Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rugzak advies!

<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 18 Mei 2016 16:15

Rugzak advies!

Ik ben op zoek naar een nieuwe rugzak en heb even jullie advies nodig!
Mijn eisen:
- een hoge, redelijk smalle niet al te diepe rugzak
- simpel design
- géén prints, een kleur vind ik wel leuk
- beetje sportief, maar niet té (dus geen echte daypack)
- graag met een borstriempje waarmee ik hem daar dus vast kan snoeren, heupriem etc. hoeft niet
- stevige rug van de tas (dus goede kwaliteit)
Ik gebruik mijn rugzak eigenlijk elke dag, neem hem mee naar mijn werk (waarbij ook cliënten hem zien) en ik wil er ook mee op vakantie kunnen. Moet er dus genoeg in kwijt kunnen maar mega groot hoeft ook weer niet...
Prijs: max 100 euro

De opties die ik zelf had gezien:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
maar eigenlijk wil ik liever geen tas die helemaal zwart is
Afbeelding
Afbeelding

Allemaal hele verschillende rugzakken, maar vind ze wel allemaal mooi.
Welke vinden jullie het leukste? En heeft er iemand nog een tip?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Mei 2016 16:19

Re: Rugzak advies!

Ik zelf heb een dakine, dat vind ik wel echt een hele fijne rugzak. Geen schouderbandje, maar die heb ik nog niet gemist (vind ik zelf ook vaak wel fijn). Vaude heeft ook hele fijne rugzakken.
<<

anoniem213

Bericht 18 Mei 2016 17:07

Re: Rugzak advies!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://www.rugzakcenter.nl/category/210 ... 4685,54686

Ik heb uiteindelijk een grotere rugzak (ook the north face) gekocht een tijdje geleden, maar wel via rugzakcenter alles vergeleken. Zo handig vind ik dat altijd!
<<

Anoniem161

Bericht 18 Mei 2016 17:30

Re: Rugzak advies!

Ik vind die 3de heel mooi! Net wat specialer, eleganter.
<<

Anoniem184

Bericht 18 Mei 2016 17:39

Re: Rugzak advies!

Ik heb deze van Dakine. Ik vind het wel een beetje een nadeel dat hij maar één vak heeft (en een klein zonnebrilvakje), maar verder ben ik er echt heel blij mee.

Afbeelding
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 18 Mei 2016 18:09

Re: Rugzak advies!

Ik vind de eerste die je post wel erg leuk! Dakine heeft ook leuke vind ik. Ik wil binnenkort ook een rugzak gaan kopen dus ik lees gelijk even mee! Ik vind rugzakken al snel lelijk, saai en te sportief. Niet dat dat erg is, maar m'n favoriete item is het iig niet.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 18 Mei 2016 18:25

Re: Rugzak advies!

Ik vind ook de derde erg leuk, al ben ik normaal niet van de rugtassen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Mei 2016 22:17

Re: Rugzak advies!

Ik heb een Burton. Heeeeel fijn, gebruik 'm ook veel en bevalt heel goed. Ook met borstbandje enzo, en ook met heupbandje. Zit ook een laptopvak in! Uit jouw post vind ik de 4e eigenlijk ook wel heel mooi simpel.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 19 Mei 2016 21:35

Re: Rugzak advies!

Bedankt voor alle tips!
Dakine vind ik idd ook een prima merk, alleen hebben die vaak rugzakken met een printje wat ik dus niet wil..
Burton is idd ook een leuk merk, zal daar ook nog eens naar kijken! Net als die site rugzakcenter, die had ik nog niet gezien
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 19 Mei 2016 22:57

Re: Rugzak advies!

Ik heb een the north face in simpel zwart met verschillende vakken, zoals june laat zien ongeveer. Met borstbandje en ik vind hem echt fantastisch!
<<

anoniem213

Bericht 19 Mei 2016 22:59

Re: Rugzak advies!

Parel schreef:Ik heb een the north face in simpel zwart met verschillende vakken, zoals june laat zien ongeveer. Met borstbandje en ik vind hem echt fantastisch!

Ik heb de Jester in zwart. Zo blij mee :-). Wel wat groter en breder dan to vraagt.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 20 Mei 2016 12:23

Re: Rugzak advies!

Ik misschien ook wel haha ik heb hem gehad voor Moederdag! Mijn man heeft hem uitgekozen. Ik ga even googlen!

Oh nee ik heb de vault ;
Afbeelding

Maar superfijne tas!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 20 Mei 2016 22:21

Re: Rugzak advies!

Pretty Parel!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 21 Mei 2016 08:39

Re: Rugzak advies!

June schreef:
Parel schreef:Ik heb een the north face in simpel zwart met verschillende vakken, zoals june laat zien ongeveer. Met borstbandje en ik vind hem echt fantastisch!

Ik heb de Jester in zwart. Zo blij mee :-). Wel wat groter en breder dan to vraagt.


Ik heb volgens mij ook de Jester. Heel fijn ding, al gebruik ik die bandjes helemaal niet dus ik had het fijn gevonden als ze er ook afkonden, ipv al die slingerende slierten die tussen mijn kluisdeur op werk komen etc. De mijne is donkergrijs, was ooit een kerstpakket.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers