Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hulp gezocht bij zoektocht midweek bungalow Belgische kust

<<

Anoniem238

Bericht 17 Mei 2016 19:51

Hulp gezocht bij zoektocht midweek bungalow Belgische kust

Hierbij wil ik jullie hulp inschakelen! Natuurlijk ben ik zelf pok aan het zoeken, maar 2 zien meer dan 1:).

De week van 29 augustus t/m 2 september wil ik graag met mijn man een midweek in een vakantiepark huisje boeken.

Het huisje mag liggen in Nederland, België (Vlaanderen) of net over de grens in Duitsland.

Op dit moment heb ik nog geen vaststaand budget, maar het liefst maak ik natuurlijk gebruik van een scherpe aanbieding!

Wie heeft er tips?

12/6 Inmiddels hebben we ons oog laten vallen op de Belgische kust...
Tips zijn van harte welkom!
Laatst gewijzigd door Anoniem238 op 12 Jun 2016 15:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem184

Bericht 17 Mei 2016 19:53

Re: Hulp gezocht bij zoektocht midweek Nederland / Belgie /

Actievandedag of Vakantieveilingen?
<<

Anoniem162

Bericht 17 Mei 2016 20:20

Re: Hulp gezocht bij zoektocht midweek Nederland / Belgie /

Ik heb via hema een landal-bon gekocht. een weekend is 159 en een midweek 139 geloof ik. Geldig bij diverse landal parken in NL/B
Ik weet zo niet of deze nog te koop is, heb hem een aantal weken geleden gekocht.
<<

Anoniem238

Bericht 17 Mei 2016 20:49

Re: Hulp gezocht bij zoektocht midweek Nederland / Belgie /

Maple schreef:Actievandedag of Vakantieveilingen?


Bedankt voor de tip! Actievandedag kende ik nog niet...
<<

Anoniem238

Bericht 17 Mei 2016 20:50

Re: Hulp gezocht bij zoektocht midweek Nederland / Belgie /

Mirthe schreef:Ik heb via hema een landal-bon gekocht. een weekend is 159 en een midweek 139 geloof ik. Geldig bij diverse landal parken in NL/B
Ik weet zo niet of deze nog te koop is, heb hem een aantal weken geleden gekocht.


Naar deze vouchers heb ik ook nog gekeken, maar die zijn helaas niet geldig in de week dat wij willen.
<<

Anoniem185

Bericht 17 Mei 2016 23:54

Re: Hulp gezocht bij zoektocht midweek Nederland / Belgie /

http://www.bungalows.nl/nl/bungalow-onb ... elgie.html

Centerparcs mystery park?
Doen vriend en ik wel eens. Is goedkoop en alle parken zijn toch even goed.
<<

Anoniem162

Bericht 18 Mei 2016 09:04

Re: Hulp gezocht bij zoektocht midweek Nederland / Belgie /

Centerparks mysteryparks is zeker leuk.
<<

Anoniem238

Bericht 12 Jun 2016 15:06

Hulp gezocht bij zoektocht midweek bungalow Belgische kust

Inmiddels is ons zoekgebied kleiner geworden, onze voorkeur gaat uit naar de Belgische kust.
Centerparcs Mystery Park spreekt ons wel aan, maar misschien zijn er nog goedkopere opties:).

Iemand tips voor een betaalbaar vakantiepark huisje aan de Belgische kust?
Laatst gewijzigd door Anoniem238 op 12 Jun 2016 15:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem335

Bericht 12 Jun 2016 15:08

Re: Hulp gezocht bij zoektocht midweek Nederland / Belgie /

Wij hebben begin dit jaar op dit park gezeten: http://www.jamarco.nl/nl/home dat ligt dan wel aan de noordhollandse kust, maar het is echt een prachtig gebied daar. Je loopt zo de duinen in en het gezellige Schoorl. Huisjes zijn prima.
<<

Anoniem238

Bericht 12 Jun 2016 15:28

Hulp gezocht bij zoektocht midweek bungalow Belgische kust

@ Kexter, bedankt voor de tip. Mag ik vragen hoeveel je er voor betaald hebt?
<<

Anoniem335

Bericht 12 Jun 2016 15:38

Re: Hulp gezocht bij zoektocht midweek bungalow Belgische ku

We waren met zijn 10-en en hebben 622 euro betaald voor een weekend van vrijdag t/m maandag. Met zijn 10-en dus erg weinig, maar ik zag wel dat het met zijn tweeën niet heel goedkoop is. Het park heeft weinig extra's kwa faciliteiten, wel een soort restaurant maar daar hebben wij niks bij gedaan maar het is een 10 minuutjes rustig lopen (denk ik) en dan zit je in het centrum bij alle winkels/restaurantjes en de klimduin van Schoorl.
<<

Isa

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 269

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:42

Bericht 13 Jun 2016 23:10

Re: Hulp gezocht bij zoektocht midweek bungalow Belgische ku

Wij hebben al een paar keer een huisje geboekt bij "zeeparken" aan de Belgische kust. Ze hebben er meerdere parken. Op het park waar wij zaten zat je in 5 minuten op het strand en vlakbij de tramhalte. Op het park zelf is verder niks te doen maar de huisjes zijn schoon.
Afbeelding
Afbeelding[/url]
<<

Anoniem238

Bericht 14 Jun 2016 09:18

Re: Hulp gezocht bij zoektocht midweek bungalow Belgische ku

Isa schreef:Wij hebben al een paar keer een huisje geboekt bij "zeeparken" aan de Belgische kust. Ze hebben er meerdere parken. Op het park waar wij zaten zat je in 5 minuten op het strand en vlakbij de tramhalte. Op het park zelf is verder niks te doen maar de huisjes zijn schoon.


Bedankt voor de tip, dit park ga ik zeker onthouden. Volgens mij zijn de last minutes best betaalbaar.
<<

Anoniem321

Bericht 14 Jun 2016 10:03

Re: Hulp gezocht bij zoektocht midweek bungalow Belgische ku

Je zou ook eens kunnen kijken bij Roompot Bad Bentheim, vlak over de grens bij Enschede. Mooie nieuwe huisjes en ze hebben daar ook regelmatig aanbiedingen.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny, Thunder