Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Speelstad Oranje

<<

Anoniem162

Bericht 07 Okt 2013 08:33

Speelstad Oranje

Kent iemand dit speelpark?
Is het leuk voor een kindje van 2 jaar of is er dan nog veel te groot/te moeilijk (of dingen waar hij niet in mag).

Ik ga in de buurt op vakantie, zowel speelstad oranje als plopsa coevorden is een half uur rijden dus vroeg me af wat leuker is voor een 2 jarige. Hij wordt overigens pas 2 net na de vakantie dus hij is nog geen grotere peuter.
Laatst gewijzigd door Anoniem162 op 07 Okt 2013 12:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 07 Okt 2013 08:42

Re: Speelstad Oranje

Ik gok dat plopsa leuker is voor een klein kindje (aan de naam te horen).
Speelstad oranje is echt leuk, maar vooral als je al wel wat ouder bent. Zeker nog een keer heen gaan met je kindje, maar dan over een paar jaar.
Make happy memories
<<

Anoniem331

Bericht 07 Okt 2013 08:48

Re: Speelstad Oranje

Dan ging ik als ik kon kiezen naar plopsa! Speelstad is ook erg leuk, maar leuker als je al 4 bent!
<<

Anoniem193

Bericht 07 Okt 2013 09:57

Re: Speelstad Oranje

Wij waren vorig jaar in Speelstad oranje en de jongste vond het toen wel erg leuk hoor. Lekker rond banjeren, glijbanen af, spelen in de zandbak. Plopsa zijn wij ook geweest, maar onze kinderen houden niet van bewegende attracties waar ze niet op elk gewenst moment uit kunnen stappen, dus dat was geen succes.
<<

Anoniem162

Bericht 07 Okt 2013 11:59

Re: Speelstad Oranje

Plopsa zijn we in Hasselt met hem geweest. Dat vond hij echt geweldig en is zeker voor herhaling vatbaar (alleen te ver rijden, zo ook coevorden is normaal te ver rijden)
Hij houdt wel van drukke attracties (hoe harder hoe beter) maar ook van klimmen, glijden, 'gewoon' spelen.

Speelstad oranje is dus leuker als hij wat groter is.
Ik ben ook bang dat hij qua lengte te klein is en er maar weinig mag doen.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 07 Okt 2013 12:30

Re: Speelstad Oranje

Wij zijn vorige maand naar speelstad oranje geweest. D was toen 2 en 10 maand.
Het was echt een succes! Er zijn ook kleine speeltoestellen waar ze op kunnen klimmen en af kunnen glijden.
In praktisch alle attracties mag je zelf ook mee, behalve in een soort van draaimolen met vliegtuigjes verder mag je overal bij in en als het rustig is zetten ze hem direct stop als je kindje het niet leuk vind.
november 2010-januari 2013-november 2014

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers