Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

<<

Anoniem75

Bericht 06 Okt 2013 23:26

Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Gewoon recht met je billen op het zitvlak en rug tegen de leuning of onderuitgezakt, liggend, voeten op de tafel, half liggend, tegen je vriend aan?

En in het hoekje op de bank of in het midden?
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 07 Okt 2013 06:41

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Ik zit tegen de zijleuning/ in de hoek en dan zo mijn benen op de bank zeg maar ;) Tenminste als er geen bezoek is of zo ;)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 07 Okt 2013 08:20

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Gewoon zittend.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Okt 2013 08:43

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Ik lig altijd op mijn bank. Behalve als er bezoek is. Probleem is een beetje dat je op mijn bank niet lekker kan zitten, omdat hij te diep is. Dus je moet al vrij onderuit gehangen zitten of liggen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 07 Okt 2013 08:46

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Vaak zittend met voeten onder mn billen of op de hocker. Als vriend thuis is lig ik vaak lekker tegen m aan.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem186

Bericht 07 Okt 2013 08:46

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Met opgetrokken benen.
<<

Anoniem 3

Bericht 07 Okt 2013 09:28

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 16:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 07 Okt 2013 09:29

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Ik lig altijd op het lange stuk van de hoekbank, met mijn benen opgetrokken. Mijn man ligt altijd languit over het zitgedeelte. Past precies zo :yes:
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 07 Okt 2013 11:03

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Ik zit altijd tegen een zijkussen aan en mijn benen op de bank. (als we alleen zijn tenminste) als we bezoek hebben dan gewoon netjes
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 07 Okt 2013 12:02

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Momenteel zit ik in kleermakerszit in het midden van de bank, met mijn laptop op schoot. Zo zit ik eigenlijk altijd met mijn laptop. Als ik tv kijk zit ik met mijn benen opgetrokken op de bank in de hoek, met wat kussens in mijn zij. Halverwege de avond ga ik steeds meer in ligstand :laughcry:
<<

Anoniem185

Bericht 07 Okt 2013 12:09

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Ik zit in de zetel met mijn voeten op een voetenbankje, dus ook onderuit.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Okt 2013 13:43

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

in de hoek hangend op de zijkant waar de laptop op staat. En mijn benen op de bank
Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 07 Okt 2013 13:45

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Parisienne schreef:Momenteel zit ik in kleermakerszit in het midden van de bank, met mijn laptop op schoot. Zo zit ik eigenlijk altijd met mijn laptop. Als ik tv kijk zit ik met mijn benen opgetrokken op de bank in de hoek, met wat kussens in mijn zij. Halverwege de avond ga ik steeds meer in ligstand :laughcry:

Zo ongeveer ook!
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 07 Okt 2013 13:46

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Ik zit meestal in de hoek met mijn benen opgetrokken.
<<

Anoniem 53

Bericht 07 Okt 2013 13:47

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Rush schreef:
Parisienne schreef:Momenteel zit ik in kleermakerszit in het midden van de bank, met mijn laptop op schoot. Zo zit ik eigenlijk altijd met mijn laptop. Als ik tv kijk zit ik met mijn benen opgetrokken op de bank in de hoek, met wat kussens in mijn zij. Halverwege de avond ga ik steeds meer in ligstand :laughcry:

Zo ongeveer ook!

Ik ook precies hetzelfde. Heb zo'n lekker hoekje in de bank, ik begin zittend en eindig hangend/liggend. Heerlijk!
<<

Anoniem30

Bericht 07 Okt 2013 13:50

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Ik zit tegenwoordig altijd in de oorfauteuil lekker met mijn benen opgetrokken, of op de poef, of over de leuning heen, dat zit echt heerlijk! Op de bank lig ik meestal, anders zit hij niet lekker.
<<

Nyx

Bericht 07 Okt 2013 13:54

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Ik heb een drie persoonsbank en zit altijd aan de linkerkant. Gewoon met de rug tegen de leuning aan. Laptop op of naast mijn schoot. Ik zit trouwens nu op het puntje van de bank, want ik moet nog veel doen.

Als ik op de bank lig, dan lig ik op de bank met mijn rechterbeen omhoog op de leuning en mijn linkerbeen ergens op of net naast de bank. Ik weet niet hoe ik het doe, maar ik vind dat op de één of andere manier het lekkerst liggen. :laughcry:
<<

Anoniem321

Bericht 07 Okt 2013 14:15

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Ha, grappig topic!
Ik hang altijd een beetje met mijn rug tegen de zijleuning aan en dan met de linkerzijde van mijn lichaam tegen de rugleuning aan (anders kan ik niet goed naar de tv kijken). Aan het begin van de avond zit ik nog wel redelijk rechtop, maar later verandert dat wel in liggen/hangen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Okt 2013 14:18

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Ik zit altijd in hetzelfde hoekje van de bank. Rug tegen de rugleuning en iets onderuit gezakt. Soms ga ik met mijn rug tegen de armleuning zitten en met de benen op de bank.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 07 Okt 2013 15:17

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Ik zit altijd half hangend of liggend met mijn benen voor me uit.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 08 Okt 2013 07:55

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Wij hebben een hele diepe bank. Meestal hang/lig ik in de linkerhoek met mn benen op de bank en een berg kussens in mijn rug.
Als ik wel gewoon zit prop ik eerst 2/3 kussens achter mn rug.
Mn vriend zit meestal voor mijn voeten op de bank. Op de rand dus. Ook al is er genoeg plek om met z'n 2en te liggen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Okt 2013 08:30

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Ik heb veel verschillende houdingen. Dan weer met mijn benen op de bank, dan weer op tafel, dan weer op grond en soms liggen ze ook op de poef. De rest van mijn lichaam hangt tegen de linkerkant van de bank aan. Ik zit ook altijd links. Liggen gaat op deze bank niet dus daar moeten we bij de volgende bank wel rekening mee houden! ;)
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem 47

Bericht 08 Okt 2013 09:58

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

Vaak zit ik in het hoekje van de hoekbank met m'n benen op de bank of m'n benen opgetrokken.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 08 Okt 2013 12:40

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

In een hoekje van de bank, leunend tegen de zijkant met mn benen opgetrokken naar de andere zijkant. :thumbup:
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 08 Okt 2013 12:54

Re: Hoe zitten/liggen jullie op de bank?

sophiee schreef:In een hoekje van de bank, leunend tegen de zijkant met mn benen opgetrokken naar de andere zijkant. :thumbup:


Hier ook meestal zo. Of zit gewoon recht.
Trots op mijn stoere ventje!
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers