aparte winkeltjes zitten. Dat is aan de andere kant de Keizersgracht (straat) van het grote winkelcentrum. Nog geen 200 meter lopen vanaf het winkelcentrum dus goed te doen.

Als je wel een beetje wil rijden is Wok Dragon City een goede optie. Een van de beste woks van NL als je het mij vraagt. Staat ook hoog bij eet.nu.
<<

Anoniem198

Bericht 22 Mei 2016 20:32

Re: Uit eten in Eindhoven

Bedankt voor de tips ik ga ze eens bekijken.

Wokrestaurants zijn aan mij niet zo besteed.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 22 Mei 2016 20:34

Re: Uit eten in Eindhoven

De Slak is trouwens ook wel goed, dat is ook een tapasrestaurant.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Anoniem176

Bericht 22 Mei 2016 21:00

Re: Uit eten in Eindhoven

-' t zusje , lekkere tapas.
- Lithos, heerlijk Grieks eten
- Het spiegelbeeld
<<

Elle123

Bericht 23 Mei 2016 10:45

Re: Uit eten in Eindhoven

Mijn favorieten:
- Mood
- Giornale
- Kyoto (sushi)
- Boon
- Jiu Nu

Vlijtig Liesje vond ik tegenvallen, niet bijzonder qua gerechtjes en de risotto was enorm zout. Maar is alweer even geleden, misschien is het beter geworden.

Bij The Prince kun je ook onbeperkt kleine gerechtjes eten, was lekker maar niet heel bijzonder (ik eet vegetarisch dus kan niet oordelen over de vlees- en visgerechten).
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 23 Mei 2016 11:22

Re: Uit eten in Eindhoven

Restaurant Boon
Maart 2014
Februari 2018
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 24 Mei 2016 15:07

Re: Uit eten in Eindhoven

Het Spiegelbeeld. Dat is een soort van tapas, maar dan met wereldgerechten en heel veel speciaalbieren. Een aanrader!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Mei 2016 16:01

Re: Uit eten in Eindhoven

Elle123 schreef:Mijn favorieten:
- Mood
- Giornale
- Kyoto (sushi)
- Boon
- Jiu Nu

Vlijtig Liesje vond ik tegenvallen, niet bijzonder qua gerechtjes en de risotto was enorm zout. Maar is alweer even geleden, misschien is het beter geworden.

Bij The Prince kun je ook onbeperkt kleine gerechtjes eten, was lekker maar niet heel bijzonder (ik eet vegetarisch dus kan niet oordelen over de vlees- en visgerechten).


Daar ben ik laatst geweest maar zou ik niet per se aanraden. Het eten was wel lekker op zich, maar inderdaad niet echt bijzonder. Een beetje simpel. Er zijn vast leukere/lekkerdere restaurants te vinden met dit concept (maar ik ben verder niet bekend in Eindhoven, dus ik kan geen concrete tips geven).
<<

Anoniem198

Bericht 24 Mei 2016 16:25

Re: Uit eten in Eindhoven

Bij het spiegelbeeld hebben ze geen menukaart. Misschien wel te zien via pc maar niet via iPad.
Cooks lijkt mij wel leuk.

Ik eet ook voornamelijk vegetarisch of vis en door mn zwangerschap ben ik ook al wat beperkt maar er zitten leuke restaurants tussen!

Laat jullie weten wat het is geworden. We gaan pas over 2 weken dus tot die tijd blijven suggesties welkom :)
<<

Anoniem161

Bericht 24 Mei 2016 19:27

Re: Uit eten in Eindhoven

Ow sopranos is erg lekker eten! Lekkere zalm en een chocolade toetje waar je U tegen zegt!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 30 Mei 2016 10:19

Re: Uit eten in Eindhoven

Sopranos is ook echt favoriet bij ons, heb nergens zo'n lekkere steaks als daar gegeten. Bavette, ribeye, lamskoteletjes, mmm, allemaal heerlijk. Als voorgerecht pak ik meestal de garnalen pill pill, of de piadina. Water loopt me nu al in de mond haha.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 30 Mei 2016 11:10

Re: Uit eten in Eindhoven

'T zusje zit nu ook in Eindhoven. Deze kan ik zeker aanbevelen.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 30 Mei 2016 12:22

Re: Uit eten in Eindhoven

Victoria schreef:Bij het spiegelbeeld hebben ze geen menukaart. Misschien wel te zien via pc maar niet via iPad.
Cooks lijkt mij wel leuk.

Ik eet ook voornamelijk vegetarisch of vis en door mn zwangerschap ben ik ook al wat beperkt maar er zitten leuke restaurants tussen!

Laat jullie weten wat het is geworden. We gaan pas over 2 weken dus tot die tijd blijven suggesties welkom :)


Ik ben eigenlijk gek dat ik het doe :smile: maar hierbij de menukaart van het Spiegelbeeld

Voorgerechten

Peppersweets
De bekende zoete, mild pittige heerlijke rode paprika’s, gevuld met verse roomkaas.
Herkomst: Zuid-Afrika.

Alioli of Tzatziki of Kruidenboter of Tapenade met Turks brood
Vers Turks brood geserveerd met naar keuze; onze huisgemaakte knoflookmayonaise Alioli of tzatziki of kruidenboter of tapenade à la Spiegelbeeld.

Olijven in knoflookolie
Griekse olijven met stukjes knoflook in een zachte olijfolie. Altijd lekker vooraf, maar na het eten serveren we ze u natuurlijk ook graag!

Grote portie Tzatziki met Turks brood.
Onze heerlijke Tzatziki maar nu een grotere portie waarvan u ook nog eventueel bij het door u samen te stellen Tapas Arrangement kunt genieten. Extra bijbestellen kan natuurlijk ook altijd!

Wij serveren desgewenst onze gerechten ook met glutenvrij brood tegen meerprijs

Vlees

Lamskoteletjes *
Vers van onze lokale Turkse slager, op Griekse wijze rosé gegrilde lamskoteletjes; daarna bestrooid met zout en vers gemalen zwarte peper, gekruid met mint. (De grootte varieert per seizoen!)
Herkomst: Griekenland.

Chili con Carne
Onze Chili con Carne is een combininatie van de originele Mexicaanse Chili en onze eigen eigenwijs lekkere toevoegingen. De heerlijke bourgondische mix van rul gebakken gehakt, bonen, paprika’s, gepelde tomaten, knoflook,
gesnipperde ui, mais en als frisse krakende toevoeging zilveruitjes. Buen provecho!
Herkomst: Mexico / Texas.

Suvlaki op Patras wijze
Spiesjes van gegrild varkensvlees, besprenkeld met vers citroensap waarna vers gemalen zwarte peper, zout en oregano dit eenvoudige gerecht tot een ware aanrader maken.
Herkomst: Griekenland.

Irish Angus Rib Eye Steak **
Onze O’Sullivan Irish Angus Rib Eye Steak (± 200 gram) heeft een verfijnde, intense smaak. Een Rib Eye steak is licht met vet doorregen, extra mals, sappig en daardoor erg smaakvol! Kort & krachtig gegrild zodat de smaken goed tot hun recht komen. Afgemaakt met zout en vers gemalen zwarte peper. Desgewenst met een heerlijke huisgemaakte peper roomsaus. Wij serveren de Angus Steak medium rare; Heeft u een andere voorkeur? Laat het ons weten!
Herkomst: Ierland en Leefcafé Het Spiegelbeeld.

Albondiga’s op z’n Spiegelbeelds
Huisgemaakte gehaktballetjes naar geheim Spiegelbeeld recept. Wat extra brood is aan te bevelen om meer te kunnen genieten van de pittige volle tomatensaus.
Herkomst: Spanje en Leefcafé Het Spiegelbeeld.

Tandoori kip
Oosters gekruide, hapklare stukjes kip. Als de kipstukjes in de pan bijna gaar zijn wordt honing toegevoegd. Als deze bijna gaat carameliseren wordt het afgeblust met een lekkere balsamico azijn. Voordat wij het naar uw tafel brengen maken we het af met lente-ui en sesamzaad.
Herkomst: India.

Sucuk worstjes met ingemaakte citroen en mint
De pittige, en al van zichzelf heerlijk gekruide sucuk worstjes worden in stukjes gesneden en kort gebakken. Daarna maken wij het af met mint en ingemaakte (gezouten) Marokkaanse citroen.
Herkomst: Turkije en Leefcafé Het Spiegelbeeld.

Spiegelbeeld’s sweet-spicy spareribs
Huisgemaakte spareribs volgens geheim recept. Vol van smaak door de heerlijke marinade, mals vlees dat ‘zo van het bot valt’ en een zoet-pittige saus maken ze onweerstaanbaar! Kijk uit: de eigen vingers niet mee opeten!
Ook mogelijk zijn: “Pittig” en “Op eigen risico”. Laat het ons maar weten!
Herkomst: U.S.A.

Gegrilde Ossehaaspuntjes *
Onze boterzachte ossehaaspuntjes worden aan spiesjes kort gegrild. Wat zout en versgemalen zwarte peper maken dit klassieke gerecht helemaal af. Heerlijk! Standaard grillen wij het vlees medium-rare.
Laat u ons het weten als u andere wensen heeft?
Herkomst: Zuid Amerika.

Schweizer Holzfäller Topf
Dit ovengerecht vult hongerige magen! Aardappelschijfjes, room, kaas, spekblokjes, grof gesneden ui, worst, wortelschijfjes, croûtons, verse knoflook en vers gemalen zwarte peper. Het dekseltje is van geraspte kaas...Smakelijk eten!
Herkomst: Leefcafé Het Spiegelbeeld.

Vis

Mosselen in de schelp
Zeeuwse pracht in de schelp, kort gekookt in een bouillon van Zuid-Afrikaanse Chardonnay met grove turkse peper, ui en diverse andere verse seizoensgroenten. Een eenvoudig maar overheerlijk gerechtje! Wilt u er wat vers Turks brood bij om ook de bouillon op te dippen? Laat het ons even weten!
Herkomst: Nederland.

Gamba’s in Pernod-roomsaus *
De grote, hapklaar gepelde garnalen (grootte 21-25) worden in een heerlijke, romige tomaten-crème fraîchesaus lekker knapperig gekookt. Klaar? Dan wordt het geheel met een scheutje Pernod afgemaakt. Geserveerd met brood om ook optimaal van de heerlijke saus te kunnen genieten.
Herkomst: België.

Greenshell mosselen *
De 8 grote Greenshell mosselen worden in de oven gegaard waarna ze met een Noord Afrikaanse Ras el Hanout saus worden afgemaakt. Een Noord Afrikaans exotische en aparte maar erg lekkere combinatie!
Herkomst: Nieuw Zeeland / Marokko.

Calamares
Een portie gefrituurde inktvisringen, besprenkeld met vers citroensap; geserveerd met onze huisgemaakte alioli.
Herkomst: Spanje.

Gegrilde Octopus *
Van een bevriende Griekse kok hebben wij het recept mogen leren voor onze heerlijke gegrilde malse octopus. De octopus wordt als geheel gestoofd met witte wijn, jeneverbessen, kruidnagel en rozemarijn. Niets meer, niets minder.
Na het grillen wordt het afgemaakt met een mengsel van citroensap, oregano, olijfolie met knoflook en wat vers gemalen zwarte peper.
Herkomst: Griekenland.

Tonijn op Siciliaanse wijze *
De sappige tonijnsteak grillen wij kort waarna deze licht besprenkeld wordt met citroen. Onze huisgemaakte ansjovispuree voegt het zout toe aan dit heerlijk grillgerecht. Vers gemalen zwarte peper maakt het helemaal af.
Standaard grillen wij de tonijn medium-rare. Laat u het ons weten als u andere wensen heeft?
Herkomst: Italië.

Gamba’s al ajillo
De kleine garnaaltjes worden kort maar krachtig bereid in hete knoflookolie waarna tegen het einde verse peterselie en enkele verse pepertjes worden toegevoegd. U kunt eventueel wat vers Turks brood bijbestellen om ook de
heerlijke knoflookolie mee op te deppen.
Herkomst: Spanje.

Oven gegaarde zalmmoot *
De zalmmoot wordt in de oven zacht gegaard in een huisgemaakte zachte saus met o.a. crème fraîche, gesnipperde ui, kappertjes, mosterd, lente ui en natuurlijk een beetje knoflook in olijfolie. Het gerecht wordt geserveerd met wat brood om de saus lekker te kunnen ‘deppen’. Pas op! De schaal is heet; daardoor gaart de zalm ook langzaam verder bij u op tafel. Wacht niet te lang met aanvallen!
Herkomst: Leefcafé Het Spiegelbeeld.

Zalmsnipper wraps
Een wrap, rijkelijk ingesmeerd met een frisse kruidenkaas, gevuld met zalmsnippers en partjes komkommer; afgemaakt met vers gemalen peper. Eenvoudig lekker!
Herkomst: Nederland.

Vegetarisch

Champignon-Spinazie gratinée
Eenvoud is troef! Champignons in grof gesneden spinazie verrijkt met roomkaas, knoflook, een beetje olijfolie en vers gemalen zwarte peper. Het eilandje van geraspte kaas op dit gerecht maakt het helemaal af!
Herkomst: Nederland

Patatas Bravas
Dagelijks snijden wij vele grote bonken aardappels tot aardappelpartjes; De daarna grote portie gefrituurde aardappeltjes serveren wij naar Valenciaans recept met huisgemaakte alioli (knoflookmayonaise) en de originele Spaanse, pittige (bravas) tomatensaus.
Herkomst: Spanje

Sigara Böregi
Turkse huisgemaakte gefrituurde deegrolletjes gevuld met een mengsel van Turkse kaas, peterselie, oregano en een beetje toz biber (hete paprika variant).
Herkomst: Turkije.

Marita’s Aardappelsalade
Onze huisgemaakte, naar oud huisrecept, gemaakte frisse knapperige aardappalsalade. Wij koken de aardappels nog in de schil; hierdoor behouden de aardappels hun volle romige smaak! Als ze afgekoeld zijn worden ze van de schil ontdaan, in blokjes gesneden en met frisse ingrediënten als blokjes augurk etc en de romige dressing gemengd.
Herkomst: Duitsland

Kisir
Een heerlijke frisse Turkse salade, bestaande uit bulgur (lijkt op couscous). De bulgur wordt met tomatenpuree en olijfolie kort gebakken waarna water wordt toegevoegd en de bulgur kan wellen. Daarna wordt de bulgur gekoeld en vermengd met verse tomaten, komkommer, mint, lente-ui en verse kruiden. Wij serveren het gerecht koud. Een heerlijke aanvulling bij ieder gerecht!
Herkomst: Turkije.

Frisse wortelsalade
Deze huisgemaakte salade wordt gemaakt van verse, fijn geraspte wortel, vermengd met rozijnen, kokos en crème fraîche. Een heerlijke aanvulling bij pittig gekruide gerechten.
Herkomst: Oostenrijk.

Salade Hawaii
Ook deze salade is weer huigemaakt! Bereid met verse spitskool, witte kool, ananas en perziken in een zachte, tropische dressing.
Herkomst: Zwitserland.

Tartiflettes
Een overheerlijk gerecht uit de Franse Alpen met aardappelschijfjes, gefruite uien, witte wijn, knoflook en diverse kazen; in de oven gegratineerd waarna het wordt afgemaakt met geraspte parmezaanse kaas en vers gemalen zwarte peper.
Herkomst: Frankrijk

Kaasfondue à la Tapa
Een natuurlijk huisgemaakte kaasfondue; geserveerd met vers Turks brood om te dippen. Wat let u echter om andere tapas van een laagje kaas te voorzien? Probeer eens met een stukje Kip Tandoori of Gamba’s in knoflook... J
Wat waarschijnlijk geen uitleg behoeft maar wij toch willen vermelden: dit is geen volledige maaltijd maar een onderdeel van uw tapa-menu.
Herkomst: Frankrijk

Extra brood
Wij serveren u vers Turks brood; een smaakvolle aanvulling bij ieder gerecht.

Nagerechten

Amandel Parfait
Streelzachte huisgemaakte parfait met amandelschaafsel, bestrooid met krokante stukjes gesuikerde pinda, afgemaakt met karamel en een beetje slagroom
Herkomst: Frankrijk.

Crème brûlée
Crème brûlée is één van de beroemdste nagerechten ter wereld, en terecht, want het is heerlijk, mondain en elegant met een zachte saus van vanille. Het krokante laagje gecarameliseerde suiker is de eetbare deksel op dit lekkere gerechtje.
Herkomst: Frankrijk.

Oma’s Arretjescake
Origineel huisgemaakte Brabantse cake met cacao, chocolade en krokante biscuit. Een aanrader! Eigenlijk té lekker…
Herkomst: Nederland.

Dame Blanche
De franse chefkok Auguste Escoffier, een ware operaliefhebber, noemde dit gerecht naar de opera “La Dame Blanche” (1825). Vroeger was het gerecht roomblank van kleur; Het huidige gerecht zou dus beter Dame Noir kunnen heten.. Wij serveren het vanille boeren roomijs buiten de verse slagroom natuurlijk ook met chocolade saus. Smullen !
Wilt u liever ijs met slagroom? Dat kan ook; we laten de chocolade weg.
Herkomst: Frankrijk.

Weihnachtsmarkt Butterkuchen
Tijdens een bezoekje aan een kerstmarkt in Duitsland kwamen wij dit overheerlijke gerecht tegen.. Een kruising tussen een gesuikerde amandelcake en zachte boterkoek. Overheerlijk! Natuurlijk is dit gerecht ook huisgemaakt. Wij serveren ‘m warm met verse slagroom en afgemaakt met een vleugje kaneel.
Herkomst: Duitsland.

Huisgemaakte kwarktaart
Onze chef bereidt iedere week een overheerlijke huisgemaakte kwarktaart. De ingredienten varieren afhankelijk naar het seizoen. Vraag ons om welke lekkernij wij u deze week te bieden hebben!
Herkomst: Leefcafé Het Spiegelbeeld.

Spiegelbeeld’s Grande Dessert!
Een combinatie van enkele van onze desserts. Mogelijk vanaf 4 personen.
U betaalt niet meer dan de prijs van een normaal dessert per persoon; Het beetje extra.. krijgt u van ons!

Combinaties

Brabant’s Geluk
Een aanrader! Koffie of thee en Oma’s Arretjescake en Liquor 43 …
gecombineerd in een een ideale driehoeksverhouding…

La Dame Noir complet
Koffie of thee, une coup du Dame Blanche en Cointreau. Très simple, très bonne!

Parfait d’Amour
Koffie of thee, daarbij een heerlijk huwelijk van onze Amandel Parfait en het noten likeurtje Frangelico

Compromis der Pyreneeën
Koffie of thee met daarbij het beste (op dessertgebied..) van beide kanten van de Pyreneeën: onze Crème brûlée en Crema Catalana (het likeurtje). Lekker!!

Benedictiner Butterkuchen
Bij onze eindeloze zoektochten naar lekkere combinaties waren we verbaasd dat we deze nog niet eerder ontedekt hadden; Koffie of thee, lauw warme Butterkuchen, een vleugje kaneel op de slagroom en als uitroepteken Dom Benedictine.. hmmmm

Wilt u een ander drankje bij uw combinatie, of een totaal andere combinatie, dan is dat altijd mogelijk voor dezelfde prijs! Vraag het ons gerust. Voor cappuccino i.p.v. koffie betaalt u een meerprijs van € 0,20.

Heeft u meer zin een een lekkere speciale koffie? Kijk dan op de volgende bladzijden!

Iets hartigs na? Dat kan ook!
Wij hebben ook kaas en worstplankjes naar wens!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 30 Mei 2016 13:03

Re: Uit eten in Eindhoven

Vlijtig liesje bestaat niet meer, in dat pand zit nu 't zusje.

Spiegelbeeld is echt een van onze favorieten, fijn sfeertje en heerlijk eten en ze denken altijd heel goed mee over dieet wensen enzo!
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem198

Bericht 04 Jun 2016 22:11

Re: Uit eten in Eindhoven

Dank je wel KOL ik had de menukaart ook gevonden maar Thanks Anyway.
We zijn naar Cooks geweest. Opzich prima eten maar wel wat studentikoos.
Spiegelbeeld onthouden voor een volgende keer :)

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers