Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Probleem met plassen in de nacht

<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 22 Mei 2016 08:34

Probleem met plassen in de nacht

Onze zoon van bijna 6 is sinds een half jaar ongeveer 's nachts zindelijk. Sinds een paar weken is het al een aantal keer gebeurd dat hij 's nachts op de voorzolder plast. Hij weet hier zelfs niets meer van 's ochtends. Ik denk zelf dat hij niet goed genoeg wakker is door te hebben dat hij naar de wc moet. Hij heeft namelijk ook nog wel eens dat hij helemaal overstuur wakker wordt en dan blijkt dat hij gewoon moet plassen.
Misschien herkenbaar voor iemand? Of tips?
2010 2012 2015 2017
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 22 Mei 2016 09:34

Re: Probleem met plassen in de nacht

Herkenbaar met onze middelste. Zij is al ruim 1,5 jaar zindelijk 's nachts maar heeft soms een keer dat ze helemaal overstuur wakker wordt en dan dus gewoon moet plassen maar de weg niet meer weet. Toevallig vannacht nog, ze werd wakker en liep richting de badkamer, maar ipv de deur openmaken liep ze de trap af. Halverwege kon ze het niet meer houden en plastte ze dus op de trap.

Volgens mij kan je hier niet veel mee. Dochter weet hier bijvoorbeeld ook niets meer van. Ik zie het als een soort slaap wandelen en zou niet weten wat je er tegen kunt doen.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 22 Mei 2016 10:08

Re: Probleem met plassen in de nacht

Is er een verandering of staat er iets spannends voor de deur? Misschien tijdelijk even wakker maken als jullie naar bed gaan om te laten plassen?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 22 Mei 2016 10:11

Re: Probleem met plassen in de nacht

Is hij bang in het donker?
Misschien kun je hem een zaklamp geven om de weg te vinden naar de wc.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 22 Mei 2016 10:27

Re: Probleem met plassen in de nacht

Ik zag een tijdje terug op tv bij Jo Frost eens dat ze glow in the dark voetstappen richting de wc hadden gelegd. Vond dat zo'n leuk idee!
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 22 Mei 2016 11:36

Re: Probleem met plassen in de nacht

Ik heb dat vroeger ook een aantal keer gedaan. Wij sliepen al vroeg op zolder en mijn ouders hadden dus een plasemmer neergezet. Ik heb een keer op de deksel gezeten, maar ook een keer op de emmer met knijpers :-D het gaat vanzelf over.
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 22 Mei 2016 14:00

Re: Probleem met plassen in de nacht

Het lijkt inderdaad op slaapwandelen. Hij weet er ook niks meer van.
Onze zoon slaapt ook op zolder. Al een emmer neergezet maar deze vindt hij ook niet. We hebben vloerbedekking op de voorzolder, dus wat dat betreft is het wat minder. Lampjes hebben we ook op de zolder dus hij heeft ook wel licht.
Hmm maar even afwachten dan wanneer het over is.
2010 2012 2015 2017

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers