Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar koop je een sport-bh?

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 18 Mei 2016 08:10

Waar koop je een sport-bh?

Waar koop je een goede sport-bh?
Is dat bij de sportzaal of de lingeriezaak?

Het gaat voor mij om een ruime C-cup en de sporten waar ik hem voor wil gebruiken zijn paardrijden en fitness in de woonkamer (veel springen). Hij moet dus echt goed alles in bedwang houden.
<<

Elle123

Bericht 18 Mei 2016 08:14

Re: Waar koop je een sport-bh?

Nike shock absorber zijn erg fijn, die kun je bij de sportzaak kopen of online bestellen (Zalando bv). Zelf vind ik de sportbh's van Hunkemoller en H&M ook heel fijn.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Mei 2016 08:40

Re: Waar koop je een sport-bh?

Ik heb een hele fijne gekocht bij de plaatselijke lingeriezaak. Maar bij sportwinkels zijn ze ook te koop.

♥♥
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Mei 2016 11:10

Re: Waar koop je een sport-bh?

Ik koop ze bij de lingeriewinkels.
Nu heb ik ook een voorgevel die niet geschikt is voor een sportzaak. Vaak hebben ze bij de lingerie bh's die je meer op cupmaat kan kopen terwijl bij de sportwinkel het toch meer een maattabel bh is
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem215

Bericht 18 Mei 2016 11:15

Re: Waar koop je een sport-bh?

Ik heb 2 sportbeha's gekocht bij de New Yorker die ik heel fijn vind. Ik heb ook een C-cup en alles blijft op zijn plaats tijdens het sporten en rennen.
<<

Anoniem321

Bericht 18 Mei 2016 11:24

Re: Waar koop je een sport-bh?

Ik heb sportbh's van de Hema. Die bevallen prima. Ik gebruik ze voor fitness en wielrennen. (ik heb tegenwoordig cup d)
Ook heb ik ooit 1 bij de Lidl gekocht. Ook een fijne bh, maar die moeten ze maar net hebben.
<<

Anoniem173

Bericht 18 Mei 2016 11:56

Re: Waar koop je een sport-bh?

Bij de hema vind ik ze prettig.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 18 Mei 2016 12:08

Re: Waar koop je een sport-bh?

Ik ben bij een hardloopzaak geweest zij hebben een hele grote afdeling met sport-bh's en ook vooral voor grote maten. Zelf heb ik e/f en daar was een ruime keus in.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Mei 2016 12:13

Re: Waar koop je een sport-bh?

Ik heb een shock absorber gekocht. Wat mij betreft springt deze er echt wel bovenuit qua draagcomfort en mijn borsten op de plek laten zitten waar ze horen. Overigens gaat deze gewoon op maat dus handig uitzoeken. Ik heb het wel even gepast in de winkel.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 18 Mei 2016 13:04

Re: Waar koop je een sport-bh?

Verschillende meningen dus. Mijn huidige sport-bh had ik volgens mij al op de middelbare school.

Hier in de buurt zit een hardloopzaak, ik denk dat ik daar maar een s ga kijken. Online vertrouw ik niet, ik wil wel verschillende kunnen passen.
Maar bij de Hema binnenlopen kan natuurlijk altijd wel. Ik wist helemaal niet dat ze ze daar ook hadden.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11420

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 18 Mei 2016 13:07

Re: Waar koop je een sport-bh?

Hardloopspeciaalzaken hebben goede sportBH's. Maar de Hema heeft er ook diverse met diverse sportintensiteiten.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 18 Mei 2016 13:11

Re: Waar koop je een sport-bh?

Ik ken die van de Hema inderdaad niet en je cupmaat zal ook heus meespelen. Maar die ik nu van nike heb (voorheen kocht ik ze bij een lingeriezaak of een gewone sportzaak en had ik ze ook van nike of fila) is de beste die ik ooit heb gehad want er beweegt echt helemaal niks. Heb binnenkort een nieuwe nodig en het is weliswaar een uur rijden maar ik ga toch weer terug naar de hardloopzaak met name vanwege het grote aanbod.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Mei 2016 13:11

Re: Waar koop je een sport-bh?

Ik heb er twee van de Hema, fijne dingen, al heb ik ze al zo lang dat het model er een beetje uit is. Toch maar een keer nieuwe kopen.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 18 Mei 2016 15:08

Re: Waar koop je een sport-bh?

Caro schreef:Ik heb een shock absorber gekocht. Wat mij betreft springt deze er echt wel bovenuit qua draagcomfort en mijn borsten op de plek laten zitten waar ze horen. Overigens gaat deze gewoon op maat dus handig uitzoeken. Ik heb het wel even gepast in de winkel.

Dus ze springen er niet meer bovenuit? :nerd:
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 20 Mei 2016 10:21

Re: Waar koop je een sport-bh?

Ik heb een gewone simpele van de H&M. Ik gebruik hem niet heel veel (alleen met hardlopen, en ik weet niet of ik momenteel boven de drie keer per jaar uitkom...), maar hij is wel fijn. Maar goed, ik heb niet heel veel, dus ik heb ook jaren een gewone bh gedragen en dat ging toen ook prima. Dus of deze voor iedereen stevig genoeg is, geen idee.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Mei 2016 10:28

Re: Waar koop je een sport-bh?

June schreef:
Caro schreef:Ik heb een shock absorber gekocht. Wat mij betreft springt deze er echt wel bovenuit qua draagcomfort en mijn borsten op de plek laten zitten waar ze horen. Overigens gaat deze gewoon op maat dus handig uitzoeken. Ik heb het wel even gepast in de winkel.

Dus ze springen er niet meer bovenuit? :nerd:


Nee, ze luisteren nu heel braaf!
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 20 Mei 2016 21:48

Re: Waar koop je een sport-bh?

Ik heb hem ook van de hema. Bevalt goed.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 02 Jun 2016 13:44

Re: Waar koop je een sport-bh?

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben vandaag naar de Perry geweest en heb er een gekocht!
En echt, ik heb wat staan springen in de paskamer, maar er bewoog niets (behalve mijn buik) :nopompom:
Dus een goede aanschaf.

Ik had ook nog bij de Hema gekeken, die leken mij niet stevig genoeg.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers